Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je er nou ben ik geen lekker ding onder schrijft heeft t iets meer effect volgens mij |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() een heel lelijke jongen (dat ie lelijk is geeft nie, maar hij was zo'n SUKKEL, nerd en DOM) liep me een hele tijd te irriteren. Ik op een gegeven ogenblik zeggen: "ja ik wil naar Jeepers Creepers, schijnt de engste horrorfilm in 10 jaar te zijn..." Hij: "Is dat nie te eng voor je?" Ik: "Nee want ik heb jouw hoofd al gezien en niets is enger dan dat." ![]() ![]() of dan komt er een jongen die heel armoedig gekleed is (denk: Wibra, Zeeman, voddenmarkt) de bus in en dan floept er bij mij uit: "Goh, het valt nog mee dat hij dat busabbonnement kan betalen..." ![]() op middelbare school was het wel eens vervelend, dan kon ik de klas weer uit omdat ik één of andere opmerking had gemaakt. Leraar: ja we gaan buiten gymen (het was takkeweer, regende keihard en het was IJS koud) Ik: "bent u nou helemaal gek geworden?" of de leraar heeft een knalroze bloes aan. Ik: "gadverdamme wat heeft u een afschuwelijke bloes aan. u lijkt wel een flikker!!!!!!" ![]() ![]()
|
![]() |
Ik verneder mensen bijna nooit, maar als het dan moet dan ook goed, op school gewoon in de overvalle klas schreeuwen dat diegene een kuthoofd heeft, offuh zorgen dat je net een bapao broodje met curry hebt gegeten de restjes curry in een prullebak gooien met de tas er boven op!! Je kan altijd wel wat verzinnen!
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
hoe denk je dat de ander zich voelt, als hem zoiets gebeurd? je wilt toch ook nie dat anderen zo tegen jou doen? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Uhm.. dat doe ik ook wel eens.. vooral als er zo'n voor mij niet aantrekkelijke jongen naar me zit te gluren.. ![]() maar meestal weet ik me nog wel in te houden.. of het is per ongleuk.. qua woorden kom ik er nooit zo goed uit.. maar soms dan ben ik in een bui en dan wil je echt niet naast me lopen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
uhm.. ik zit te denken ik heb afgelopen zondag nog iemadn in zijn gezicht uitgelachen... wel lullig eignelijk.. maar er zit een heel verhaal achter..
We gingen naar de LOTR in Leidenmaar daarvoor naar de Mac (hoe kan het ook anders) en toen we weer weg gingen moesten we door een schuifdeur die niet goed open kan... dat wist ik want daar had ikzelf ook al ervaring mee.. en toen ik dat vertelde aan degene naast me en precies zei:'bij die deur moet je oppassen je loopt er zo tegenaan' kwam er zo'n gast binnen die moest uitwijken voor ons groepje en net tegen die deur aan knalde.. en toen moest ik heeeeeeeeeeel hard lachen ja.. maar twas niet persoonlijk bedoelt eignlijk.. als hij dit leest: Sorry jongen.. ik lachte niet jou speciaal uit.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire. Verwijderd | 392 | 04-04-2011 16:19 | |
Liefde & Relatie |
Stel: hij gaat vreemd juno | 134 | 11-08-2005 12:31 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Over wachten, whisky en een paar andere dingen Tovenaar | 9 | 14-01-2005 16:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |