Advertentie | |
|
![]() |
|
arm kind
moet ie later op al zn officiële papieren al die volstrekt nuttloze namen gaan schrijven, als ie ze tegen dan nog niet vergeten is.... trouwens, alexei, wordt verkort tot alex, en de rest wordt toch nooit gebruikt!! ik heb maar 1 voornaam, gewoon els dus, en vind dat meeeeeeeer dan voldoende het gaat er niet om of dat nou 'mooi' staat of niet, 6 voornamen, kijk asjeblief ook ff naar het nut ervan............
|
![]() |
Ik vind 't niks. Noem het kind Alexei (of een andere naam die je van die 6 't mooist vind) of hoogstens 2 namen.
Misschien dat jullie het mooi vinden, maar wat zal hij er zelf van vinden? Denken jullie dat hij blij zou zijn als hij ergens z'n officiele naam moet opgeven en dan al die 6 namen moet opnoemen waarvan er misschien ook nog wat gespeld moet worden? Ik vind 't niks, en met mij vele anderen heb ik gelezen. Maar ok, dat is onze mening, het is jullie beslissing. Iig gefeliciteerd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb zelf een voorkeur voor Sergei, maar Alexei klinkt eigenlijk nog beter. Ook leuk dat al die voornamen allemaal uit verschillende culturen/landen afkomstig zijn. Mooie diversificatie. En alvast gefeliciteerd! ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Bezig een absurd verhaal te schrijven in losse stukjes trophus | 1 | 23-12-2007 08:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Drankgebruik jeugd wordt 'een ramp' Hakuna | 139 | 30-01-2006 21:55 | |
Liefde & Relatie |
ik twijfel aan een jongen die ik date, mee kappen of doorgaan? Verwijderd | 12 | 24-01-2005 22:59 | |
Eindexamens 2003 |
[Biologie] Hoe ging het? (En stel hier ook je vragen!) misssarcasmm | 144 | 26-05-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
Ik kan het echt niet meer aan... Heeft er iemand aub raad... Tinkelfeetje | 18 | 07-05-2003 16:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Deze is voor echt de enigste jongen die voor me hele leven in me gedachte blijft. Lieffff | 1 | 13-12-2001 21:35 |