|
|
||
|
Citaat:
En ik ken wel degelijk mijn natuurkunde, en ik weet ook perfect hoe lussen werken. Maar bij mijn weten is dit een vrij nieuwe methode, omdat tot een paar jaar geleden die lussen vrij onnauwkeurig zijn. Neem als voorbeeld maar die maximumsnelheid-borden op de A9 bij Amsterdam als je bij de A2 komt. Daar is zo'n scherpe bocht, en dan gaan van die borden branden met 'U reed te snel'. Soms branden ze als je de toegestane snelheid rijdt, en soms niet als je er ver over zit. Die borden werken ook met lussen. Wellicht dat daar een verouderde methode gebruikt wordt, die niet zo nauwkeurig is. Je link was in ieder geval overtuigend genoeg Bedankt voor de info!(ik heb toch geen radardetector, dus ik hoef me er ook niet druk over te maken over hoe die paal werkt. Ik kan alleen maar hopen dat er geen rolletje in zit )
|
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
boetes in duitsland vallen overigens mee 1e keer: waarschuwingsboete (30 km/h te hard = 45€, peanuts dus) 2e keer: duurdere boete 3e keer: volle mep al met al moet ik zeggen dat rijden in duitsland een zeer relaxt gebeuren is, je tuurt niet zoals hier in NL uren naar je km/h teller omdat je bij 122 km/h al een idioot hoge boete krijgt tevens zijn de wegen in duitsland breed, lang, zonder bochten en met duidelijke wegmarkeringen. Hard(er) rijden op deze wegen is dus verantwoord. In tegenstelling tot NL waar je soms uren achter iemand moet rijden die maar niet harder dan 119 wilt rijden op de linkerbaan --> jij bumperkleeft --> 300+ euro's boete edit: ook de borden zijn uitermate duidelijk in der Bundesrepublik, wil je verkeerd rijden dan moet je toch al aardig je best doen....
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verkeer & Vervoer |
De grootste wegpiraat van vandaag - deel 7 Hawahaai | 409 | 09-02-2015 10:43 | |
| Verkeer & Vervoer |
Zou je vandaag zijn geslaagd? kalinho | 500 | 19-10-2008 13:55 | |
| Verkeer & Vervoer |
Tips om boetes in het verkeer tegen te gaan Q | 50 | 18-05-2006 21:04 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
racen in een enzo sjakodrako | 51 | 13-03-2005 19:39 | |
| ARTistiek |
[mp3/idm-dinges] Dust Bug - Type_01 Ce-El-Wan | 6 | 07-06-2004 00:23 | |
| De Kantine |
Jouw hoogtepunt en/of dieptepunt van deze dag... Knutselsmurfie | 72 | 13-10-2002 23:53 | |