Advertentie | |
|
![]() |
|
Als eerste wilde ik moeder worden
![]() toen wilde ik een tijdje juf worden... toen dierenarts of actrice en dan het liefste in gtst, dan zou ik samen met mijn broertje in gtst spelen ![]() Kheb geeeeeen id wat ik nu later wil worden... ik doe c&m met wiskunde b en economie dus ik heb nog wel veel keuze.. maar jah, ik zie nog wel... |
![]() |
|
![]() |
Mag ik jullie er even op wijzen dat knutselsmurfie vroeger ook 'meschien' kapster wilde worden
![]() En ik wilde altijd schrijfter worden. Van kinderboeken of zo. En nu verwacht ik geen reactie van knutselsmurfie dat ik vlechtjuffrouw wilde worden... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Toen ik heel erg klein was, wilde ik altijd zwemjuf worden, maar ik kon zelf nog helemaal niet zwemmen!! Daarna wou ik dierenarts worden, en dat is het nu nog steeds, al zit ik ook wel te denken aan (tuin)architect of bioloog te denken...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
vraag maar raak Verwijderd | 500 | 16-11-2008 12:26 | |
De Kantine |
De "wat wil je later worden curve" trophus | 54 | 16-07-2007 04:11 | |
De Kantine |
Wat wilde je vroeger later worden? Rodion | 71 | 14-06-2005 19:28 | |
De Kantine |
Hou nou eens je snater met die stomme vraag 'wat word je later'! Knutselsmurfie | 67 | 29-07-2003 20:24 | |
De Kantine |
Wat wilden jullie vroeger later worden? Tandpasta | 56 | 22-06-2003 00:23 | |
De Kantine |
Wat wil je later worden? Anne | 49 | 02-11-2002 11:51 |