Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarom ? Hij heeft verschillende cd's gemixt zoals: 100% Hardstyle Technohardstyle X-Qlusive Italy en noem maar op. Op Qlimax draaide die inderdaar niet SUPER, maar zoals ik Zenith ken draait ie normaal gesproken lekker.
||
![]() |
Citaat:
enne...dat zijn studiocd's waar je het over hebt. kopieren / plakken en editten heet dat. komt nix qua live-mixing bij kijken. het zou me nix verbazen als hij alleen de nummers selecteert die op de cd moeten komen, en de rest vh gewoon door studio-mensen uitgevoerd wordt. tempo van zenith's sets ligt ook vaak veel te laag plus dat hij ook ALTIJD zn set opent met I'm Your DJ... daarom dus ![]() |
![]() |
|
Damn wat was Zenith belachelijk @ afgelopen Qlimax! Klonk eerder als Oldschool hardstyle (bestaat dat dan? Heeft hij hierbij geïntroduceerd; gewoon alle übercommerciele platen draaien van half jaar geleden tot het einde en dan de "nieuwe" plaat eraan mixen pas op het allerlaatste moment).
Verder overal waar DJ Jean draait (ik mag hem gewoon niet, dat organisaties/discotheken nog het lef hebben om hem te boeken). De Bobs in Uitgeest is ook een deprimerende tent en in Castricum hoef je helemaal niet te komen! Wat bezielde Dana, Pavo en the Prophet om daar te gaan draaien in de Millennium?! Verlaging van hun niveau (hadden ze niveau?).
||
![]() |
Citaat:
van oude platen zijn echt wel goeie sets te maken hoor, maar ja...dan moeten het ook wel toppers zijn ik zou het echt rielext vinden om weer ns n set a la dana @ qlimax 2-6-2001 te horen ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Voorronde: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 40 | 17-12-2006 13:44 | |
Muziek |
Tiesto - Just Be [20.05.2004] M. Arnoldi | 12 | 06-05-2004 23:03 | |
Muziek |
Top hardstyle en hardstyle dj's Snat$bat$ | 33 | 15-11-2003 00:37 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |