Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik snap ook niet wat er 'praktisch moeilijk' aan is?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik heb wel eens samen met twee vriendinnen één jongen gezoend. Eerst de ene vriendin, toen ik, en toen de andere vriendin. Haha, die jongen wist niet wat 'm overkwam!! Hij wist een half jaar later nog wie we waren!
![]() Ik vind zulke dingen niet erg als je vrijgezel bent. Zoenen kan toch geen kwaad? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Of jongens die agressief worden van alcohol en dan heel stoer ruzie gaan zoeken om hun zogenaamde mannelijkheid te showen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() (nooit meerdere op een avond)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En leer normaal typen.. ![]()
|
ik las hier en daar dat het slecht was voor je imago, maar in principe is dat dan gewoon een gemaakte buitenkant.
Dan vind ik dat je beter met meerdere jongens kunt gaan zoenen dan dat je je heel anders gaat voordoen dan je bent, omdat je dat imago wil.... nee, ik klink niet logisch, weet niet hoe ik het anders uit moet leggen... ![]() ![]()
||
Citaat:
bedoel je dat je je persoonlijkheid (imago) niet moet laten creëren door de normen en waarden van anderen?! |
![]() |
||
Citaat:
Thank you!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
k vind dat het best kan, k bedoel, wrom nie???
k doe het zelf ook weleens en k ben heus geen hoer ofzo, maar het is tog gewoon voor de lust en het is tog best leuk, maar oke, je kan er beter 1 op een avond hebben ma ja, dat doe je tog ook nie uit jezelf, het overkomt je gewoon. k vin duz dat het wel kan, maja das mijn mening
|
Ow ik heb zo'n lust IK MOET ZOENEN voor de lust pheheheheheheheh Hahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahah dom!
Ik vind je geen slet, geen hoer je weet gewoon niet beter. ik weet zeker dat je dan eens moet gaan nadenken waarom je zoiets doet/nodig hebt. Leer er dan van....
Laatst gewijzigd op 18-05-2003 om 12:00. |
![]() |
|
raak je eraan verslaafd, moet je wel met keiveel mensen zoenen anders denk je dat je niet meer leuk bent. of anders vind je de avond niet geslaagd kan je niet kwel vertellen met wie je gezoend heb....
zelfbeeld, wat wil ik nou echt?, zelfvertrouwen, stevig in je schoenen staan......misschien
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Stelling: Wanneer is een meisje een slet? Myrtille | 90 | 08-05-2006 19:55 | |
Drugs & Alcohol |
dronken ... Ici-Paris_# | 264 | 30-10-2005 12:04 | |
De Kantine |
Hoe herken je nou een breezerchick ? originalmobile. | 275 | 22-02-2004 20:05 | |
Liefde & Relatie |
Zoenen voor één avond? TranceGirl | 141 | 19-01-2004 23:04 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin??? en arrogant & achterbaks... Rio | 6 | 28-04-2002 21:03 | |
Liefde & Relatie |
Hoezo Jongens wel en meisjes niet? ch@rlotte | 26 | 25-03-2002 10:57 |