Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2003, 10:33
Skippy
Skippy is offline
Citaat:
eXo schreef op 14-04-2003 @ 11:25:
Nee! Niet naar onzin.. aargh please! *smeekt*

Ik zal wel ophouden. Is ook beter voor mn studie weet je
Oud 14-04-2003, 15:43
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-04-2003 @ 01:48:
Go fuck yourself dude. en neem 'n normaal kapsel
wat een verpletterende argumentatie
Oud 14-04-2003, 16:24
rodina
rodina is offline
Goed dit topic geeft wel weer een lekker beeld hoe het op lifestyle gaat

Ik ben wel benieuwd naar uitspraken op Admin, en of jullie al 't een en ander geregeld hebben of dat jullie het hier bij laten..
Oud 14-04-2003, 16:29
Simon
Simon is offline
Het extra-forumbaas-idee wordt nu besproken op Admin. Met een beetje geduld en goede wil, komt het allemaal goed.
Oud 14-04-2003, 16:40
rodina
rodina is offline
Citaat:
Simon schreef op 14-04-2003 @ 17:29:
Het extra-forumbaas-idee wordt nu besproken op Admin. Met een beetje geduld en goede wil, komt het allemaal goed.
kee dank je wel
Oud 14-04-2003, 18:12
Verwijderd
Ik ben benieuwd wie het wordt.
Oud 14-04-2003, 18:13
Verwijderd
Waarom is STP geen forumbaas meer eigenlijk?

edit: *schaam* hij is het wel.

Goed, rephrase: waarom doet ie niks?
Oud 14-04-2003, 19:26
eztah
eztah is offline
Ik heb ook het idee dat er mensen het hand boven het hoofd gehouden wordt.
Met ruby soho bijvoorbeeld, zij wordt door een bepaald groepje afgezeken en er wordt niets tegen gedaan.
Ik heb geen zin om me daar uberhaupt mee te bemoeien, maar ik weet wel zeker dat als het om iemand anders zou gaan er meteen bans zouden worden uitgedeeld, of er in ieder geval maatregelingen zouden worden getroffen.

Verder vind ik het niveau van lifestyle ontzettend omlaag gegaan, vergeleken met twee jaar geleden. Maar dat is niet iets van de laatste tijd, das al heel lang.
Oud 14-04-2003, 20:04
Jules
Jules is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-04-2003 @ 01:48:
Zeik niet zo. Eerst werd een aantal mensen op het lifestyleforum verweten dat ze elitair waren omdat ze hun eigen meeting wilden organiseren. Tegenwoordig kan de naam 'Lifestyle' beter veranderd worden in 'Pharmacon-Sooz-eXo-aanbid-en-slijmplek'.

Go fuck yourself dude. en neem 'n normaal kapsel
Wilbert wordt tenminste niet kaal..

En verder slaat je post weer eens nergens op, jij wordt echt te vaak door dezelfde mensen gequoot met "ik ben het hèlemaal met Nare Man eens" puur omdat jíj het post en je intelligent lijkt, terwijl je gewoon je eigen mening geeft. Is dit ook geslijm? Doe 's gezond, gun een ander ook een compliment.

Ik geloof trouwens dat er eind vorig jaar ook een keer twee meetingtopics waren, toen is er (dacht ik) afgesproken dat er maar één topic zou komen, zodra de ene meeting achter de rug was, kon er dan een nieuwe worden georganiseerd. En btw.. hoe heette dat topic eigenlijk? hipverantwoordemensen-meeting ofzo? Ik zeg maar niks.
Oud 14-04-2003, 21:38
Verwijderd
Oud 14-04-2003, 22:17
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
eXo schreef op 14-04-2003 @ 19:13:
Goed, rephrase: waarom doet ie niks?
Oud 14-04-2003, 23:02
attrib
attrib is offline
eXo: STP heeft ook een leven buitenom het forum. (ja echt waar)
dingen die niet kunnen op het LS forum worden heus wel aangepakt.

Sooz: "Wilbert wordt tenminste niet kaal.."
goed commentaar btw
Oud 15-04-2003, 11:32
Jotun
Jotun is offline
ik zou me inderdaad niet kunnen voorstellen dat Wilbert kaal wordt

dan zouden AL die haren eraf moeten

en... Wilbert koopt zijn truien zelf
Oud 15-04-2003, 14:43
Simon
Simon is offline
Nog even zo door slap ouwehoeren en ik denk van: "oh, dit zijn gewoon mensen die lopen te zeuren uit verveling," en dan komt er zeker niks van (en een slotje op dit topic) terecht.
Oud 15-04-2003, 18:12
attrib
attrib is offline
Citaat:
Simon schreef op 15-04-2003 @ 15:43:
Nog even zo door slap ouwehoeren en ik denk van: "oh, dit zijn gewoon mensen die lopen te zeuren uit verveling," en dan komt er zeker niks van (en een slotje op dit topic) terecht.
idd, stelletje zeikerds!
Oud 15-04-2003, 18:40
rodina
rodina is offline
Citaat:
Mag ik zo vrij zijn om met een voorstel te komen?

- Stel een nieuwe fb aan.

- Geef LS 1 maand proeftijd, is het dan nog niets, sluit maar es voor een maand, is het wel wat, lekker zo laten..

- Ik kan me herinneren dat in de tijd dat ik fb was, samen met Miss Quassy en Bubbeltjes, dat er een paar complete topics op Admin stonden over LS, onder andere over thema's... Waar zijn die bijvoorbeeld gebleven?

- Lifestyle helemaal opdoeken heeft ook geen zin, je verplaatst dan een van de best lopende subfora's naar een ander fora, en ik denk dat je een eventueel probleem daarmee ook verplaatst. Daar komt bij dat als je LS op doekt je fora zoals Eten en Drinken en Seks ook wel op DK kan doen..

Kijk maar wat je er mee doet
Oud 15-04-2003, 18:40
Jules
Jules is offline
Citaat:
Nog even zo door slap ouwehoeren en ik denk van: "oh, dit zijn gewoon mensen die lopen te zeuren uit verveling"
Ja, topicstarter en paar andere mensen lopen ook te zeiken uit verveling, het gáát gewoon kut op lifestyle en dat is al een half jaar - of langer - zo. Het ligt níet aan de FB's, ook al zou het mooi zijn als er 1 bij kwam.
Zoals eerder gezegd ligt het puur aan de kliekjesvorming en het gezeik van forummers tegen elkaar, zoals ook in dit topic weer te lezen is. Het respect voor elkaar is ver te zoeken, (het is idd al vaker gezegd): een beter forum begint bij jezelf.

Van mij mag dit topic dicht.
Oud 15-04-2003, 20:04
attrib
attrib is offline
Citaat:
Sooz schreef op 15-04-2003 @ 19:40:
Ja, topicstarter en paar andere mensen lopen ook te zeiken uit verveling, het gáát gewoon kut op lifestyle en dat is al een half jaar - of langer - zo. Het ligt níet aan de FB's, ook al zou het mooi zijn als er 1 bij kwam.
Zoals eerder gezegd ligt het puur aan de kliekjesvorming en het gezeik van forummers tegen elkaar, zoals ook in dit topic weer te lezen is. Het respect voor elkaar is ver te zoeken, (het is idd al vaker gezegd): een beter forum begint bij jezelf.

Van mij mag dit topic dicht.
idd... mee eens
het sluiten van Lifestyle heeft volgens mij geen zin.
want dan krijg je vanzelf op een ander gedeelte van het forum dezelfde groep tegen elkaar. en het is gewoon zo.. rodina & gang hebben blijkbaar niks beters te doen dan gaan zitten zeiken hier met hun zielig gezeur.
...get a life...

zoals Sooz al zei, deze topic mag dicht!
Oud 15-04-2003, 20:10
rodina
rodina is offline
Citaat:
Effeks schreef op 15-04-2003 @ 21:04:
idd... mee eens
het sluiten van Lifestyle heeft volgens mij geen zin.
want dan krijg je vanzelf op een ander gedeelte van het forum dezelfde groep tegen elkaar. en het is gewoon zo.. rodina & gang hebben blijkbaar niks beters te doen dan gaan zitten zeiken hier met hun zielig gezeur.
...get a life...

zoals Sooz al zei, deze topic mag dicht!
Rodina en gang, ik voel me vereerd hoor

Ik loop niet te zeiken, ik kom met ideeen.

Misschien dat jij dat ook eens zou moeten doen en anders gewoon je mond kan houden.

Dit topic hoeft vanmij niet dicht, ik wil graag een reactie op een m'n bovenstaande idee
Oud 15-04-2003, 20:19
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
rodina schreef op 15-04-2003 @ 21:10:
Rodina en gang, ik voel me vereerd hoor

Ik loop niet te zeiken, ik kom met ideeen.

idee 1

idee 2

sorry, maar echt meesterlijke ingevingen vind ik dit dan ook weer niet...
Oud 15-04-2003, 20:33
attrib
attrib is offline
precies Pharmacon

die ideeen van rodina zijn ook niet bepaalt lifestyle dingen. en toch zeikt zij het meeste...

nogmaals... jouw ideeen zijn gewoon stom en het beste is gewoon om deze topic te laten sluiten, want het schiet gewoon niet op.

nogmaals.. wat Pharmacon als voorbeelden gaf...
waarom open je dan zulke topics?
Oud 15-04-2003, 20:53
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 15-04-2003 @ 21:19:
idee 1

idee 2

Kantine topics de gexte
Oud 15-04-2003, 20:59
Verwijderd
Mja, de sfeer is gewoon beneden nulpunt. Of je Lifestyle nou sluit of niet, de groepjes blijven gewoon bestaan, omdat de mensen er in gewoon al te lang op het forum zitten om zomaar even van mening te veranderen en mensen die ze niet mogen even aardig te gaan vinden. Lijkt mij. En om nu iedereen die zeurt te bannen, dan blijft er haast niemand meer over.

Dus ik ben bang dat er niet veel meer aan valt te doen.

@Rodina: Nee, klopt, je zeikt niet.. Je verkloot(te) het forumplezier voor anderen. Maar, je zeikt niet. Goed zo, meid.
Oud 15-04-2003, 21:33
Verwijderd
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 15-04-2003 @ 21:19:
idee 1

idee 2

idee 1 is oké, er zijn vaker van dit soort topics op lifestyle geweest. Ik zie niet in waarom het geen lifestyle topic is en waarom dit soort topics op eens niet meer geopend kunnen worden...

idee 2: In japan is het een ware rage om je schaamhaar te laten knippen bij een kapper... het heeft dus wel degelijk iets met lifestyle te maken...

Het probleem is dat er teveel leden op lifetsyle zich te veel aan de regeltjes proberen te houden... En off-topic flamen met het commentaar dat het topic gesloten moet worden omdat het niets met lifestyle te maken heeft... daarnaast wordt er op modetopics, merktopics, trendtopics altijd negatief gereageerd... en eindigt elk zo'n topic met de saaie discussie over je zelf zijn
Oud 15-04-2003, 21:38
rodina
rodina is offline
Ik ben het volkomen met bart eens. Dat ten eerste.

Ten tweede; Pharmacon, Effeks en Paranoide; 99 van de 100 posts die ik plaats zijn serieus.

Ten derde; Het gaat niet om mij als persoon, maar een persoonlijke aanval is kennelijk makkelijker dan een fatsoenlijke discussie kunnen voeren.. Over een bedenkelijk nivo gesproken

Ten vierde; Kom zelf eens met ideeen, ik zet een aantal dingen neer. Vervolgens wordt daar niets meer over gezegd, en gaat iedereen doodleuk verder met het verneuken van dit topic.
Oud 15-04-2003, 22:19
attrib
attrib is offline
Citaat:
rodina schreef op 15-04-2003 @ 22:38:
Ik ben het volkomen met bart eens. Dat ten eerste.

Ten tweede; Pharmacon, Effeks en Paranoide; 99 van de 100 posts die ik plaats zijn serieus.

Ten derde; Het gaat niet om mij als persoon, maar een persoonlijke aanval is kennelijk makkelijker dan een fatsoenlijke discussie kunnen voeren.. Over een bedenkelijk nivo gesproken

Ten vierde; Kom zelf eens met ideeen, ik zet een aantal dingen neer. Vervolgens wordt daar niets meer over gezegd, en gaat iedereen doodleuk verder met het verneuken van dit topic.
dis gewoon te stom om met ideeen te komen, come on zeg.
geez.. en jouw replies zijn zo serieus.. yeah right... moet Pharmacon met nog meer voorbeelden komen?

Zoals ik al eerder zei in een topic.
Ik hou op, om op deze crap te reageren.
die intelligentie van 'jullie' is ook niet zo *kuch kuch* geweldig. eerder jullie zijn kinderachtig, maargoed.
de forumbazen zien zelf wel wat ze hiermee willen... ik heb mijn meningen gegeven, klaar.

tot ziens
Oud 15-04-2003, 22:35
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
gooi lifestyle toch gewoon dicht man!
het is daar elke dag een fucking wedstrijd wie de meeste "vriendjes "heeft..
hebben jullie nix te doen buiten het forum ofzo?
newbies worden afgezeken, jullie zeiken elkaar af. wat voor fucking sfeer is daar? een kutsfeer!
lifestyle is niet meer te redden.

so get a life
Oud 15-04-2003, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Zero-Zero schreef op 15-04-2003 @ 23:35:
gooi lifestyle toch gewoon dicht man!
het is daar elke dag een fucking wedstrijd wie de meeste "vriendjes "heeft..
hebben jullie nix te doen buiten het forum ofzo?
newbies worden afgezeken, jullie zeiken elkaar af. wat voor fucking sfeer is daar? een kutsfeer!
lifestyle is niet meer te redden.

so get a life
Ik begin er ook genoeg van te vinden,
er mag absoluut niet over hkjes gesproken worden, tenzij ze er zelf over beginnen..

behoorlijk hypocriet, tegenwoordig is afkomst zelfs een hokje volgens sommige en verder leven we eenmaal ine en hokjes maatschappij, dus ontkennen is het niet willen zien van de realiteit..
Oud 15-04-2003, 22:48
cha0s
cha0s is offline
and it's all just a little bit of history repeating...
Oud 15-04-2003, 22:55
attrib
attrib is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 15-04-2003 @ 23:48:
and it's all just a little bit of history repeating...
biertje?
Oud 15-04-2003, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Effeks schreef op 15-04-2003 @ 23:55:
biertje?
breezertje?

Oud 15-04-2003, 23:06
cha0s
cha0s is offline
optie F: prune lifestyle, en start met 'n schone lei voor zover mogelijk. (misschien handig ook om 'n forumbaas aan te stellen die bij geen van de 'kliekjes' hoort, maar dat was al gezegd eerder in dit topic volgens mij.)

Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 23:10.
Oud 16-04-2003, 02:16
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 16-04-2003 @ 00:06:
optie F: prune lifestyle, en start met 'n schone lei voor zover mogelijk. (misschien handig ook om 'n forumbaas aan te stellen die bij geen van de 'kliekjes' hoort, maar dat was al gezegd eerder in dit topic volgens mij.)
Nou jah, een 'schone' FB iig. Dus eentje die er wel komt maar verder zichzelf (of haarzelf) nouwelijks iets aantrekt van de groepjes en gewoon objectief bekijkt of een topic waarde heeft. (en niet bekijkt of ze de persoon die het topic heeft gestart wel mag en daaraan bepaald of het topic waarde heeft ja of nee)
Oud 16-04-2003, 21:17
Verwijderd
Er word wel een topic gesloten (staat niet bij wie) maar een triest topic als dit blijft gewoon open..

Is er geen FB die ook kijkt wat er in de topics staan, of hoe zit dat???
Oud 16-04-2003, 21:20
rodina
rodina is offline
Citaat:
McLaren schreef op 16-04-2003 @ 22:17:
Er word wel een topic gesloten (staat niet bij wie) maar een triest topic als dit blijft gewoon open..

Is er geen FB die ook kijkt wat er in de topics staan, of hoe zit dat???

idd

Gaan topics trouwens zomaar dicht bij de 500 posts?
Oud 16-04-2003, 21:46
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
rodina schreef op 16-04-2003 @ 22:20:
Gaan topics trouwens zomaar dicht bij de 500 posts?
Ja.
Oud 16-04-2003, 22:53
Verwijderd
Ik heb trouwens ht idee dat er amper een FB op BZ of M&M komt...
Oud 17-04-2003, 21:18
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
McLaren schreef op 16-04-2003 @ 23:53:
Ik heb trouwens ht idee dat er amper een FB op BZ of M&M komt...
ik hb trouwens het idee dat jij wel vakr uit voordelne babelt
Oud 18-04-2003, 12:47
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef op 17-04-2003 @ 22:18:
Heh is er iets met je toetsenbord aan de hand ?

Verder uh ja, 't kan me weinig boeien wat er met lifestyle gebeurd ik snap niet zo goed waar de ophef over is, als je het niet leuk vind ga je er toch niet heen?
Oud 18-04-2003, 13:49
Ieme
Ieme is offline
Citaat:
eXo schreef op 18-04-2003 @ 13:47:
Verder uh ja, 't kan me weinig boeien wat er met lifestyle gebeurd ik snap niet zo goed waar de ophef over is, als je het niet leuk vind ga je er toch niet heen?
Afgezien van het feit dat er inderdaad stompzinnige topics zijn: waar maakt iedereen zich zo druk over!? Het is voornamelijk gezeik op elkaar. Als we dat nou achterwege laten, dan komen we al een heel eind. En aan het interessante-topic-gehalte moeten we toch echt zelf werken!
Oud 18-04-2003, 14:17
Verwijderd
Wat ieme zegt!

EN ja.. interessante topics inderdaad maar zoveel inspiratie heb ik niet..

~ the case.. is better than the catch~
Oud 18-04-2003, 15:44
strafcorner
strafcorner is offline
kan iemand mij die groepjes nog eens uitleggen , ik merk er namelijk niet zo verdomd veel van eigenlijk. tuurlijk bitchen er altijd wel sommige mensen naar elkaar toe, maar groepjes...
Oud 18-04-2003, 20:13
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
rodina schreef op 15-04-2003 @ 22:38:

leer tellen..
Oud 19-04-2003, 01:02
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 18-04-2003 @ 16:44:
kan iemand mij die groepjes nog eens uitleggen , ik merk er namelijk niet zo verdomd veel van eigenlijk. tuurlijk bitchen er altijd wel sommige mensen naar elkaar toe, maar groepjes...
Als er ooit groepjes ontstaan mag je in mijn groepje hoor japie

En ja, ik vind het ook maar 'n beetje opgeblazen gekakel die groepjestheorie.
Oud 19-04-2003, 01:54
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
eXo schreef op 18-04-2003 @ 13:47:
Heh is er iets met je toetsenbord aan de hand ?
Nee ik aatpe McLaren's typetijl ff na

Citaat:
als je het niet leuk vind ga je er toch niet heen?
Kan. Dan geldt het recht van de sterkste, terwijl je er juist samen uit moet komen als Lifestyle bezoekers. Samen maak je het forum. Vind ik dan.. je kunt volgens jouw idealen het forum verbeteren dmv. op een bepaalde manier te posten. M.i. doet iedereen dat, bewust danwel onbewust (en hopelijk positief ).

Maja, waar heb ik het over, ik kom er vrijwel niet...
Oud 19-04-2003, 19:22
Verwijderd
Da's waar.

Maar

Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 19-04-2003 @ 20:04:
ik vind dat er teveel gezaagd wordt over van alles en nog wat. over slotjes, over gemene mensen, over slechte topics...pff het is toch ook niet het allerbelangrijkste in het leven.
Oud 20-04-2003, 14:48
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik denk dat het nu gewoon wachten is wat de uitkomst is van de 'clash of the titans' op admin
Oud 20-04-2003, 15:13
DarkRaven
DarkRaven is offline
het ****gehalte en het ******gehalte moet wat meer omlaag

DAT IS HET PROBLEEM!!
Oud 21-04-2003, 22:44
Jules
Jules is offline
Sja, dat het niet écht goed gaat moge duidelijk zijn.. :\
Oud 21-04-2003, 22:51
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef op 17-04-2003 @ 22:18:
Het gaat over een idee hebben, heeft dus niks met een voordeel te maken
En verder baseer ik dit op eigen waarnemingen, maar om je blij te maken zal ikw el zeggen dat ik dit in verhouding van het oudere feedback bedoelde
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten