Advertentie | |
|
![]() |
|
Doen we honderden jaren ons best om het lichaam aantrekkelijker en misterieuzer te maken door middel van uitdagende, flitsende, hippe, geile en meer van dat soort onzin kleding, wat doet men.. Precies, alles uit en naakt de camping op! (Plaats het woord camping hier even goed, een plek waar men in tentjes a.k.a. ongemak, 'leeft' om te 'ontsnappen' aan de dagelijkse sleur.. yeah right. Iedereen weet dat de camping het domein van de kale dikke duitsers, op slippers in te korte kortebroek en wit bevlekt t-shirt, is.)
Nee nudisme is niets voor mij, ik krijg liever een boner van een correct gevulde dame die in bikini het strand onveilig maakt dan dat ik een mengelmoes van jong en oud in adam en eva outfit moet aanschouwen en er eigenlijk wel lichtelijk van walg. Het is gewoon te godverdommes naakt voor mijn smaak. .. maar natuurlijk mag iedereen doen en laten wat hij of zij wil.
|
![]() |
Hee mensjes!
ik ben ook al naturist sinds me geboorte en ik wou ff zeggen dat het niet vies en oversext is! ik ga van de zomer ook mee met de jnfn en ben al een keer op een weekend geweest en das hartstikke leuk!! niemand beoordeelt je op je uiterlijk en respecteert je! maar ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen da vind ![]() liefs wiets
||
![]() |
Citaat:
En dat wat iemand zei over uitgelubberde lichamen enz..daar wordt helemaal niet op gelet!! Als ik met iemand praat kijk ik naar zijn/haar gezicht en niet naar de rest Veel mensen voelen zich meer op hun gemak op een naturisten camping: bijv sommige vrouwen die bijv borstkanker hebben gehad en dus soms nog maar 1 borst hebben worden naturist omdat niemand daar op let... Ze voelen zich zekerder omdat iedereen geaccepteerd wordt zoals hij/zij is!! Kus Maikie |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
Dus jij vindt bejaarden in hun nakie lopen zeer eh smakelijk?
Sorry,maar daar walg ik ook wel lichtjes van,ook al zijn we zo geboren en blablabla. En Maikie,als je mensen toch in hun gezicht aankijkt,en niet naar de rest,kan je toch je kleren aandoen, of neee,die campings zijn toch veel socialer ![]() Waarom reageren jullie nu allemaal zo fucked up,moet je zoveel mensen ervan overtuigen ![]()
||
Citaat:
![]() maar anders! ![]()
|
~louise~:
Ik kan me nog wel voorstellen dat je het lekker vindt om in je nakie te zwemmen, dat dat een 'vrij' gevoel geeft. Of dat je het heerlijk vindt naakt te zonnen. MAar ik zie niet in waarom je ALLES naakt zou willen doen: koken, boodschappen, afwassen, spelletjes doen e.d. Beetje ziekelijk vind ik. Ik voel me wel altijd vrij gemakkelijk in bikini maar ik heb het niet zo op helemaal naakt zijn
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb niet zulke geweldige ervaringen met nudisme enzo (denk aan ouders vannklasgenoten die je in de verte over het naakstrand ziet huppelen: dingen die je NIET wilt zien dus) Van sommige mensen wil ik gewoon echt niet alles zien.
Laatst gewijzigd op 04-04-2003 om 09:39. |
![]() |
||
Citaat:
Heey. Je bent dus nie de enige. Toen mijn ouders gingen scheiden kreeg mijn moeder een vriend en die was naturist. Mijn oeder wou eerst nie mee, maar later wou ze toch wel es kijken hoe t was enzow. Inmiddels is dat al jaren uit, maar mijn moeder zou nu nooit meer naar een gewone camping willen en ik denk ik ook nie. Ik haat idd ook dat gedoe met hokjes waar ze vet sneu gaan doen enzow. Eigenlijk zijn naturisten campings veel minder eh... hoe zeg je dat. Nou datgene wat andere mensen van naturistencampings denken, dat het één groot sex-kamp iz ofzow, is daar juist minder!! Ik ben zelf ook 16 n ik zie meestal nie egt mensen van mijn leeftijd daar, maar als je ze ziet als we op vakantie zijn ofzow, ist meestal heel gezellie en t zijn egt nie gestoorde mensen ofzow die komen gluren!! Dat vin ik meestal nl een vooroordeel en tis ook nog es zo dat t omgekeerde waar is. Nou, dat wou ik ffies zeggen. Liefs van Saartjeh.
|
Verwijderd
|
Ik ga ook al naar naturistische campings zo lang ik me kan herinneren en langer nog, en ik zie echt niet wat het pobleem is. Textielcampings zijn zooo vervelend... bikini's zorgen ervoor dat je niet goed bruin wordt, ze blijven noooit goed zitten, en er zijn zo veel jongens die dan alleen maar kunnen denken 'goh, wat zou daaronder zitten?'
Bovendien moet je je aan- en omkleden in te kleine tentjes, in te krappe en te natte douchehokjes en kleedhokjes... Toen ik afgelopen mei met m'n ex-vriend op vakantie was, moesten we ons uitkleden (de pyjama's) in een tentje, aankleden in datzelfde tentje, 25 meter naar het zwembad lopen, kleedhokje in, uitkleden in het kleedhokje, aankleden in het kleedhokje (bikini), zwemmen, dan weer uitkleden in het kleedhokje, aankleden in het kleedhokje, naar het douchegebouw, uitkleden in het douchehokje, chloor wegspoelen, aankleden in het kleedhokje... Wat een verschrikkelijk gedoe! Waarom zou iemand uberhaupt kleding willen dragen als het warm is? Een meisje dat alleen in een string over het strand loopt, daar doet niemand moeilijk over. Waarom is het normaal om 99 % van je kleding uit te trekken, en valt iedereen over je heen als je die laatste % ook uit wilt doen? Laatst gewijzigd op 04-04-2003 om 09:52. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Hee, zal ik dan ook nog eens een positieve reactie geven... Net als de wietsen en de saaren onder ons ben ook ik van jongsafaan met mijn ouders naar naturistencampings geweest. Dat was voor mij de gewoonste zaak van de wereld en eigenlijk nog steeds. Gewoon geen rekening hoeven houden met wat of of je iets aan hebt enzovoorts. De grootste misvatting is inderdaad wel dat sexverhaal. Zeker nog nooit van de uitdrukking 'bloot slaat dood' gehoord (al klinkt die ook weer veel negatiever dan het zou moeten). Niemand hoeft danwel moet van mij bloot gaan lopen op vakantie of in zijn vrije tijd, maar het zou toch mooi zijn als eens wat meer mensen zouden bergrijpen dat het gewoon heel relaxed en eigenlijk normaal is of kan zijn. Let op, ik kan onwijs geil worden van bloot of bijna bloot zijn, maar eigenlijk nooit in een naturistenomgeving. Daar word ik eerder opgewonden als ik iets aantrek waardoor ik weer sexy wordt (als ik daar in mijn string loop, voel ik me zeker net zo sexy dan wanneer ik dat op een gewoon strand doe). Het wordt denk ik gewoon tijd dat meer (jonge) mensen gaan inzien dat hun lichaam en sex niet onlosmakelijk met elkaar verbonden hoeven te zijn.
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Offtopic: Nu 't dan toch over de JNFN gaat... ik zat erover te denken om er lid van te worden, maar dan zou 'k graag willen dat m'n vriend er ook lid van werd... maar hij is al meer dan 5 jaar niet meer naturistisch op vakantie gegaan en ik geloof niet dat z'n ouders nog lid zijn van de ehm *zoekt in hoofd naar de naam* nouja, de algemene vereniging zeg maar
![]() ![]() |
![]() |
|
ik denk dat je óf moet zijn opgegroeid als naturist, óf je moet heel veel zelfvertrouwen hebben? maar het is in ieder geval nix voor mij.
Het is idd wel lastig dat omkleden, maar dat heeft ook wel weer iets typisch-kampeer achtigs {??}. maargoed, ik heb er niets op tegen, je moet vooral doen wat je wilt. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het is zeker niet lastig contact te maken bij de JNFN.. ik ben half februari voor het eerst meegeweest naar een soort weekend van de JNFN en je wordt echt heeeel snel opgenomen in de groep... zelf leg ik namelijk ook nie snel contact maar dat is daar zeker geen probleem! Leuk trouwens dat jullie erover denken om mee te gaan, altijd leukals er nieuwe mensen bij komen! Kus wietsie
||
![]() |
Citaat:
![]() Liefs wiets
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maar naturisten (wat ik dus ben) doen niet alles bloot... er zijn namelijk ook mensen die naakt ik huis lopen enzo... dat doe ik niet ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() kus wiets
||
Citaat:
ja voor mij zijn kleren ook belangrijk... ik denk ook dat mensen zich door hun kleren kunnen uiten zeg maar..... *let maar niet op mij*
|
![]() |
Ik snap niet pcies waar iedereen zo moeilijk over doet, er gaan toch ook best wel heel veel mensen naar een sauna ofzo daar is toch ook iedereen naakt. Ik ben nog nooit op een naturisten camping geweest, maar volgens mij ben je er binnen 5 minuten aangewend dat iedereen naakt is en is er niets vies ofzo aan. Is juist makkelijk
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en ik let lekker wel op jou ![]()
|
Verwijderd
|
precies
![]() Al die mensen die zeggen dat ze zich 'ongemakkelijk' zouden voelen, zouden zich vooral onwennig voelen. En daar ben je echt binnen een dag helemaal overheen. Twee jaar geleden was er op vakantie een jongen van 15 die nog nooit naturistisch op vakantie was gegaan of zelfs maar naar een sauna was geweest, in het begin vond-ie het vreemd maar de tweede dag al helemaal niet meer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |