Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2003, 10:03
zozze
zozze is offline
Ik woon in een dorp, tamelijk groot en ik zou hier nooit weg willen. Ik heb hier ongelooflijk veel vrienden en ik woon maar op een half uurtje rijden van Dendermonde, Aalst en Gent, dus ik kan gerust kiezen waar ik naartoe ga, het is allemaal toch even ver
Oud 19-01-2003, 10:06
damaetas
damaetas is offline
een combinatie van allebei natuurlijk: LEUVEN \m/ WHOOT WHOOT
Oud 19-01-2003, 10:36
Verwijderd
woon in doetinchem....----> stad
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 10:40
Breg
Breg is offline
ik woon in een stad en daar wil ik ook wonen, maar woon nu redelijk in een buitenwijk, zou liever wat divhter bij het centrum wonen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 11:25
Verwijderd
Stad, woon ook het liefst in een stad.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 14:06
Ciao Che
Ciao Che is offline
Ik woon in een stad en wil ook in een stad blijven wonen. Alles bereikbaar, veel vrienden, veel te doen etc.
Langer dan een week in een dorp houd ik niet vol.
Oud 19-01-2003, 14:23
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik woon in een dorp.. vroeger wilde ik altijd in een stad wonen, maar dat hoeft voor mij niet meer. Maargoed een dorp is ook niet alles en vooral alles behalve handig. Ik wil het liefst in een kleine stad wonen (of een groot dorp, het is maar hoe je het bekijkt ). Er tussenin dus.
Oud 19-01-2003, 14:38
Justice
Justice is offline
Doe mij maar een dorp... Ik woon er nu ook in een, en het is allemaal gewoon veel rustiger wonen. Veel relaxter.

Ik wil zelf later in het oosten gaan wonen, daar is het namelijk nog relaxter! En de huizenprijzen zijn daar acceptabel!

Hier 300.000 Euro's voor een klote rijtjeshuis
Daar 300.000 Euro's voor een vrijstaand... En aangezien ik me enorm kan ergeren aan burengeluiden is voor mij over een paar jaar de keuze simpel!
Oud 19-01-2003, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Justice schreef:
Doe mij maar een dorp... Ik woon er nu ook in een, en het is allemaal gewoon veel rustiger wonen. Veel relaxter.

Ik wil zelf later in het oosten gaan wonen, daar is het namelijk nog relaxter! En de huizenprijzen zijn daar acceptabel!

Hier 300.000 Euro's voor een klote rijtjeshuis
Daar 300.000 Euro's voor een vrijstaand... En aangezien ik me enorm kan ergeren aan burengeluiden is voor mij over een paar jaar de keuze simpel!
Oeh je komt naar ons toe

Ik woon ook liever in een dorp. Ik hou van ruimte en van onze grote tuin en alle bomen overal en niet ver weg van bossen en weilanden zitten. Ons dorp is vrij groot, ongeveer tienduizend inwoners, dus je hebt niet het hele ons-kent-ons gebeuren maar je kent je buren tenminste wel...
de afstanden zijn misschien vervelend (15 km naar school fietsen en terug), de bussen lopen niet echt vaak, maar daar ben ik aan gewend. Het is hier gewoon veel leuker

(wat niet inhoudt dat ik de stad onprettig vind, en ik ga vast ook wel in de stad wonen als ik ga studeren, maar uiteindelijk kom ik hier wel terug).
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:12
Isa
Isa is offline
ik woon in nijmegen maar wil liever in een dorp wonen met een hecte gemeenschap.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
ik woon in nijmegen maar wil liever in een dorp wonen met een hecte gemeenschap.
Ik geloof niet dat die bestaan
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:25
Forumtalker
Forumtalker is offline
Ik woon in een klein verneukt dorpje
maar ik vind het hier wel relax
Oud 19-01-2003, 15:33
steentje
steentje is offline
een dorp dichtbij een stad
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 18:03
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nou... niet in de binnenstad... ook niet in een plattelandsdorpje (kortweg "gat" genoemd ) maar in een wijk van de stad. Heb wel jaren in een plattelandsdorpje gewoond (Itteren, onlangs nog in het nieuws vanwege de watersnood ), nou daar zou ik ech niet terugwillen. Geen f*ck aan, ech nie. Doe wat dat betreft dan liever de stad, maja in de stad zijn ook gebieden waar je je soms onveilig voelt en dat heb je in een dorpje nou net weer niet. Alles heeft zijn voordelen en nadelen. Maar doe maar een wijk van de stad, waar ik dus nu woon. Lekker alles kort bij, voel me redelijk veilig, meer te doen, daar gaat dus mijn voorkeur naar uit.
Oud 19-01-2003, 19:24
Denise84
Denise84 is offline
Ik woon in een dorp en ik woon later liever in de stad.
Stad leeft meer! En het zal wel niet perse aan een dorp liggen, maar ik vind het hier erg burgerlijk. Verschrikkelijk dat plat praten (Tilburgs bah, in de randstad klinkt het veel leuker! ) en mensen die je tijdens het boodschappen doen gaan aanspreken over niets
Ik wil echter wel ruim wonen, dat vaak moeilijker is in de stad dan in een dorp. Bovendien is een dorp ook wel lekker rustig/veilig, dat ik goed vind om kinderen op te voeden. Maar als het zover is, dan kan ik altijd nog kijken of ik dan terug wil naar een dorp.
Oud 19-01-2003, 19:42
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
hechte gemeenschap? Zeker weten.. dan krijg e weer het Hey't ale heurt? Of tewel.. roddellen!
Oud 20-01-2003, 22:43
Verwijderd
Ik woon liever in een stad want:
1. Alle voorzieningen zijn in de buurt
2. Beter openbaar vervoer
3. Je hebt hier de bios etc
4. De sociale controle is minder groot. Ik zou gek worden in een klein dorpje waar iedereen constant over elkaar roddelt en iedereen alles van elkaar weet.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 22:46
Destrøyer
Destrøyer is offline
Stad, wil ik ook wonen. Dorp is teveel geroddel + te kleinschalig + te saai
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 07:49
LittleLucille
LittleLucille is offline
denk in een dorp..
waarom weet ik niet, heb altijd wel wat gehad met een dorp.
Oud 21-01-2003, 08:14
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
tijnnl schreef:
stad.... ( rotterdam)
en daar wil ik ook blijven ook
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 15:50
Isa
Isa is offline
Citaat:
Qimm schreef:
hechte gemeenschap? Zeker weten.. dan krijg e weer het Hey't ale heurt? Of tewel.. roddellen!

ik heb niks te verbergen. en ik heb het over mensen die een hechte gemeenschap vormen. als dat soort mensen alles van mij weten vind ik dat niet zo erg dan dat gerooddel van meiden op het schoolplein die geen zak om mij geven.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 15:54
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
stad... en wil dr nooit meer weg... heb het uitstekend naar mn zin hier
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 16:28
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
charmedkiz schreef:
huh ben je verhuisd ofzo?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 16:50
Verwijderd
niet al te grote stad, zoals Leiden perfect!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
ik heb niks te verbergen. en ik heb het over mensen die een hechte gemeenschap vormen. als dat soort mensen alles van mij weten vind ik dat niet zo erg dan dat gerooddel van meiden op het schoolplein die geen zak om mij geven.
Maar dat komt dus nergens voor. In een hippie commune misschien. Er zijn geen dorpen die echt een hechte gemeenschap zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 19:00
Verwijderd
Geef mij maar een grote stad, lekker veel mogelijkheden.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 19:25
Verwijderd
Citaat:
J-tjuh schreef:

ik zou graag in een stad willen wonen, ik woon nu in een dorp, het is hier echt doodssssaai!
ik ook man, echt kut saai hiero. k haat dat je kan nergens uit en er wonen hier alleen van die kut gabbers die altijd tuzie met me willen
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 13:27
BBEM
BBEM is offline
ik woon in aan de rand van de stad en woon hier prima tussen de stad en het platteland in iets meer ruimte zou wel wenselijk zijn
Oud 22-01-2003, 18:47
pientionne
pientionne is offline
ik woon nu in een dorp en het is egt heel erg tof, alleen inderdaat er is niet veel te doen.
Oud 22-01-2003, 18:48
pientionne
pientionne is offline
een dorp is koel daar niet van maar het is inderdaat een beetje s aai.
Oud 23-01-2003, 12:27
Piccola
Piccola is offline
Ik woon in een stad, maar niet zo'n grote stad. En ik zou dus liever in een grote stad zoals A'dam willen wonen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 12:58
Monica
Monica is offline
Een stad en dat bevalt me wel Ik zou niet naar een dorp willen waar alleen maar over elkaar geroddeld wordt enzo.. Misschien zou ik wel naar één van de grotere steden van de Randstad willen, maar daar kan ik nog wel even over nadenken
Oud 23-01-2003, 14:20
Verwijderd
Wel in een stad, maar dan in een rustige buitenwijk.
Maar absoluut geen nieuwbouwwijk, iets minder bebouwd zegmaar.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 15:08
Pluche
Pluche is offline
Ik woon in DE stad, namelijk Amsterdam!!
Ik zou hier nooooooooooooit weg willen
Ik woon vlakbij het Vondelpark, Museumplein en het centrum...
Ik woon hier ook al mn hele leven en ben echt niet van plan om hier weg te gaan
Amsterdam rulez
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten