Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Woon in een stad (85.000 inwoners), ben er tevreden mee, t is precies t goede formaat vind ik, niet heel groot, maar ook niet klein als een dorp...
Genoeg te doen ook. Ik zou dus niet in een dorp willen wonen, lijkt me bestwel saai, maar ook niet in een stad asl Amsterdam ofzo, dat vind ik weer niet iets té... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wil je zeggen dat Franeker goede voorzieningen heeft? |
![]() |
|
Ik woon in een redelijk groot dorp, en ik vind het ideaal!!! Want ik woon best dicht bij Eindhoven, dus daar kan ik heen voor bioscopen en school en zo, maar toch kan ik ook gewoon dorps zijn. Van ons kent ons, carnaval, Sinterklaasoptocht en zo... Dat is toch veel leuker in een dorpje?
|
ik woon nu in een stadje (iets minder dan 5.000 inwoners) en heb t er wel naar mn zin, alleen is dr niet echt veel te doen en zijn de busverbdiningen niet altijd even ideaal.
in dat opzicht zou ik dan kiezen voor een kleine stad (ca. 20.000 inwoners)
|
![]() |
Stad, 20.000 inwoners geloof ik. (Steenwijk)
Sinds kort niet meer de gemeente Steenwijk, maar Steenwijkerland, en daar ben ik nog steeds boos om btw... Maar ik vind het soms wel leuk, soms minder. De 'standaard' winkels heb je hier wel. Blokker, Hema, Snuffel, Wibra, Wereldwinkel, Etos, DA en Kruidvat enzo. Maar echt goed winkelen kan je hier niet. Meeste voorzieningen heb je hier wel, maar een boel ook niet. |
![]() |
|
Ik woon nu in een dorp en ik denk dat ik dat wel het liefste doe. Wel moet het dorp op een beetje fatsoenlijke afstand van de stad liggen. (nu moet ik 5 km fietsen en ben in het centum van de stad en dat is ideaal)
|
ik woon in de stad
![]() en daar ben ik heel blij oom ![]() 5 minuutjes van het centrum ![]() Ik heb wel in een dorp gewoond, in dorpen eigenlijk... Maar, ik woon duidelijk liever in de stad! --> en waarom, uhm.. omdat alles lekker dichtbij is ofzo ![]()
|
NOu, ik woon nou in Zevenhuizen. Das gewoon echt een kut dorp. Ik heb sowieso een hekel aan zo'n dorp omdat als Jantje wat met Katrien heeft, weet de volgende dag heel het dorp het.
En als je s avonds nog wat leuks wil doen moet je maar op de fiets 3 kwartier naar Rotterdam gaan fietsen. Dat is gewoon echt minder aan een dorp. En eigenlijk geef ik ook niet zo veel om die rust die er is in een dorp. Het enige wat ik zo mooi aan een dorp vind is dat de kinderen zo zorgeloos buiten kunnen spelen. Als ik dan in rotterdam kom zie ik gewoon echt een heel ander soort kinderen buiten spelen. Maar ja, als ik op mezelf ga wonen wil ik naar Capella aan den ijssel ofzo. Das lekker dichtbij rotterdam en heeft een aantal hele mooie en rustige wijken, en heeft toch de voorzieningen van een stad. En heel belangrijk !!!!! De nachtbus komt daar tenminste ook ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Het Dorp flyaway | 0 | 22-05-2012 22:07 | |
Algemene schoolzaken |
Profielwerkstuk economie russel17 | 6 | 04-10-2011 21:32 | |
Werk, Geld & Recht |
Dorp of Stad? Sneeuwwitje | 20 | 20-01-2010 17:29 | |
Lifestyle |