Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2003, 18:14
PV
PV is offline
een vrouw van rond de 30.. op zich wel aardig.. ze loopt alleen altijd te zeuren over dat ik niet beweeg als k daar in die stoel zit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2003, 19:49
tempestas
tempestas is offline
Citaat:
Gandalf schreef op 27-02-2003 @ 17:46:
mijn tandarts is IRITANT. lig je daar in die stoel met allemaal watten in je bek gepropt en dan gaat ie allemaal vrahen stellen!! jah zo kank toch nie antwoorden!!
Zou ik ook doen als ik de tandarts was. Maar jouw tandarts (en ook demijne ) is nog wel lachen. Alleen die newB assistentes...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:03
Dory
Dory is offline
Die van ons was goed maar nu hebben we een ex-amerikaan die heel slecht nederlands spreekt en je moet enorm lang wachten altijd.
Oud 02-04-2003, 20:29
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik heb een heeeele leuke tandarts. Heel grappig en vriendelijk.
Gelukkig, want ik ben bang voor hem. Hij zegt ook steeds:'Pff, ze durft wél allemaal piercings te laten zetten, maar voor dit is ze bang!' Wel lachen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:06
Suziewafel
Suziewafel is offline
Mijn tandarts was een hele aardige, rustige man die alles duidelijk uitlegde zodat ik niet bang hoefde te zijn Maar die is helaas overleden, net zoals mijn orthodontist vorig jaar. Moest twee weken geleden naar mn 'nieuwe' tandarts (de vader van mn vriendje) en ik had natuurlijk geen gaatjes Wel lastig als je 'schoonouders' allebei tandarts zijn, ze hebben niet eens frisdrank in huis!
Oud 02-04-2003, 22:00
Verwijderd
Eentje met enge kleine gele tandjes.

Maar hij's wel heel goed, plus hij heeft humor. Dus ik vergeef het hem.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 22:02
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 27-02-2003 @ 19:14:
een vrouw van rond de 30.. op zich wel aardig.. ze loopt alleen altijd te zeuren over dat ik niet beweeg als k daar in die stoel zit
Ohja, als je in zo'n stoel zit en ze zijn aan het boren dan hoor je natuurlijk zo veel mogelijk te bewegen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 22:03
Althalus
Althalus is offline
Eentje waar ik niet naar toe durf
Dan moet ik WEER een beugel, hahaha.
Hij kan de pot op, heeft al geld zat
Oud 02-04-2003, 22:04
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
hij is wel okee, en hij vind me saai kwa gebid, elke keer niks aan de hand . Verdiend ie z'n brood ook niet zegt ie. (yeah right )
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 08:19
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
mijne is ook wel ok...behalve dat ie elke keer zegt: Ën, Michel, houd ben je nou?"whaaa...daar word ik echt gek van!

En hij heeft al 1,5 jaar geleden een gaatje gezien, dat ie niet wil boren omdat het niet groter wordt, maar hij zegt wel dat het ooit moet gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 09:32
ssjpan
ssjpan is offline
Ik ben wel tevreden met mijn tandarts. Hij vraagt wel elke keer hoe oud ik ben en. En fluor moet ik ook. Maar de laatste keer vroeg hij of ik fluor wou, maar dat wou ik niet en toen hoefde het niet. IK heb ook nooit gaatjes, geweldig! Ben toch bang voor de tandarts..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 10:07
Thomas
Thomas is offline
Ik moet volgende week donderdag naar de tandarts. : |
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 12:43
hippie jesse
hippie jesse is offline
mijn tandarst is oke, maar mijn ortho was een sexist (naar zijn assistentes toe dan) en hij hammerde altijd zo ongeduldig die bugel in mijn bek alsof hij aan het smeden was
Oud 04-04-2003, 15:54
Verwijderd
mn tandarts is niet echt aardig... najahz... hij gaat opzich wel... Maar als je binnenkomt, geeft hij een een superslap handje... en dan vraagt hij: "Nog problemen in de mond?" zeg je zo: "nee" zegt hij:"ga maar in de stoel zitten, dan doe ik de stoel achterover..." En hij zegt altijd alles tegen mn moeder... en nooit wat tegen mij Ben ik alweer uit de stoel, en zegt hij zo tegen mn moeder: "hoe oud is ze?" *zucht*
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 16:00
Huneybeer
Huneybeer is offline
het eerste wat ik d8 toen ik 'wat voor tandarts hebben jullie' las was: een Chinees. maar dat is een btje vaag dus typ ik maar wat je vraagt, hij is ok, trekt niet vaak zijn bek open, doet goed werk, dus hij is wel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten