Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En wat bedoel je er precies mee? ik board al een flink tijdje en ik board omdat ik het leuk vind. En zo`n figuur als jij denkt dat ie individueel is, en niemand achterna holt maar eigenlijk precies het zelfde doet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
K kan niet tegeneuh...: mensen die je niet respecteren
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Vieze buurmannetjes die altijd precies voor jouw raam met iemand gaan staan praten en dan 'toevallig' constant naar binnen kijken. Donder toch eens op ![]() - En ouwe buurvrouwen die denken dat je de lamellen dichthoudt omdat het zo vies is, terwijl je dat alleen maar doet zodat de buurman niet naar binnen kijkt. - figuren die constant psssssst roepen. - mensen die mobiel bellen in het openbaar *JA MIEP DAN ZIE IK JE OVER 5 MINUTEN. DAAAAG. JA IK KOM ZO. DAAAAG.* Iedereen binnen een straal van een kilometer heeft het gehoord. - Hypocriete figuren. Haahahahaha ik vind jou zooo aardig. Even later tegen een ander: "Weet je wat die trut nou weer zei?" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
-mijn buurman
-schelle piepstemmen -macho's -mensen die je wakker maken door je gordijnen open te trekken en je beginnen wakker te kietelen ![]() -veel te indringende parfums -racisme en andere bekrompenheden -vader die 'hip' wil doen tegen m'n vriendinnen -het merendeel van het top-zoveel gekweel op de radio -mensen die hysterisch beginnen roepen als ze hun gelijk niet halen -domme mensen (vooral als ze denken dat ze heel erg intelligent zijn) -jaloerse mensen -mensen die wanhopig alles doen in functie van hip gevonden te worden -auto's die je de weg afrijden en dan nog DURVEN hun middelvinger naar je uit te steken -filip dewinter -mensen die altijd 'kjoetig' willen doen met roze en knuffels hihihi wellicht omdat ze te weinig aandacht hebben gehad als ze kind waren ![]() -enzovoort enzovoort |
![]() |
|
Dingen kwijt zijn als ik weet dat ik het net nog in mijn handen had.
Naam van simpele dingen opeens kwijt zijn. (ja, ik ben de laatste tijd een beetje verstrooid) Honger hebben en alleen maar snoep/eten thuis hebben dat ik NIET lus. Steeds een oproep missen van 'nummer onbekend'. en vast wel meer...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan niet tegen mensen die doen alsof je achterlijk ben: voorbeeld: Ja ik krijg nog geld van jullie (met ze 5-en waren we) ik zeg.. ja maar ik krijg ook nog geld van jullie... reactie: dan moet je het nog wel door 5 delen he.. oooooooooooooooooow hoe dom denken mensen nou dat ik ben ![]() En ik kan niet tegen mensen die hun belofte niet houden.. daar heb ik zoooooooo een hekel aan.. ![]() ![]() ![]() ![]() En ik kan niet tegen mensen die van een verhaal van 5 minuten er een van 15 kunnen maken, met alle leugendie daarin verwerkt worden ![]() En ik kan niet tegen mensen die het presteren om telkens dezelfde vraag te stellen.. in welke klas zat je ook al weer... zucht.. eigenlijk erger ik me aan heeeeeeeel veeeeeeel mensen.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een decembersprookje in drie delen Verwijderd | 9 | 20-12-2008 18:59 | |
De Kantine |
Hoe zou je reageren in de situatie?/ Wat zou je doen als..? Missy | 360 | 06-06-2008 01:44 | |
Liefde & Relatie |
relatieproblemen freakzor1987 | 52 | 26-01-2005 14:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
De Kantine |
waar heb jij een diepgewortelde haat tegen? =zwart wit= | 500 | 14-11-2004 23:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De droom waar ik van leef. Ieke | 0 | 04-04-2004 12:18 |