Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Black Sugar wat ben je aan het doen? Topics die naar jouw mening kwalitatief niet goed zijn, up je, en je gooit er een slotje op! Gelukkig mag het nog:
![]() Misschien zou het toch handig zijn als je vaker dan één keer in de maand zou langskomen, kan je de slotbehoevende topics gelijk sluiten, ipv wanneer deze allang uitgekauwd zijn. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Maargoed wat vinden jullie van het voorstel van de fototopics?
Owja, als je uitleg wil over waarom een topic is gesloten of op z'n minst wil zien wie hem heefd gesloten zal ik ze wel moeten uppen. Daarbij komt dat ze ook zo weer weg zakken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Blijkbaar is black sugar niet van die moeilijke vragen gewend, of haar internet kapte er plotseling weer mee... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Lees nog maar een keer.
||
Citaat:
Wat mag ik mn voorstellen bij een thema fototopic? Een fototopic met domme plaatjes over breezersletjes? Dag nivo ![]() Thema's zijn leuk, maar die moeten verder gaan dan een zogenoemde fototopic met 3 plaatjes en een hoop onzin.
||
![]() |
Citaat:
Dus commentaar lijkt me normaal, dat jij geen internet hebt is klote en kan je niks aan doen..maar t forum is er nog wel. |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan ook wel vast zeggen dat ik er over na loop te denken om te stoppen. Mijn internet is brak en ik heb het behoorlijk druk de laatste tijd. Te weinig tijd om te moddereren dus. Maar de tijd dat ik hier dan wel ben probeer ik in ieder geval iets te doen dat lifestyle nog een klijn beetje word opgeschoond zo af en toe. Ik ben nu een beetje aan het rondkijken wie hier forumbaas kan en wil worden, word ook over gepraat op admin. Twee fb's willen we d'r zeker bij. Zo is het niks namelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Programmeurs/ict'ers gezocht! Ik maak je huiswerk BigSnicker | 48 | 18-12-2015 17:56 | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
Beleidszaken |
Mystiek stopt miv 6 maart! x-spekkie-x | 82 | 18-04-2006 07:52 | |
De Kantine |
persoonlijke vragen ;) Fantôme | 27 | 07-10-2005 23:08 | |
Lifestyle |
Aan alle Lifestylers! Wat verwachten jullie van de mods? AngelLena | 183 | 09-06-2004 10:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Geen jeugdboek love is life | 3 | 01-01-2003 15:51 |