Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2003, 10:15
Verwijderd
Citaat:
siNix schreef:
jullie zeiken te veel , te dure woorden ? fokit.. als je er zo trots op ben, schrijf het voor je zelf op en prop het in je aars
Je spreekt de stem van het volk! Weleens aan een politieke carrière gedacht?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2003, 10:48
Verwijderd
stomme stomme stomme klote afzeikwup..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 10:57
MissGreeny
MissGreeny is offline
Geeft je dat nou een fingerspitzengefuhl?
Of lijd je gewoon aan flux de bouche?
Oud 22-02-2003, 10:58
MissGreeny
MissGreeny is offline
Citaat:
marrrtuuh schreef:
stomme stomme stomme klote afzeikwup..
Of lijd je gewoon aan flux de bouche
Oud 22-02-2003, 11:02
owlbeer
owlbeer is offline
Stelletje arbeiders
Oud 22-02-2003, 11:16
Verwijderd
Citaat:
dromerig elfje schreef:
Jij stomme gemene piemelkut!

Nogmaals, met 'duur' Nederlands wordt naar het hanteren der Nederlandse taal op een zo intellectueel mogelijke wijze gereferendeerd. Hierbij is deze uiterst vulgaire soort van het Nederlands niet gewenst, daar dit de essentie van het kwalitieve animo enigzins reduceert. Gaarne nu 'dure' taal zoals de hierboven gegeven definitie te gebruiken aub.
Didacteer hier uw lessen toch eens uit mensen.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 12:26
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef:
Nogmaals, met 'duur' Nederlands wordt naar het hanteren der Nederlandse taal op een zo intellectueel mogelijke wijze gereferendeerd. Hierbij is deze uiterst vulgaire soort van het Nederlands niet gewenst, daar dit de essentie van het kwalitieve animo enigzins reduceert. Gaarne nu 'dure' taal zoals de hierboven gegeven definitie te gebruiken aub.

schorriemorrie is het.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 12:51
Menahem
Menahem is offline
Pedante mierenneuker
Oud 22-02-2003, 13:33
Verwijderd
ongeëvenaard nare individuen, zonder enig notie van wat van beledigend aard zou kunnen zijn.
Een conversatie van dusdanig niveau tracht ik bij voorkeur te vermijden!
Echter, bij het aldannog aangaan deze discussie wens ik niet uitgemaakt te worden voor een dergelijk simpel niemandalletje als een arbeider!
Een duel!!!!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 14:04
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
perseus schreef:
Nou ja zeg, op de vorige pagina quotte ik dit bericht met de correcte spelling en nog steeds presteer je het om twee uiterst trieste fouten te maken.

Gereferendeerd = gerefereerd.
Kwalitieve = kwalitatieve.

In den hoeck, vlegel!
Oud 22-02-2003, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Nou ja zeg, op de vorige pagina quotte ik dit bericht met de correcte spelling en nog steeds presteer je het om twee uiterst trieste fouten te maken.

Gereferendeerd = gerefereerd.
Kwalitieve = kwalitatieve.

In den hoeck, vlegel!
Uiteraard wil ik naar aanleiding van deze overigens vrij terechte berisping mijn nedere excuses aanbieden. Immers, ik wil geen onenigheid met Amerika.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 15:36
Verwijderd
Citaat:
azaziël schreef:
ongeëvenaard nare individuen, zonder enig notie van wat van beledigend aard zou kunnen zijn.
Een conversatie van dusdanig niveau tracht ik bij voorkeur te vermijden!
Echter, bij het aldannog aangaan deze discussie wens ik niet uitgemaakt te worden voor een dergelijk simpel niemandalletje als een arbeider!
Een duel!!!!
En garde.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 17:21
bette4ever
bette4ever is offline
Houd je mond Tina Turbosnol!

Oh...had je nog wat Bea Bulderkut.
Oud 22-02-2003, 19:41
Verwijderd
jij trottoir prostituee!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 19:44
Psychopath
Psychopath is offline
Volgens mij heeft U last van Supra Orbitale Pancitopeny.

Volgens mij heeft U last van Flatus Transfersus.
Oud 22-02-2003, 19:46
Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
evEndzhar schreef:
Uw tannis en golf is van een dusdanig laag niveau, dat zelfs mijn persoonlijke caddie en ballenjongen respectievelijk U nog kunnen verslaan.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 19:48
Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
In den hoeck, vlegel!
Wederom
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 20:59
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef:
Uiteraard wil ik naar aanleiding van deze overigens vrij terechte berisping mijn nedere excuses aanbieden. Immers, ik wil geen onenigheid met Amerika.
Ik neem aan dat u in dezen (dat is uiteraard correct gespeld) nederige excuses bedoeld, gezien het feit nedere geen woord is dat in de vocabulaire der Nederlandsche taal gebruikt pleegt te worden. Wederom een berisping aan uw adres, u lijkt uw naam, die overduidelijk overgenomen is uit de Griekse mythologie, in het geheel geen eer aan te doen. Ik beschouw u namelijk als een weinig heroïsch figuur op het gebied van de Nederlandse taal zoals die heden ten dage gesproken wordt.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Penishapper schreef:
Of lijd je gewoon aan flux de bouche
doe de laatste maar
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef:
Ik neem aan dat u in dezen (dat is uiteraard correct gespeld) nederige excuses bedoeld, gezien het feit nedere geen woord is dat in de vocabulaire der Nederlandsche taal gebruikt pleegt te worden. Wederom een berisping aan uw adres, u lijkt uw naam, die overduidelijk overgenomen is uit de Griekse mythologie, in het geheel geen eer aan te doen. Ik beschouw u namelijk als een weinig heroïsch figuur op het gebied van de Nederlandse taal zoals die heden ten dage gesproken wordt.
Argh, het is natuurlijk 'nederige'. Ik moet echt mijn muziek zachter zetten voortaan en niet met de beatles meebrullen
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 11:59
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
perseus schreef:
Argh, het is natuurlijk 'nederige'. Ik moet echt mijn muziek zachter zetten voortaan en niet met de beatles meebrullen
Ik neem aan dat je het over de ongeëvenaarde muziekvirtuozen van 'the Beatles' (dat is met een hoofdletter B) hebt en niet over kleine kevertjes in de achtertuin?

Ik adviseer je om in de nabije toekomst louter met smilies te reageren. Dat bespaart je ook de deceptie en gene (ja, hier moet een dakje op de 'e') van mogelijke gemaakte taalfouten.
Oud 23-02-2003, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Ik neem aan dat je het over de ongeëvenaarde muziekvirtuozen van 'the Beatles' (dat is met een hoofdletter B) hebt en niet over kleine kevertjes in de achtertuin?

Ik adviseer je om in de nabije toekomst louter met smilies te reageren. Dat bespaart je ook de deceptie en gene (ja, hier moet een dakje op de 'e') van mogelijke gemaakte taalfouten.
Het kan uiteraard aan mij liggen, maar bedoelt U niet 'mogelijk gemaakte taalfouten', met 'mogelijk' als bijwoord? Hetgeen mij in dit verband steekhoudender lijkt.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 13:01
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
perseus schreef:
Het kan uiteraard aan mij liggen, maar bedoelt U niet 'mogelijk gemaakte taalfouten', met 'mogelijk' als bijwoord? Hetgeen mij in dit verband steekhoudender lijkt.
Ouch, dat komt hard aan, .

Overigens voel ik mezelf zeer vereerd dat je mij met 'U' aanspreekt en alhoewel ik begrijp dat vele nietige schepsels op deze aardkloot mij aanzien voor een almachtige Godheid, dient 'u' gewoon met een kleine letter geschreven te worden.
Oud 23-02-2003, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Ouch, dat komt hard aan, .

Overigens voel ik mezelf zeer vereerd dat je mij met 'U' aanspreekt en alhoewel ik begrijp dat vele nietige schepsels op deze aardkloot mij aanzien voor een almachtige Godheid, dient 'u' gewoon met een kleine letter geschreven te worden.
Het gebruik van 'U' i.p.v. 'u' is slechts bedoeld om 'u' extra te accentueren, wat mijns inziens toegestaan is in de Nederlandse taal.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 15:02
Anne
Anne is offline
Citaat:
Myself! schreef:
Verstrooide, niet bijster intelligente, ongeïnteresseerde, vervelende, laaghartige, zelfingenomen vlegel

Alleen 'vlegel' vind ik al heel erg.
Oud 23-02-2003, 15:03
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
perseus schreef:
Het gebruik van 'U' i.p.v. 'u' is slechts bedoeld om 'u' extra te accentueren, wat mijns inziens toegestaan is in de Nederlandse taal.
'U' is een extra beleefdheid vorm, het mag beide gebruikt worden
Oud 23-02-2003, 15:23
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Qimm schreef:
'U' is een extra beleefdheid vorm, het mag beide gebruikt worden
Helaas, Qimm en Perseus, beiden hebben jullie ongelijk.

"Moet ik een hoofdletter schrijven in 'Ik stuur u/U de gegevens zo snel mogelijk toe'?

Nee, u krijgt een kleine letter. De hoofdletter schrijven we alleen als we speciale eerbied willen uitdrukken, en dan nog voornamelijk in een religieuze context. U als verwijzing naar God krijgt dus wel een hoofdletter.", aldus de Onze Taal-website (een betrouwbare bron).
Oud 23-02-2003, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Helaas, Qimm en Perseus, beiden hebben jullie ongelijk.

"Moet ik een hoofdletter schrijven in 'Ik stuur u/U de gegevens zo snel mogelijk toe'?

Nee, 'u' krijgt een kleine letter. De hoofdletter schrijven we alleen als we speciale eerbied willen uitdrukken, en dan nog voornamelijk in een religieuze context. U als verwijzing naar God krijgt dus wel een hoofdletter.", aldus de Onze Taal-website (een betrouwbare bron).

Ofschoon die bron natuurlijk zeer betrouwbaar is, heb ik toch even de tekst verbeterd, daar er een klein gemis in zat.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 17:24
FireCracker
FireCracker is offline
als je kwal bekakt uitspreekt is het toch ook wel duur nederlands?

KWAL
Oud 23-02-2003, 18:00
charly not
charly not is offline
wat een burgelijke bedoeling hier zeg
Oud 23-02-2003, 23:48
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
je moeder
Oud 24-02-2003, 09:36
Verwijderd
Citaat:
de communiceerbeer schreef:
je moeder
heb dan allerminst de waardigheid enig vorm van respect te uiten door uw moeder te roepen in de plaats van het boeren geroep : je....
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Havock schreef:
En garde.
AHA, den degen zal het zijn; paraat!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 15:07
22B
22B is offline
Inachtnemende uw lagere positie, en handelend in het gedachtegoed van wijlen onze vriend, lijkt het ons niet langer in het belang van het volk deze conversatie op dusdanig beneden peil liggend niveau voort te zetten, welke dus zal betekenen dat deze orale gedachtenwisseling thans binnen enkele ogenblikken een abrupt, doch gerechtvaardigd einde zal kennen.

Duur genoeg?
Oud 24-02-2003, 15:09
22B
22B is offline
Inachtnemende uw lagere positie, en handelend in het gedachtegoed van wijlen onze vriend, lijkt het ons niet langer in het belang van het volk deze conversatie op dusdanig beneden peil liggend niveau voort te zetten, welke dus zal betekenen dat deze orale gedachtenwisseling thans binnen enkele ogenblikken een abrupt, doch gerechtvaardigd einde zal kennen.

Duur genoeg? 't kostte me ongeveer 10 minuutjes dit te verzinnen. Met een uurloon van €7,39 betekent dat dit mijn baas dus ongeveer €1,23 heeft gekost, wat dan dus weer niet duur is??? Maarjah, t forum is weer een reply rijker...
Oud 24-02-2003, 19:59
Verwijderd
en wij bovendien weer een illusie armer...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 20:04
Optima
Optima is offline
afgekeurde thunderbird
zoon van 1000 vaders
ultieme loosheid
tot leven gekomen belgemop
satansgebroed
lopend rampgebied
Oud 25-02-2003, 11:30
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Optima schreef:
afgekeurde thunderbird
Oud 25-02-2003, 11:33
Megagun
Megagun is offline
jij vieze....... eh.... ehh...... paardenrugleuning!!
Oud 25-02-2003, 12:42
Maurice
Maurice is offline
bibs-homofiel (kont-homo)
Oud 25-02-2003, 12:45
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
22B schreef:
Duur genoeg? 't kostte me ongeveer 10 minuutjes dit te verzinnen. Met een uurloon van €7,39 betekent dat dit mijn baas dus ongeveer €1,23 heeft gekost, wat dan dus weer niet duur is??? Maarjah, t forum is weer een reply rijker...
Oud 25-02-2003, 18:47
Jules
Jules is offline
stakkerlul.

zeer hip bij lokale 6V-ers
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 19:13
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
als je kwal bekakt uitspreekt is het toch ook wel duur nederlands?

KWAL
dan klink het een beetje als kwoal en dan moet je er een hoofd bij trekken alsof je net in de hondenstrond bent gaan staan
Oud 25-02-2003, 20:54
REIE
REIE is offline
Citaat:
Che Guevara schreef:
Je spreekt de stem van het volk! Weleens aan een politieke carrière gedacht?
ROFLOL

Ach, laat dat ketterse addersgebroed waarvan het plebs rijk is maar hun frustraties vulgair oraal tonen.
Oud 25-02-2003, 20:55
REIE
REIE is offline
Citaat:
morris schreef:
bibs-homofiel (kont-homo)
dat noem ik een chocoprins
Oud 25-02-2003, 23:07
Crimson Death
Crimson Death is offline
Gedecapiteerde feutus verorberaar!
Met citaat reageren