Nou, de laatste twee maanden..... das dus van 11 december ongeveer tot nu

nou de eerste paar weken heb ik zeer nuttig besteed, want toen had ik stage. Het was een vet leuke stage bij een heel relaxed bedrijf en ik had best veel te doen

en dan gaan de dagen ook eerder om. Eerste weken waren dus vrij nuttig.
Daarna heb ik 2 weken officieel kerstvakantie gehad, zoals iedereen. Even rust, mag ook wel na 16 drukke weken stage. Heb dus niet echt veel nuttigs gedaan aan school of zo... maar wel wat meer dingen gedaan met vrienden en tijdens mijn stageperiode had ik daar minder tijd voor.
Daarna heb ik NOG eens 3 weken vrij gehad! In die drie weken heb ik dus geen school gehad, heb ik wel gewerkt maar ook niet zo denderend veel. Heb ook van de gelegenheid gebruikt gemaakt om wat meer de gaan stappen.

Deze 5 weken waren dus vrij relaxed maar op gebied van school/werk niet echt nuttig.
De laatste 3 weken van de laatste 2 maanden (inclusief deze week die we pas bijna halverwege zijn) heb ik school gehad. Ik heb vet weinig lessen, maar motten veel groepswerk doen. We doen dat ook wel, maar toch hou ik veel zelfstudietijd voor mijn eigen over. Deze tijd benut ik vrij goed, dus de laatste 3 weken ben ik weer nuttig bezig aan school. Al mot ik zeggen dat het pas de eerste weken zijn van een thema en we dus vrij rustig beginnen. Heb ik ook gedaan, niet te hard van stapel lopen.
Wat een verhaal