Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2003, 12:56
Esmée
Esmée is offline
helemaal afzeiken tot ze niks meer terug weten te zeggen.. maar alleen mensen die het verdienen hoor
Oud 17-01-2003, 14:35
Verwijderd
Aks het echt moet...Sarcastische opmerkingen...heel veel. En voroal onopvallend beginnen, zodat ze het niet doorhebben en ondetussen uitgelachen worden. En dan ineens krijgen ze het enge gevoel al een hele tijd voor lul te staan.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 15:25
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Een foto(lelijke) op scholieren zetten,daaronder ''LELIJK'' opschrijven.En dan moet je het tegen haar zeggen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 12:50
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
gewoon opmerkingen maken die beschamend zijn voor hen,dat is er soms uit voor jet beseft wel.

en als iemand me echt iets ergs heeft gedaan dan zeg ik iets ergs over hen dat niet altijd waar is en dan gaan ze ontkennen maar niemand gelooft hen dan. (doe ik niet veel hoor,enkel als ze me echt boos hebben gemaakt)
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 21:05
Tox
Tox is offline
Citaat:
Talon schreef:
Wat zijn je beste manieren, en werkt echt altijd?
En heb je er een goede reden voor als je dat doet, of is het een soort natuurlijke drang?
Ik vind het opzettelijk vernederen van andere mensen uiterst laag en doe er zelf ook nie aan (oke bijna nooit dan), maar jij lijkt het voor jezelf een beetje als een soort sport te zien. Voel je je zelf dan niet behoorlijk zielig
Oud 19-01-2003, 23:06
Blenderhead
Blenderhead is offline
gewoon iemand uitbokken met humor.... tis nooit persoonlijk

als ik iemand echt wil vernederen ( dan moet er heel wat gebeurd zijn) dan komt het wel duidelijk over met opmerkingen
Oud 20-01-2003, 11:47
Verwijderd
Citaat:
The Master 2002 schreef:
Een foto(lelijke) op scholieren zetten,daaronder ''LELIJK'' opschrijven.En dan moet je het tegen haar zeggen.
ja dan krijg je reacties van je bent niet lelijk ect.

als je er nou ben ik geen lekker ding onder schrijft heeft t iets meer effect volgens mij
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 16:36
Isa
Isa is offline
ik verneder niemand. niet bewust iig.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 21:27
Severus
Severus is offline
Mwah, doe ik eigenlijk niet/nooit. Maar telt die persoon negeren wel een beetje? Zo ja, dan doe ik dat heel soms.

Ripper
Oud 22-01-2003, 18:33
El Kim
El Kim is offline
ik doe het soms helaas wel heb een iets te grote mond af en toe die er van alles uitflapt... en 8eraf denk ik : "Shit had ik mn bek maar gehouden..." Zo komen er bij mij heel wat lullige opmerkingen uit. Een paar voorbeelden:

een heel lelijke jongen (dat ie lelijk is geeft nie, maar hij was zo'n SUKKEL, nerd en DOM) liep me een hele tijd te irriteren. Ik op een gegeven ogenblik zeggen: "ja ik wil naar Jeepers Creepers, schijnt de engste horrorfilm in 10 jaar te zijn..."
Hij: "Is dat nie te eng voor je?"
Ik: "Nee want ik heb jouw hoofd al gezien en niets is enger dan dat." oooooooooops.........

of dan komt er een jongen die heel armoedig gekleed is (denk: Wibra, Zeeman, voddenmarkt) de bus in en dan floept er bij mij uit: "Goh, het valt nog mee dat hij dat busabbonnement kan betalen..."

op middelbare school was het wel eens vervelend, dan kon ik de klas weer uit omdat ik één of andere opmerking had gemaakt.
Leraar: ja we gaan buiten gymen (het was takkeweer, regende keihard en het was IJS koud)
Ik: "bent u nou helemaal gek geworden?"

of de leraar heeft een knalroze bloes aan. Ik: "gadverdamme wat heeft u een afschuwelijke bloes aan. u lijkt wel een flikker!!!!!!" zo werkte ik mezelf nog wel eens de nesten in....
Oud 22-01-2003, 18:39
Mara
Mara is offline
Ik verneder mensen nooit echt. Ben soms wel een beetje sarcastisch ja Ik baal er ook van dat er geen smiley op msn zit
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 16:01
dewdrop
dewdrop is offline
Ik verneder mensen bijna nooit, maar als het dan moet dan ook goed, op school gewoon in de overvalle klas schreeuwen dat diegene een kuthoofd heeft, offuh zorgen dat je net een bapao broodje met curry hebt gegeten de restjes curry in een prullebak gooien met de tas er boven op!! Je kan altijd wel wat verzinnen!
Oud 23-01-2003, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
ik verneder niemand. niet bewust iig.
tuurlijk maak ik wel opmerkingen,maar niet zo dat diegene dat hoort/merkt. mensen vernederen vind ik laag.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 16:10
dewdrop
dewdrop is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
tuurlijk maak ik wel opmerkingen,maar niet zo dat diegene dat hoort/merkt. mensen vernederen vind ik laag.
Ben ik mee eens dat het laag is, maar soms moet het, je hebt vast wel momenten dat je denkt, okee nu moet ie zun mond houden anders word ik gek en als je dat niet hebt, vind ik dacht echt knap!
Oud 24-01-2003, 16:28
Verwijderd
Citaat:
dewdrop schreef:
Ik verneder mensen bijna nooit, maar als het dan moet dan ook goed, op school gewoon in de overvalle klas schreeuwen dat diegene een kuthoofd heeft, offuh zorgen dat je net een bapao broodje met curry hebt gegeten de restjes curry in een prullebak gooien met de tas er boven op!! Je kan altijd wel wat verzinnen!
:/ wat is daar nou leuk aan? dat is meer pesten dan vernederen, das nog erger.
hoe denk je dat de ander zich voelt, als hem zoiets gebeurd? je wilt toch ook nie dat anderen zo tegen jou doen?

Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Schoen schreef:
ik eeh... geef m 'de look'
(pas als ik echt heelheelheeeeeeel pissed ben trouwes )

ik sta rechtop, trek mn neus en kin de lucht in, rol mn oogjes een stukje naar beneden -op de ik-ben-arrogant-manier dus- en neem iemand van top tot teen op

dan snuif ik minachtend, sla mn ogen neer en draai me om

geen idee of het werkt

Uhm.. dat doe ik ook wel eens.. vooral als er zo'n voor mij niet aantrekkelijke jongen naar me zit te gluren.. maar een wenkbrauw omhoog doet het ook wel eens..
maar meestal weet ik me nog wel in te houden.. of het is per ongleuk.. qua woorden kom ik er nooit zo goed uit.. maar soms dan ben ik in een bui en dan wil je echt niet naast me lopen
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 16:53
Verwijderd
uhm.. ik zit te denken ik heb afgelopen zondag nog iemadn in zijn gezicht uitgelachen... wel lullig eignelijk.. maar er zit een heel verhaal achter..
We gingen naar de LOTR in Leidenmaar daarvoor naar de Mac (hoe kan het ook anders) en toen we weer weg gingen moesten we door een schuifdeur die niet goed open kan... dat wist ik want daar had ikzelf ook al ervaring mee.. en toen ik dat vertelde aan degene naast me en precies zei:'bij die deur moet je oppassen je loopt er zo tegenaan' kwam er zo'n gast binnen die moest uitwijken voor ons groepje en net tegen die deur aan knalde.. en toen moest ik heeeeeeeeeeel hard lachen ja.. maar twas niet persoonlijk bedoelt eignlijk..

als hij dit leest: Sorry jongen.. ik lachte niet jou speciaal uit..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten