Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mijne is freaky..
hij heb altijd kauwgom in z'n mond en dan zittie daaro een btjuh uitgebreid te kauwen boven je mond.. ik moes wel een beugel van hem, maar als k het zelf niet wou dan deed ie het ook niet (ma men gebit is nou wel vet beterz dus..)en hij heb uiteraard ook van die mooie zwarte haren uit zen neus... ![]() |
![]() |
|
ik heb bij iedere controle weer een andere, de laatste was wel aardig. Ze wilde alleen wel heeel veel weten, over mijn studie enz... ik lag 5 minuten in die stoel maar heb nog wel 20 minuten vragen zitten beantwoorden. een beetje overgeïnteresseerd
![]() naja, volgende keer is het weer iemand anders |
![]() |
|
![]() |
Ik ben vandaag naar de tandarts geweest (de nieuwe) en het is een schat!
(uiteraard ook omdat (bijna) alles helemaal oke is) Ze is heel aardig, vertelt tenminste wat ze gaat doen, legt alles uit en vraagt inderdaad van alles, maar dat vind ik juist fijn want dat neemt spanningen weg. |
![]() |
|
ik heb momenteel een uitermate aardige indiase tandarts die erg geduldig en attent is.....
gelukkig maar want daarvoor had ik een tandarts die nooit vertelde hoeveel gaatjes hij ging boren of vroeg of hij te ruig te werk ging.
|
mijn tandarts is IRITANT. lig je daar in die stoel met allemaal watten in je bek gepropt en dan gaat ie allemaal vrahen stellen!! jah zo kank toch nie antwoorden!!
|
Hij is wel aardig hoor. Heeft soms een ochtendhumeur en peurt heel hard met die haak..
En hij denkt soms ietsje te gemakkelijk over dingen (trekt ook kiezen zonder verdoving enzo.. En zegt dan doodleuk erachteraan: "Nou die zat vaster dan ik dacht..." grrrr)
|
ze is wel aardig en ze zegt wel wat ze doet maar meestal is ze er dan al mee bezig dus heeft dat ook weinig nut.
maar het is in iedergeval beter dan de tandarts bij mij in het dorp want die heeft aan een meisje gezeten en dan niet haar gebit. ben ik ff blij dat ik weg ben bij die vieze vent!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Jouw gebit! fizzle-fluffy | 25 | 16-04-2010 10:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
teveel wang voor mijn zielige mondje Kaa | 2 | 24-12-2004 18:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
17-jarige amsterdammer sluit zich aan bij sekte rubenrtv | 46 | 09-02-2004 11:25 | |
Algemene schoolzaken |
Toelatingsexamen Arts/Tandarts België Trebbor | 24 | 16-07-2003 09:16 | |
De Kantine |
Wat voor dokter hebben jullie? Verwijderd | 45 | 18-02-2003 15:11 |