Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() alleen in spreekvorm de achterlijke randdebielen die het nog wel zo schrijven doen het meestal met de intentie ' leuk te zijn' wat niet onder MIJN definitie van HUMOR valt
|
![]() |
Ik vind het erger dat mensen de naam 'Denise' blijkbaar niet kunnen onthouden. De ergste variaties: men noemde mij wel eens Desiree of Judith
![]() En een leraar noemde mij een keer liefkozend Cherise... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik zal het tegen hem zeggen *lol*. Dit is namelijk verzonnen door de ouder van een vriendinnetje van mij...dus eerder door iemand van 38 dan van 8. Maar ja, blij dat jij het tenminste niet leuk vindt. |
![]() |
|
zowwel mn voor-, middelste- als achternaam worden vaak niet goed geschreven
![]() Wolter: Woter Walter Waulter Wauter Woolter Kristan: Kristiaan Christian Christiaan (was alles waar ik nu ff op kon komen)
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 25-05-2008 om 17:27. |
![]() |
|
nah ik heet dus daphne...
en vaak maken ze er iets als dafne, dafhne, dapfne, daphe ofzow van.... qua bijnamen heb ik er echt tientallen gehad (zonder overdrijven...) van daftruck via daffy duck naar ducktales naar dju ![]() maar dat was op de basisschool dat lijkt me duidelijk ![]()
|
[QUOTE]StraightFaced schreef:
[B]Ik heet Brun (op zich al een vreemde naam) Ik heb die naam is een keer in een boek gelezen: De stam van de Holebeer. Niet lullig bedoeld ofzow maar komt ie daar vandaan? Ik vin het trouwens een originele naam ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] Stemtopic flyaway | 38 | 30-12-2010 18:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 |