Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
- Stel een nieuwe fb aan. - Geef LS 1 maand proeftijd, is het dan nog niets, sluit maar es voor een maand, is het wel wat, lekker zo laten.. - Ik kan me herinneren dat in de tijd dat ik fb was, samen met Miss Quassy en Bubbeltjes, dat er een paar complete topics op Admin stonden over LS, onder andere over thema's... Waar zijn die bijvoorbeeld gebleven? - Lifestyle helemaal opdoeken heeft ook geen zin, je verplaatst dan een van de best lopende subfora's naar een ander fora, en ik denk dat je een eventueel probleem daarmee ook verplaatst. Daar komt bij dat als je LS op doekt je fora zoals Eten en Drinken en Seks ook wel op DK kan doen.. Kijk maar wat je er mee doet ![]()
||
Citaat:
Zoals eerder gezegd ligt het puur aan de kliekjesvorming en het gezeik van forummers tegen elkaar, zoals ook in dit topic weer te lezen is. Het respect voor elkaar is ver te zoeken, (het is idd al vaker gezegd): een beter forum begint bij jezelf. Van mij mag dit topic dicht.
||
Citaat:
het sluiten van Lifestyle heeft volgens mij geen zin. want dan krijg je vanzelf op een ander gedeelte van het forum dezelfde groep tegen elkaar. en het is gewoon zo.. rodina & gang hebben blijkbaar niks beters te doen dan gaan zitten zeiken hier met hun zielig gezeur. ...get a life... ![]() zoals Sooz al zei, deze topic mag dicht!
||
Citaat:
![]() Ik loop niet te zeiken, ik kom met ideeen. Misschien dat jij dat ook eens zou moeten doen en anders gewoon je mond kan houden. Dit topic hoeft vanmij niet dicht, ik wil graag een reactie op een m'n bovenstaande idee ![]()
|
precies Pharmacon
die ideeen van rodina zijn ook niet bepaalt lifestyle dingen. en toch zeikt zij het meeste... nogmaals... jouw ideeen zijn gewoon stom en het beste is gewoon om deze topic te laten sluiten, want het schiet gewoon niet op. nogmaals.. wat Pharmacon als voorbeelden gaf... waarom open je dan zulke topics?
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mja, de sfeer is gewoon beneden nulpunt. Of je Lifestyle nou sluit of niet, de groepjes blijven gewoon bestaan, omdat de mensen er in gewoon al te lang op het forum zitten om zomaar even van mening te veranderen en mensen die ze niet mogen even aardig te gaan vinden. Lijkt mij. En om nu iedereen die zeurt te bannen, dan blijft er haast niemand meer over.
Dus ik ben bang dat er niet veel meer aan valt te doen. @Rodina: Nee, klopt, je zeikt niet.. Je verkloot(te) het forumplezier voor anderen. Maar, je zeikt niet. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
idee 2: In japan is het een ware rage om je schaamhaar te laten knippen bij een kapper... het heeft dus wel degelijk iets met lifestyle te maken... Het probleem is dat er teveel leden op lifetsyle zich te veel aan de regeltjes proberen te houden... En off-topic flamen met het commentaar dat het topic gesloten moet worden omdat het niets met lifestyle te maken heeft... daarnaast wordt er op modetopics, merktopics, trendtopics altijd negatief gereageerd... en eindigt elk zo'n topic met de saaie discussie over je zelf zijn ![]() |
![]() |
|
Ik ben het volkomen met bart eens. Dat ten eerste.
Ten tweede; Pharmacon, Effeks en Paranoide; 99 van de 100 posts die ik plaats zijn serieus. Ten derde; Het gaat niet om mij als persoon, maar een persoonlijke aanval is kennelijk makkelijker dan een fatsoenlijke discussie kunnen voeren.. Over een bedenkelijk nivo gesproken ![]() Ten vierde; Kom zelf eens met ideeen, ik zet een aantal dingen neer. Vervolgens wordt daar niets meer over gezegd, en gaat iedereen doodleuk verder met het verneuken van dit topic.
||
Citaat:
geez.. en jouw replies zijn zo serieus.. yeah right... moet Pharmacon met nog meer voorbeelden komen? Zoals ik al eerder zei in een topic. Ik hou op, om op deze crap te reageren. die intelligentie van 'jullie' is ook niet zo *kuch kuch* geweldig. eerder jullie zijn kinderachtig, maargoed. de forumbazen zien zelf wel wat ze hiermee willen... ik heb mijn meningen gegeven, klaar. tot ziens ![]()
|
gooi lifestyle toch gewoon dicht man!
het is daar elke dag een fucking wedstrijd wie de meeste "vriendjes "heeft.. hebben jullie nix te doen buiten het forum ofzo? newbies worden afgezeken, jullie zeiken elkaar af. wat voor fucking sfeer is daar? een kutsfeer! lifestyle is niet meer te redden. so get a life
||
Verwijderd
|
Citaat:
er mag absoluut niet over hkjes gesproken worden, tenzij ze er zelf over beginnen.. behoorlijk hypocriet, tegenwoordig is afkomst zelfs een hokje volgens sommige en verder leven we eenmaal ine en hokjes maatschappij, dus ontkennen is het niet willen zien van de realiteit.. |
![]() |
|
optie F: prune lifestyle, en start met 'n schone lei voor zover mogelijk. (misschien handig ook om 'n forumbaas aan te stellen die bij geen van de 'kliekjes' hoort, maar dat was al gezegd eerder in dit topic volgens mij.)
Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 23:10. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Er word wel een topic gesloten (staat niet bij wie) maar een triest topic als dit blijft gewoon open..
Is er geen FB die ook kijkt wat er in de topics staan, of hoe zit dat??? |
![]() |
||
Citaat:
idd ![]() Gaan topics trouwens zomaar dicht bij de 500 posts?
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder uh ja, 't kan me weinig boeien wat er met lifestyle gebeurd ik snap niet zo goed waar de ophef over is, als je het niet leuk vind ga je er toch niet heen? |
![]() |
||
Citaat:
|
kan iemand mij die groepjes nog eens uitleggen
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En ja, ik vind het ook maar 'n beetje opgeblazen gekakel die groepjestheorie. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Maja, waar heb ik het over, ik kom er vrijwel niet...
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder baseer ik dit op eigen waarnemingen, maar om je blij te maken zal ikw el zeggen dat ik dit in verhouding van het oudere feedback bedoelde |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Gadje moet aftreden als forumbazin van Lifestyle Teun | 150 | 24-10-2004 16:30 | |
Beleidszaken |
wanbeleid freakjuh of lifestyle Verwijderd | 21 | 04-08-2004 23:05 | |
Lifestyle |
Mensen onder de 16 moet toegang tot lifestyle verboden worden Verwijderd | 66 | 05-05-2004 19:54 | |
Lifestyle |
Stelling: Het je aanmeten van een lifestyle geschiedt enkel door het je niet aanmeten Negrotiator | 21 | 14-12-2003 20:55 | |
Lifestyle |
Wat versta jij onder lifestyle? SpiritX | 11 | 19-06-2003 11:07 | |
Lifestyle |
Lifestyle van je familie. Mysterons | 51 | 18-06-2003 21:22 |