Advertentie | |
|
![]() |
|
Ze moeten niet zeuren ze zitten per dag langer dan ik voor dat ding
![]()
|
"Kom nou eens gezellig beneden!"
Ik ga meestal voordat ik ga slapen nog even langs de computerkamer "En wel écht gaan slapen hoor" En mijn ouders zijn een beetje panisch voor chatten, want ze houden daar niet van omdat je niet weet wie je voor je hebt
||
Citaat:
![]()
|
ja,heel erg suf...
gisteren was me oma hier en toen zei ze:wat heeft het forum voor nut?? (had uitgelegd wat het was enzow) zegt ze:je kan toch ook informatie op internet zoeken??,misschien is dat leuk. tssss das een beetje duf ![]()
|
boh wat 'n boel zeurende ouders hier
![]() Ben blij dat die van mij nooit zeuren, moeten ze ook niet doen want : 1) het is mijn computer 2) d'r zijn nog gewoon andere pc's in huis, dus keuze zat 3) ik studeer hogere bedrijfskundige informatica, computers is dus mijn studie/wordt mijn beroep. pc staat hier zo'n beetje 24/7 aan. net als msn en dit forum ![]()
|
![]() |
tuutuutuutuut
"zit je nu alweer achter dat ding?!" "'t wordt nu wel tijd dat je er weer achter vandaan kruipt..." "gaat hij ook ooit uit?" "Ik wil wel bereikbaar zijn hoor" (geen kabel) "Moet je niet eens aan je huiswerk?" "Hey dat is niet aan je werkstuk zitten willemijn.." "Ga je straks ook naar bed willemijn?" "Je bent nu wel heeeel lang" "Ik gooi dat ding echt een keer het raam uit"
|
Verwijderd
|
*mopperdemopper* ze zit alweer achter computer.. ja.. aan het chatten zeker.. nee, geen huiswerk, ze zei dat ze die niet had.. *schreeuw* mashaaaa, ben je achter de computer? *mopperdemopper* zieje, geen antwoord, hoort het zeker weer niet door die muziek van 'r.. helemaal doof word je er van.. en dan ook nog eens blind door al dat beeldscherm-staren.. *schreeuw* masha, kom eens achter de computer vandaan! *mopperdemopper* we zien haar ook haast niet meer he.. nee, dat klopt, ze houdt zich liever bezig met haar internetvriendjes.. stom nutteloos gechat met onbekende mensen..
-ik vanuit compkamer- het zijn geen onbekende mensen! -ouders- jawel, de helft heb je nog nooit gezien en ken je via dat rare forum van je! -ik vanuit compkamer- ja, waar ik al meer dan een jaar op zit, tijd genoeg om mensen te leren kennen -ouders- masha, einde discussie, zet dat ding uit en kom hier! -ik vanuit compkamer- ja, zo, wacht nou even! -ouders- nee, je komt nu! anders komen ik en je moeder de computer uitzetten! *mopperdemopper* veel te lang.. *mopper* gevaarlijk.. *mopper* luistert nooit.. *mopperdemopper een heel lang stuk door terwijl ik achter de comp blijf* *schreeuw* nou is het genoeg! -gebonk op trap- -ik zet comp gauw uit en ga naar de woonkamer- -ouders kijken verbaasd dat ik niet in compkamer ben en gaan weer weg- -ik loop weer naar compkamer toe en ga terug online- hmmmz zou het kunnen dat ik inetverslaafd ben? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #82 deel 2 Daboman | 500 | 27-01-2011 18:25 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bijna net als wij, de wortels van vreemdelingenhaat Verwijderd | 17 | 09-09-2006 14:56 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |