Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2003, 09:36
the Phitt
the Phitt is offline
Citaat:
gary moore schreef op 13-06-2003 @ 23:44:
wat dacht je van die amateurs in ranzijn (heiloo)
Ranzijn is gewoon een kinderfestijn, en het is niet een uitgaansgelegenheid waardig geval te noemen. Dus natuurlijk hebben ze daar amateurs, een dansschool die soms open is voor de koters op zaterdagavond kan niets beters betalen.

Slechte DJ, die van de Bobs, en die kerl die soms in Bascule draaid op vrijdag avonden. die zijn niet goed..
Oud 23-06-2003, 22:09
Endony-X
Endony-X is offline
Citaat:
pinhead schreef op 02-04-2003 @ 21:13:
slechtste dj vind ik...eehmm... zenith dj

Waarom ?

Hij heeft verschillende cd's gemixt zoals:
100% Hardstyle
Technohardstyle
X-Qlusive Italy en noem maar op.

Op Qlimax draaide die inderdaar niet SUPER, maar zoals ik Zenith ken draait ie normaal gesproken lekker.
Oud 29-06-2003, 09:53
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
DJ Joker en DJ Sandman whhahahaah
2 sukkeltjes die denken dat mensen hun nog echt gaan boeken ook, maar way dat iemand dat doet, alleen de namen al
Oud 29-06-2003, 11:24
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
die prutskut die in "de brouwer" in weert draait.

bij de Grand Madeira in Nederweert is 't soms ook om te janken.
Oud 29-06-2003, 16:46
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Endony-X schreef op 23-06-2003 @ 23:09:
Waarom ?

Hij heeft verschillende cd's gemixt zoals:
100% Hardstyle
Technohardstyle
X-Qlusive Italy en noem maar op.

Op Qlimax draaide die inderdaar niet SUPER, maar zoals ik Zenith ken draait ie normaal gesproken lekker.
technohardstyle is gemixed door claudio diva.

enne...dat zijn studiocd's waar je het over hebt. kopieren / plakken en editten heet dat. komt nix qua live-mixing bij kijken.
het zou me nix verbazen als hij alleen de nummers selecteert die op de cd moeten komen, en de rest vh gewoon door studio-mensen uitgevoerd wordt.

tempo van zenith's sets ligt ook vaak veel te laag plus dat hij ook ALTIJD zn set opent met I'm Your DJ...

daarom dus
Oud 29-06-2003, 16:49
Terzaghi
Terzaghi is offline
de slechtste DJ uit regio Leiden is zekerseweten te vinden bij InCasa. die stakker was d'r nog ontslagen, maar omdat ze geen DJ's konden krijgen mocht ie weer terug komen. damnz hey
Oud 05-07-2003, 16:50
geblaat
geblaat is offline
Damn wat was Zenith belachelijk @ afgelopen Qlimax! Klonk eerder als Oldschool hardstyle (bestaat dat dan? Heeft hij hierbij geïntroduceerd; gewoon alle übercommerciele platen draaien van half jaar geleden tot het einde en dan de "nieuwe" plaat eraan mixen pas op het allerlaatste moment).
Verder overal waar DJ Jean draait (ik mag hem gewoon niet, dat organisaties/discotheken nog het lef hebben om hem te boeken).
De Bobs in Uitgeest is ook een deprimerende tent en in Castricum hoef je helemaal niet te komen! Wat bezielde Dana, Pavo en the Prophet om daar te gaan draaien in de Millennium?! Verlaging van hun niveau (hadden ze niveau?).
Oud 05-07-2003, 17:33
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
geblaat schreef op 05-07-2003 @ 17:50:
Damn wat was Zenith belachelijk @ afgelopen Qlimax! Klonk eerder als Oldschool hardstyle (bestaat dat dan? Heeft hij hierbij geïntroduceerd; gewoon alle übercommerciele platen draaien van half jaar geleden tot het einde en dan de "nieuwe" plaat eraan mixen pas op het allerlaatste moment).
early hardstyle?

van oude platen zijn echt wel goeie sets te maken hoor, maar ja...dan moeten het ook wel toppers zijn
ik zou het echt rielext vinden om weer ns n set a la dana @ qlimax 2-6-2001 te horen
Advertentie

Regels voor berichten