Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar k vind het ook dat je zulke geintergreerde mensen niet zomaar het land uit kunt zetten. Maarja...een volgend probleem is: Waar trek je de grens(zal al vast ergens genoemd zijn red.) Maar toch, ik denk( lees zo half vind)dat als je veilig terug kunnen(k let ff niet op scheiding van gezin) ze terug mogen gestuurd. Maar in dit geval is het ietwat moeilijk. Ik denk dat ik hier geen goed oordeel over kan vellen...het heeft 2 zijden...
||
Citaat:
![]() als tweety het echt gedaan heeft: go tweety ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jullie scheren mensen over 1 kam. (Jullie==> asielzoeker'haters')
Niet alle asielzoekers zijn crimineel. En ook niet 90% van hun. Ik geloof zoiets pas als je me bewijs kunt tonen. En zolang er geen bewijs is, geloof ik daar helemaal niets van. Kijk eens kritisch naar jezelf. Naar je Nederlandse medemens. DURF kritisch te kijken. En kijk dan eens naar onze buitenlandse medemens. Waarin zijn zij zo anders dan wij? Ze hebben misschien een ander geloof, maar ook wij als Nederlanders hebben niet allemaal hetzelfde geloof. Ze eten misschien ander voedsel, maar wat maakt dat nou weer uit. Ze hebben andere normen en waarden, spreken een andere taal, maar met wederzijds respect en begrip is ook die afstand te overbruggen. Wat ik maar probeer te zeggen is dat het niet allemaal hun schuld is. Jullie, wij, als Nederlanders, moeten net zo goed mee werken en welwillend zijn als het gaat om een goede integratie. Het is oh zo makkelijk om maar die ander de schuld te geven. Om de problemen van je af te schuiven. Maar kijk ook eens naar jezelf. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ja hoor mensen laten we ze lekker integeren in ons landje .. en hoelang zijn we daar al mee bezig?
Te lang ! ondertussen is er een derde generatie hier in nederland , en die begrijpen er nog nix van . nee hoor ! ze zijn lief! ze fokken door als konijnen .. , maar regels lappen ze aan hun laars.. achmed.. is ali daar? kom op zeg ! na 30 , 40 ,50 jaar leren ze nog geen nederlands . Punt ze willen niet ? wij willen ook niet! Deruit! exit movuh opsouten wie niet luisteren wilt moet op pleuren ! trouwens je heb ook lieve mensen hoor! en die zijn lievig en schatig en troetelig , en die zijn niet geboren met agressie en anderen ongein! ![]() neeee... laten wij het allemaal goed praten! back to the flowerpower tijd! intresseert ons het? nee , neuken ,blowen en relaxen! Mazzl.. ow en begin me niet tegen te spreken ! want dat heeft geen nut En natuurlijk is er wel een groep die het wel begrijpt , die een vak leert, die wat maakt van hem/haar leven . Die zijn er zonder meer., maar de Grote groep.. die willen niet ., en die verneuken het ook voor de rest. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke kansen en verrijking brengen de asielzoekers uit M-oosten ons? Sandervier | 13 | 11-03-2016 20:19 | |
'Intimidatie en oneerlijke behandeling van asielzoekers' Gatara | 39 | 23-09-2004 11:19 | |
Rotterdam : geen asielzoekers meer! Mujahideen | 160 | 09-12-2003 17:41 | |
asielzoekers terug naar Irak alwaysgood | 48 | 24-04-2003 14:00 | |
Ontvoerde minderjarige asielzoekers Rabbi Daniel | 6 | 18-07-2002 18:28 | |
Fors lager aantal asielzoekers naar Nederland Dutchy15 | 53 | 02-03-2002 18:28 |