Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2003, 21:24
Pletterprater
Pletterprater is offline
Wablieft is plat Brabants en Limburg (tenminste, dat laatste heb ik gehoord van Limbo's) en de stamt af van het "wat u belieft"... de betekenis in het Hedendaags Nederlands is, "Wat zegt u", "Wat zeg jij", "Wat zeg je"... hopelijk heb ik u nu meer op de hoogte gebracht van het wonderlijk taaltje, dat schuil gaat onder de Nederlandse taal.
Oud 09-04-2003, 13:45
misssarcasmm
misssarcasmm is offline
Met een leuke openingszin krijg je van mij altijd aandacht. Maar dus niet met zinnen als: "wil je wat van me drinken" of "ken ik jou niet ergens van?". Tuurlijk letten mensen wel op uiterlijk, maar innerlijk is echt veeeeel belangrijker. Ik heb een keer gehad met een (om het zacht uit te drukken) niet zo heel aantrekkelijke jongen maar hij was gewoon zoooo lief, dat telt.

En over die baardgroei, wat maakt dat nou uit?? Das meestal juist heel stoer, en daarnaast geeft dat echt een heerlijk gevoel in je nek (bij mij dan )
Oud 09-04-2003, 16:46
king112
king112 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 08-04-2003 @ 09:17:
Ach sommige mensen (zoals ik) zullen nooit iemand krijgen, gewoon accepteren en doorgaan. Jij hebt teminste iemand gehad, ik niet
JA inderdaad gewoon accepteren!
Het is nou eenmaal zo en je kan niks veranderen

Ps:ik hoor ook bij die sommige mensen
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 16:50
king112
king112 is offline
Citaat:
dmtdmt schreef op 04-04-2003 @ 02:56:
post dan een foto van jezelf kunnen we ff zien of het echt zo erg is
Kijk ik open dit soort topics ook regelmatig en dan worden dit soort dingen gevraagt!
Maar dan heb je kans dat je foto de volgende dag op www.uglypeople.com staat en mensen er cijfers voor gaan geven hoe lelijk je wel niet bent
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 16:55
king112
king112 is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 04-04-2003 @ 09:12:
Tja, zorg eerst eens dat je gelukkig met jezelf bent.
Als je vrolijk in het leven staat, sterk in je schoenen staat, etcetera komen de vrouwen vanzelf op je af. Echt waar.

Bovendien maakt het vrouwen niet zoveel uit hoe je eruit ziet. Zolang je haar maar goed over zichzelf laat voelen.
KLopt vrouwen zullen misschien niet zo erg kijken naar uiterlijk!
Uiterlijk is ook eigelijk helemaal niet zo belangrijk!
Maar je hebt wel een probleem als je gewoon een lelijke kop hebt!
en dan bedoel ik niet dat je niet aantrekkelijk bent voor veel mensen!
Maar voor veel mensen gewoon lelijk bent!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 16:58
Otis
Otis is offline
is t raar als ik een foto gepost wil zien..?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 17:24
king112
king112 is offline
Citaat:
rooddraakje schreef op 08-04-2003 @ 10:43:
Another way, Je bent nog maar 17 hoor.. je moet deze niet instelling hebben! Iedereen vind op den duur iemand.. alleen bij de een duurt het langer dan bij de ander...kop op. Geniet nu ook van t leven, daar heb je niet perse een vriendin voor nodig..! (dat probeer k ook)
Hallo rood dr44kje je weet toch niet hoe hij eruit!
Ik weet dat ook niet maar ik weet van mezelf dat ik verschrikkelijk lelijk ben en dat zeg ik ook gewoon eerlijk hier!
Hij vind zichzelf ook lelijk en dat zou waarschijnlijk zo komen omdat andere mensen dat hebben gezegt en hij datzelf in de spiegel ziet!
Als ik mijzelf soms in de spiegel zie denk ik dat ik eigenlijk nog zo een sukkel ben dat ik nog durf te leven in deze wereld!
Op foto's is het nog erger!
Ik denk niet dat veel mensen gelukkig zouden kunnen zijn met mijn uiterlijk!

Ik heb wel eens iets heel aparts meegemaakt in deze zomervakantie!
Ik had met mezelf afgesproken dat als ik nu geen meisje vind moest ik mezelf dooden dat moest gewoon!
En ik vond iemand in de disc0 voor een avondje!
Dat was toen de mooiste tijd van me leven!
Maarja de dag daarna wou ze me niet meer kennen!
Ze had volgens mij veel te veel alchohol op!
nou ja ze zag de volgende dag hoe lelijk ik was en negeerde mij gewoon!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 17:26
king112
king112 is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 09-04-2003 @ 17:58:
is t raar als ik een foto gepost wil zien..?
Er is een kans aanwezig dat je de f0t0 voor als grap ziet!
En hem leuk door mailt naar je vrienden
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 17:58
DeliveranŠe
DeliveranŠe is offline
Citaat:
king112 schreef op 09-04-2003 @ 18:26:
Er is een kans aanwezig dat je de f0t0 voor als grap ziet!
En hem leuk door mailt naar je vrienden
zo weinig vertrouwen?
Oud 09-04-2003, 18:28
king112
king112 is offline
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef op 09-04-2003 @ 18:58:
zo weinig vertrouwen?
Ach als je de f0t0 eenmaal hebt gezien zal je me wel begrijpen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 17:07
DeliveranŠe
DeliveranŠe is offline
Citaat:
king112 schreef op 09-04-2003 @ 19:28:
Ach als je de f0t0 eenmaal hebt gezien zal je me wel begrijpen
hmm....msn?
Oud 10-04-2003, 20:15
Kwaxor
Kwaxor is offline
Nahjaaaaa jullie halen jezelf wel erg down allemaal zeg! Ik ben ook niet echt moeders mooiste al zeg ik t zelf maar heb nooit echt zo heel veel problemen gehad met meisjes.... Het belangrijkste is toch wel karakter, je zegt zelf al dat je best wel chaggy kijkt enzow, je moet vooral vrolijk zijn denk ik, niemand wil in de buurt van een chaggo zijn
Maargoed, dan ben je natuurlijk weer niet jezelf enzow en dan krijg je weer zon hele discussie daarover enzow maar geloof me: als JIJ een goede uitstraling hebt gebeurt het allemaal vanzelf wel(ok, ik heb misschien makkelijk praten maarjah, probeer ook alleen maar te helpen enzow)...
Oud 11-04-2003, 12:21
mickael
mickael is offline
Citaat:
Optima schreef op 08-04-2003 @ 12:21:
www.ugleypeaople.com
Er komt ook alleen maar poep uit jou bek of niet..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 14:32
king112
king112 is offline
Citaat:
Kwaxor schreef op 10-04-2003 @ 21:15:
Nahjaaaaa jullie halen jezelf wel erg down allemaal zeg! Ik ben ook niet echt moeders mooiste al zeg ik t zelf maar heb nooit echt zo heel veel problemen gehad met meisjes..

Je zegt dat je niet knap bent maar ik ben gewoon superlelijk!

.. Het belangrijkste is toch wel karakter, je zegt zelf al dat je best wel chaggy kijkt enzow, je moet vooral vrolijk zijn denk ik, niemand wil in de buurt van een chaggo zijn

Pr0beer 00k vr0lijk te zijn

Maargoed, dan ben je natuurlijk weer niet jezelf enzow en dan krijg je weer zon hele discussie daarover enzow maar geloof me: als JIJ een goede uitstraling hebt gebeurt het allemaal vanzelf wel(ok, ik heb misschien makkelijk praten maarjah, probeer ook alleen maar te helpen enzow)...

Nouja Ik zou me uitstralling veranderen!
Maar laten we eerlijk zijn!
Wie vind nou een vrouw van 210 kilo die onder de puisten zit en een misvormt hoofd aantrekkelijk!
00k al hoe mooi haar uitstralling is!
Het is gew00n een harde wereld!

Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 15:03
marla
marla is offline
Be happy!
Op elk potje past een deksel
Oud 11-04-2003, 15:12
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
marla schreef op 11-04-2003 @ 16:03:
Be happy!
Op elk potje past een deksel
maybe, maar niet ieder potje kan dat dekseltje vinden
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 15:13
marla
marla is offline
Citaat:
Another Way schreef op 11-04-2003 @ 16:12:
maybe, maar niet ieder potje kan dat dekseltje vinden
das waar, misschien vind het dekseltje het potje
Oud 11-04-2003, 17:50
king112
king112 is offline
Citaat:
marla schreef op 11-04-2003 @ 16:13:
das waar, misschien vind het dekseltje het potje
Misschien vinden de dekseltjes de potjes wel lelijk!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 18:17
Kwaxor
Kwaxor is offline
Nahjaaaaa, dat voorbeeld van die lelijke dikke vrouw is fout....
Ik bedoel, die puisten kan ze verhelpen door gezonder te eten en ook af te vallen....
Als je echt LELIJK geboren bent enzow is er ALTIJD wel IETS dat je kunt veranderen..... Lenzen, ander kapsel, beugel, kleren, enz...
Oud 11-04-2003, 18:28
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Misschien heb ik gewoon de pech dat ik altijd op de verkeerde val. Dat het net de meisjes zijn die op andere type jongens vallen.

Het laaste meisje waar ik op was leek heel veel op mij. We hadden heel veel de dezelfde gedachtes over heel veel dingen, we hadden heel veel overeenkomsten met elkaar. Maar toch zei zij uiteindelijk dat ik haar type niet was, en dat ze liever vrienden wou blijven omdat ze bang was dat als het uit zou gaan dat dan ook de vriendschap over zou zijn. Misschien zei ze de waarheid misschien ook niet, want dat zeggen ze namelijk altijd (dat over vriendschap). Dat ze dat gewoon zo zeggen om je zo op een "lieve" manier aftewijzen.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 20:30
king112
king112 is offline
Citaat:
Kwyjibo schreef op 11-04-2003 @ 19:28:
Misschien heb ik gewoon de pech dat ik altijd op de verkeerde val. Dat het net de meisjes zijn die op andere type jongens vallen.

Het laaste meisje waar ik op was leek heel veel op mij. We hadden heel veel de dezelfde gedachtes over heel veel dingen, we hadden heel veel overeenkomsten met elkaar. Maar toch zei zij uiteindelijk dat ik haar type niet was, en dat ze liever vrienden wou blijven omdat ze bang was dat als het uit zou gaan dat dan ook de vriendschap over zou zijn. Misschien zei ze de waarheid misschien ook niet, want dat zeggen ze namelijk altijd (dat over vriendschap). Dat ze dat gewoon zo zeggen om je zo op een "lieve" manier aftewijzen.
Het is inderdaad zo dat ze je op je een lieve manier willen afwijzen en dat lijkt me ook wel begrijpelijk toch?
Maar geef nou eerlijk toe op een vevelende manier afgewezen worden of op een lieve manier!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 08:49
Optima
Optima is offline
Citaat:
mickael schreef op 11-04-2003 @ 13:21:
Er komt ook alleen maar poep uit jou bek of niet..
en wederom het bewijs dat jij met de jaren steeds kinderachtiger wordt
Oud 17-04-2003, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Kwyjibo schreef op 04-04-2003 @ 16:47:
Misschien ben ik te soft ofzo, want ik drink geen alcohol, ik rook niet en ik ben vegetarisch. Ik heb nooit ruzie met iemand en geef niet een grote bek. Ik ga altijd netjes naar school, spijbel nooit en let altijd op in de les. Ik ben ook nog nooit uit de les gezet. Ik doe ook geen vlieg kwaad. Als mensen me kwaad proberen te maken sta ik daar altijd boven want ik heb een hekel aan geweld. Misschien moet ik maar een keer wel reageren op zulke mensen.
Joh blijf lekker jezelf

Er is ergens vast wel een meisje dat je om al die dingen zal waarderen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 11:50
king112
king112 is offline
Citaat:
******** schreef op 17-04-2003 @ 10:04:
Joh blijf lekker jezelf

Er is ergens vast wel een meisje dat je om al die dingen zal waarderen
Inderdaad blijf jezelf dat is het belangrijkste!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 17:54
Malika
Malika is offline
kdenk dat uitstraling en houding echt wel 1000x belangrijker zijn dan je zogenaamde uiterlijk. Tuurlijk zijn er knappe koppen en minder knappe. Ik ben vaak ook onzeker over mezelf, kvind mezelf meestal te dik of mn hoofd te lelijk en dat straal je dan op dat moment ook uit. Je bent volledig met jezelf bezig. Dan zal er ook niemand op je af komen, maar ben je vrolijk en sta je open voor iedereen (door je zekerheid) dan vinden mensen/vrouwen het ook veel leuker om contact met je te maken.
Oud 19-04-2003, 13:36
Denise84
Denise84 is offline
Weet je wat jou onaantrekkelijk maakt? Zelfmedelijden. Dat straal je uit, die onzekerheid en dat stoot meestal af.
Ben blij met jezelf en probeer niet ideaal te zijn. Iedereen heeft zo zijn mindere dagen of perioden, maar dat zijn geen redenen altijd aan jezelf te twijfelen. Iedereen is leuk op zijn eigen manier
Oud 19-04-2003, 14:13
bangmeisje
bangmeisje is offline
misschien ben je ook niet aantrekkelijk ! En ligt het gewoon aan je innerlijk en uiterlijk. en dan zou ik maar eens iemand van je eigen soort zoeken. whahaha
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 19:29
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
bangmeisje schreef op 19-04-2003 @ 15:13:
misschien ben je ook niet aantrekkelijk ! En ligt het gewoon aan je innerlijk en uiterlijk. en dan zou ik maar eens iemand van je eigen soort zoeken. whahaha

Ga jij lekker bang zitten zijn ofzo (je nickname), maar verdoe je tijd niet door dit soort onzin hier te typen. Zoek zelf je eigen soort mensen.
Oud 20-04-2003, 21:09
king112
king112 is offline
Citaat:
Denise84 schreef op 19-04-2003 @ 14:36:
Weet je wat jou onaantrekkelijk maakt? Zelfmedelijden. Dat straal je uit, die onzekerheid en dat stoot meestal af.
Ben blij met jezelf en probeer niet ideaal te zijn. Iedereen heeft zo zijn mindere dagen of perioden, maar dat zijn geen redenen altijd aan jezelf te twijfelen. Iedereen is leuk op zijn eigen manier
Half mee eens!
Niet iedereen is leuk dat is een feit!
Dat hoeft niet gelijk aan het uiterlijk te liggen!
Maar kan ook met het innerlijk te maken hebben!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 21:13
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Denise84 schreef op 20-04-2003 @ 20:29:

Ga jij lekker bang zitten zijn ofzo (je nickname), maar verdoe je tijd niet door dit soort onzin hier te typen. Zoek zelf je eigen soort mensen.
misschien heeft ze wel gelijk, sommige mensen hebben geen uiterlijk en ook geen goed innerlijk ik ben zon iemand
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 21:31
king112
king112 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 20-04-2003 @ 22:13:
misschien heeft ze wel gelijk, sommige mensen hebben geen uiterlijk en ook geen goed innerlijk ik ben zon iemand
Waarom ben je er zo trots op!>?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 21:32
king112
king112 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 20-04-2003 @ 22:13:
zo komt het teminste wel over
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 21:38
M@rco
M@rco is offline
Als je de hele dag verdrinkt in je zelfmedelijden over hoe lelijk je wel niet bent dan weet je inderdaad zeker dat je nooit succes zal hebben.

Wees gewoon jezelf... so what als iemand je lelijk vindt? Geeft alleen maar aan dat ze óf onzeker zijn over hun eigen uiterlijk, óf ontzettend arrogant, en in beide gevallen sta je je tijd te verdoen met die persoon.

En dan nog, schoonheid is subjectief. Wat de één mooi vindt, vindt een ander misschien wel niet om aan te zien.
Oud 20-04-2003, 23:49
king112
king112 is offline
Citaat:
M@rco schreef op 20-04-2003 @ 22:38:

En dan nog, schoonheid is subjectief. Wat de één mooi vindt, vindt een ander misschien wel niet om aan te zien.
dit klopt half vind ik!
Maar je hebt wel gelijk over het feit dat je het niet moet uitstrallen dat je lelijk ben!
Want dan ben je het ook gewoon!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 23:51
king112
king112 is offline
Citaat:
king112 schreef op 21-04-2003 @ 00:49:
dit klopt half vind ik!
Maar je hebt wel gelijk over het feit dat je het niet moet uitstrallen dat je lelijk ben!
Want dan ben je het ook gewoon!
Iemand met een lelijk uiterlijk en een goede uitstralling is altijd better dan iemand met een lelijk uiterlijk een een slechte uitstralling!
Maar alsnog als je je uiterlijk echt niet mee heb zitten kan je wel veel moeite hebben met een partner te vinden!
waar of niet waar?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 16:24
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Foto van mij:
Oud 11-05-2003, 16:30
never mind
never mind is offline
je bent aantrekkelijk genoeg hoor *ziet foto en snapt niet wat jongen met simpsonavatar onaantrekkelijk aan zichzelf vind...*
Oud 11-05-2003, 17:36
Verwijderd
*kijkt naar foto en snapt het probleem niet*

Je maakt een opgewekte en spontane indruk. Iets waar vrouwen in het algemeen juist op vallen vermoed ik.

Al iets heel anders dan dit:

Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 23:14
king112
king112 is offline
Het valt me op dat heel veel mensen over hun uiterlijk niet tevreden zijn.
Maar dat is te begrijpen want op jezelf ben je altijd kritischer dan andere.
Bij mij is het zo erg dat ik gewoon niet meer op de foto ga omdat ik mezelf niet kan accepteren als ik het dan zie.
Hoewel ik mezelf nog onaantrekkelijk vindt probeer ik toch nog iemand te zoeken.
Ik waag het gewoon erop.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 23:23
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Ik vind mezelf niet aantrekkelijk maar ook weer wel

Ik ben vroeger heel erg gepest omdat ik echt zo plat als een plank was.... nu heb k gelukkig al een handje vol en over me kont heb k helemala niet te klagen want voor een blank meisje heb ik nogal heele mooie ronde bille al zeg k t zelf

Maar als je jezelf niet mooi vind.. moet je echt nog maar eens kijken naar programmaas zoals Edele Delen...

Want ik was niet zo blij met me cup kleine b... maar toen zag ik daar toch borste waarvan ik inene vet blij met mezelf was...

Maar zoeits duurt bij mij nooit lang.. ik ben heel erg onzeker.. al hoef ik ut volgens veel emsne ook niet te zijn.. maar jah.. als bij jou al vanaf de basisschool word geroepe dat je lelijk bent.. dan ga je dr in geloven...

Maar ik vind ieder mens mooi... naja.. okeej.. soms schrik ik ook wel van mensen... maar k vind zelf innerlijk belangerijk en zal nooit iemand beoordelen op t uiterlijk....

Dus asjeblieft praat jezelf moed in... je bent nou eenmaal mooi, en ieder op z'n eigen manier!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 23:23
king112
king112 is offline
Citaat:
Kwyjibo schreef op 11-05-2003 @ 17:24:
Foto van mij:
[afbeelding]
Dat je onzeker bent over je eigen uiterlijk moet je maar veranderen.
Want als ik deze foto zie kan ik niet snappen wat er mis is met jou uiterlijk.
en je uitstralling op deze foto is ook niks mis mee.
Je uitstralling is denk ik belangrijker dan het uiterlijk.(of je hebt echt een slecht uiterlijk)
Maar je uitstralling vindt ik toch wel belangrijker.
Ik zei eerst andere dingen op het forum.
Maar uiterlijk telt toch nog mee.
Ik vind een meisje niet gauw lelijk(maar helaas is dat soms wel het geval)
Dat kan te maken hebben met uiterlijk gedrag en/of uitstralling.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 12:11
punkyfun
punkyfun is offline
kom op joh!!!je bent vast een mega leuke lieve jongen!!!
En als ze op je uiterlijk afknappen wil jij ze nog dan?!HET GAAT OMT INNERLIJK HOOR!
Oud 13-05-2003, 12:13
punkyfun
punkyfun is offline
jeeeeee als ik die foto zo bekijk vraag ik me tog wel ffies af hoe je dr opkomt dat je lelijk ben hoor
Oud 14-05-2003, 21:11
ellaversa
ellaversa is offline
Citaat:
Kwyjibo schreef op 11-05-2003 @ 17:24:
Foto van mij:
[afbeelding]
volgens mij heb jij last van waanideeen. jij bent dus ECHT niet lelijk.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 21:23
*** is offline
Citaat:
punkyfun schreef op 13-05-2003 @ 13:13:
jeeeeee als ik die foto zo bekijk vraag ik me tog wel ffies af hoe je dr opkomt dat je lelijk ben hoor
ik zie 't probleem ook niet zo
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 21:40
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Bedankt voor jullie oppepende berichtjes, maar waarom voel ik me dan zo? Misschien zit het wel alleen in mn hoofd.
Oud 16-05-2003, 22:35
king112
king112 is offline
Citaat:
Kwyjibo schreef op 16-05-2003 @ 22:40:
Bedankt voor jullie oppepende berichtjes, maar waarom voel ik me dan zo? Misschien zit het wel alleen in mn hoofd.
Omdat je veel behoefde en verlangen hebt naar liefde!
Je hebt nooit een echte relatie gehad en nooit die manier gevoeld, hoe jij je zal willen voelen.
Je zit hier erg mee en moet iets de schuld geven van dit gebeuren, dan is het altijd makkelijk om je uiterlijk de schuld te geven.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 01:52
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 04-04-2003 @ 18:47:
Jan, doe normaal man!
je bent al 20 jaar me beste maat! al die wijven zijn dom!
en blind, kom op t lukt heus wel met Daphne!

laters!
hey kom op, niet doen man.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 01:53
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
******** schreef op 11-05-2003 @ 18:36:
*kijkt naar foto en snapt het probleem niet*

Je maakt een opgewekte en spontane indruk. Iets waar vrouwen in het algemeen juist op vallen vermoed ik.

Al iets heel anders dan dit:

[afbeelding]
PAPA! NEE KANKERLIJERS!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 01:53
psilo
psilo is offline
kerel je moet niet ouwehoeren je bent een geile dop imho
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten