Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zelf heb ik iets van 135 zelf gereden(met lesauto ![]() en als passagier reden we even wat over de 210 verkeer liet niet harder toe
||
Citaat:
![]() Zit je niet in de war met de GT2 trouwens? |
![]() |
||
Citaat:
De enige Porsche met een V10, is de nieuwe Carrera GT, maar die is nog niet op de markt. Grtz
|
ik 60 met me peugeut fox.
Ben meer iemand met burnen ![]() heb wel eens iemand met een squad gezien met daarop een straalmotor link hier: http://home.planet.nl/~liberty/pyromaniac/ echt 10 meter lange vlamme echt zo gaaf en dan de lowriders van de UNITY LOWRIDER C.Chelemaal cool niet hard gaan ze maar op 3 wielen de bocht door is niet bijzonder met een wagen van 2.5 ton http://lowrider.pagina.nl mooiste is gewoon cruise met onze Lincoln die 1 op 4 rijd en 6 meter lang "gangsta ride" wel genoeg zo he??
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() top zit jij trouwens fout...het is 305 voor de GT3
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hij moet opgeknapt worden, de onderdelen hebben we wel bijelkaar... Alleen geen tijd en geld (stalling, laten spuiten, etc.) Moet ff een lief baasje zoeken die 'm met liefde en geduld wil opknappen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() geen 18 dus niet bijster hard dus.. op me oude cross-fiets een keer tot de 41 km gekomen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] snelheid berekenen miljaker | 1 | 09-02-2009 18:01 | |
Muziek |
The Top of Music youriele | 5 | 14-01-2008 12:12 | |
Werk, Geld & Recht |
Met het oog op die scooter wet.... WillKillForSex | 41 | 08-11-2004 15:51 | |
De Kantine |
Top Thrill Dragster, hoogste en snelste achtbaan v.d. wereld! Love_Fulfilled | 65 | 12-05-2004 14:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
EU-voorzitters: snel grondwet voor uitgebreide Unie ijscoman | 12 | 02-05-2004 21:02 | |
Software & Hardware |
snel divx omzetten in mpeg (DVD) G.T.C. | 4 | 07-07-2003 19:21 |