Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2003, 20:28
Verwijderd
misschien als we heel hard typen, dat ze het hoort wat hij allemaal hier heeft neergezet?
Advertentie
Oud 17-04-2003, 20:31
Sirenie
Sirenie is offline
Vieze vieze eikel.
Bah.
Jouw niveau en gedrag is echt .
Hoe oud ben je? Bah. Gedraag je. Wees trouw of rot op (bij haar en bij ons).
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 17-04-2003 @ 20:26:
jammer dat die vent zelf niet meer reageert. Hij zit nu natuurlijk zogenaamd-zielig bij zijn 'vriendin'. Ik hoop dat die meid een beetje slim is, want anders staat hier morgen doodleuk dat het weer goed is tussen die twee.
Dat hoop ik toch niet!
Quistnix
Quistnix is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 17-04-2003 @ 21:26:
jammer dat die vent zelf niet meer reageert. Hij zit nu natuurlijk zogenaamd-zielig bij zijn 'vriendin'. Ik hoop dat die meid een beetje slim is, want anders staat hier morgen doodleuk dat het weer goed is tussen die twee.
Dat staat hier waarschijnlijk zowieso wel, of ze het nou uitmaakt of niet..

Ik hoop voor haar dat ze alleen in zijn verbeelding bestaat
Oud 17-04-2003, 20:32
phmpruim
phmpruim is offline
heeft niet iemand haar telefoonnummer? bellen we ff op!
Oud 17-04-2003, 20:34
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Qimm schreef op 17-04-2003 @ 21:31:
Dat hoop ik toch niet!
nee, ik ook niet, dat zou ik nogal zielig vinden voor haar.
Oud 17-04-2003, 20:36
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Kom op mensen, gewoon een slotje dan hebben we dit ook weer gehad.
Oud 17-04-2003, 20:37
Evito
Evito is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef op 17-04-2003 @ 21:36:
Kom op mensen, gewoon een slotje dan hebben we dit ook weer gehad.
Dus niet. Nu wil ik ook weten wat er gebeurd is.
Oud 17-04-2003, 20:38
Evito
Evito is offline
Citaat:
Sirenie schreef op 17-04-2003 @ 21:31:
Vieze vieze eikel.
Bah.
Jouw niveau en gedrag is echt .
Hoe oud ben je? Bah. Gedraag je. Wees trouw of rot op (bij haar en bij ons).

Ach, in zijn hoofd is hij 12.
Oud 17-04-2003, 21:08
Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
Evito schreef op 17-04-2003 @ 21:38:

Ach, in zijn hoofd is hij 12.
Neen, zijn probleem is dat hij denkt dat hij 35 is en dat je dit soort dingen mag in een relatie als je 35 bent, wat een illusie
Oud 17-04-2003, 21:13
Quistnix
Quistnix is offline
Hij heeft gewoon nu een midlife-crisis en sterft dus op zijn 36e
Oud 17-04-2003, 21:46
Verwijderd
of hij wil gewoon aandacht
Oud 17-04-2003, 21:58
Sailingthemoon
Sailingthemoon is offline
Jij-Jij??

STERF!
Oud 17-04-2003, 22:24
Thomas
Thomas is offline
Welke forummer is er vandaag weer undercover?
Oud 17-04-2003, 22:34
Cthulhu
Cthulhu is offline
Als je echt van haar houdt, dan weet je gewoon dat je een einde moet maken aan jullie relatie.
Als je immers vaker van die ongelukjes hebt, blijf je haar kwetsen.
Het loopt natuurlijk allemaal goed af voor jou als je ervoor kunt zorgen dat ze je vergeeft enzow, maar zij blijft er maar mooi mee zitten.
Je kan niet van haar houden en haar tegelijkertijd zo manipuleren om jullie 'relatie' in stand te houden.
Ze is een vrouw, een mens, niet zomaar iets dat te koop staat.

Tip: wacht tot je wilde haren weg zijn voor je opnieuw een relatie begint.
Oud 17-04-2003, 22:47
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 17-04-2003 @ 20:11:
TE VEEL
Je bent gewoon een gore schoft, nix meer, nix minder. Hoop dat ze je heel hard dumpt!
Oud 18-04-2003, 07:45
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Super Vegeta schreef op 17-04-2003 @ 23:47:
Je bent gewoon een gore schoft, nix meer, nix minder. Hoop dat ze je heel hard dumpt!
ik ook!

jij-jij: ben je alweer online? we zijn allemaal heel nieuwsgierig!
Oud 18-04-2003, 08:31
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Qimm schreef op 17-04-2003 @ 20:37:
jeezus... jij bent echt gek weet je dat?!
Oud 18-04-2003, 10:28
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Daar ben ik! Een beetje laat, maar jullie waren al op me aan het wachten zag ik. Mijn vriendin kwam rond 9 uur dus toen moest ik helaas weg. Ik heb haar eerst gezegd dat ik niet wilde zeggen waarom ik het uitmaakte. Na een minuut of 20 huilen van beide kanten heb ik toegegeven dat ik op een moment heel opgewonden werd, omdat ik zo aan haar moest denken. Ik heb gezegd dat de hele tijd toen ik dat andere meisje aanraakte aan haar moest denken omdat ik zoveel van haar houd, en dat ik haar geen pijn wilde doen, en dat ik het wel MOEST uitmaken. Ze zei: 'maar we kunnen er toch over praten', dus dat hebben we gedaan, en op het eind van de avond besloot ze me nog een kans te geven omdat ze zoveel van me houdt en me niet kwijt wil en omdat we al besloten hadden samen te gaan wonen. We hebben besloten nog even met kinderen te wachten, een jaar ofzo, maar we hebben het gisteravond en -nacht wel even lekker gevierd (daarom ben ik ook nu pas op! ) dat we weer bij elkaar zijn. Zoals bij elke goede relatie: problemen maken ons alleen sterker!!
Oud 18-04-2003, 10:32
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Je vriendin is gewoon ziek in d'r hoofd, of ze is heel wanhopig.
Oud 18-04-2003, 10:55
smilegirl
smilegirl is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 17-04-2003 @ 20:36:
ik moet echt hulp hebben
ze komt vanavond langs
en misschien heeft ze al wat gehoord en moet ik het haar anders vertellen?
wat d8 je van de WAARDHEID??
PPFF dat jou vriendin met je is doorgegaan toen je de eerste keer al bent vreemdgegaan!!
sjongu en jij moet gewoon eerlijk tegen haar zijn en ik hoop dat er nu een lichtje bij haar gaat branden dat ze je moet dumpen!!!!
tis je eigenschuld dat je ten einde raad bent
Oud 18-04-2003, 10:56
Qimm
Qimm is offline
Die arme meid gaat nog veel verdriet om jou hebben!
Oud 18-04-2003, 10:58
CraZyLaDy
CraZyLaDy is offline
Ik zou jou echt geen 2e kans hebben gegeven

En dat wijf dat jij gebeft heb moet een vriendin van jou vriendin zijn? Goddamn waar gaat het HEEN met deze wereld...
Oud 18-04-2003, 11:21
phmpruim
phmpruim is offline
ik heb medelijden met die meid
ik snap niet dat ze nog doorgaat met jou. En hoe hebben jullie dat vannacht dan gevierd? Net zoals jij met die andere meiden omgaat? Dat ze dat wil, zo'n hergebruikte gozer. Je bent echt goed ziek man, en aan het verstand van je vriendin begin ik ook te twijfelen!
Oud 18-04-2003, 11:25
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 18-04-2003 @ 11:28:
Daar ben ik! Een beetje laat, maar jullie waren al op me aan het wachten zag ik. Mijn vriendin kwam rond 9 uur dus toen moest ik helaas weg. Ik heb haar eerst gezegd dat ik niet wilde zeggen waarom ik het uitmaakte. Na een minuut of 20 huilen van beide kanten heb ik toegegeven dat ik op een moment heel opgewonden werd, omdat ik zo aan haar moest denken. Ik heb gezegd dat de hele tijd toen ik dat andere meisje aanraakte aan haar moest denken omdat ik zoveel van haar houd, en dat ik haar geen pijn wilde doen, en dat ik het wel MOEST uitmaken. Ze zei: 'maar we kunnen er toch over praten', dus dat hebben we gedaan, en op het eind van de avond besloot ze me nog een kans te geven omdat ze zoveel van me houdt en me niet kwijt wil en omdat we al besloten hadden samen te gaan wonen. We hebben besloten nog even met kinderen te wachten, een jaar ofzo, maar we hebben het gisteravond en -nacht wel even lekker gevierd (daarom ben ik ook nu pas op! ) dat we weer bij elkaar zijn. Zoals bij elke goede relatie: problemen maken ons alleen sterker!!
wanneer komt de volgende keer.. ze zal het toch weer goedmaken?
Oud 18-04-2003, 11:25
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 18-04-2003 @ 12:21:
ik heb medelijden met die meid
ik snap niet dat ze nog doorgaat met jou. En hoe hebben jullie dat vannacht dan gevierd? Net zoals jij met die andere meiden omgaat? Dat ze dat wil, zo'n hergebruikte gozer. Je bent echt goed ziek man, en aan het verstand van je vriendin begin ik ook te twijfelen!
Oud 18-04-2003, 11:27
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
nou er komt geen volgende keer maar als die er toch mocht komen omdat ik heel erg geil zou zijn ofzo, dan hoop ik maar dat dat meisje mijn vriendin niet kent, zodat ik het haar niet hoef te vertellen! als ze het niet weet, deert het ons en onze liefde niet!
Oud 18-04-2003, 11:31
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Super Vegeta schreef op 18-04-2003 @ 11:32:
Je vriendin is gewoon ziek in d'r hoofd, of ze is heel wanhopig.
Hey praat ff nie zo over mijn vriendin ja,
das wel mijn vriendin en ze is een heel lief meisje want ze heeft me vergeven! ze is zeker niet wanhopig, ze heeft heel veel jongens achter haar aan omdat ze zo knap en zo lief is, maar ze wil gewoon mij, omdat ik nog veeeeel leuker dan al die gozers ben zegt ze!! ze is gewoon een supermeid en elke keer als ze me vergeeft zie ik weer in hoe top ze is!
Oud 18-04-2003, 11:32
Krez
Krez is offline
je vriendin verdient echt zoveel beter dan jij...
je zegt dat je zelfs nog aan je vreidnin dacht terwijl je bezig was... en toch stopte je niet

of dit is een topic van iemand die uit zn nek lult en aandacht wil, of van een HEEEEEEEEL zielig en ziek persoon die ze zouden moeten opsluiten.
Oud 18-04-2003, 11:33
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
smilegirl schreef op 18-04-2003 @ 11:55:
wat d8 je van de WAARDHEID??
PPFF dat jou vriendin met je is doorgegaan toen je de eerste keer al bent vreemdgegaan!!
sjongu en jij moet gewoon eerlijk tegen haar zijn en ik hoop dat er nu een lichtje bij haar gaat branden dat ze je moet dumpen!!!!
tis je eigenschuld dat je ten einde raad bent
ok ik heb haar dus na wat twijfelen ook de waarheid verteld, maar wel in mooie bewoordingen
ik hoef het echt niet zo naar te zeggen he anders doe ik haar alleen maar pijn!@
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 18-04-2003 @ 12:27:
nou er komt geen volgende keer maar als die er toch mocht komen omdat ik heel erg geil zou zijn ofzo, dan hoop ik maar dat dat meisje mijn vriendin niet kent, zodat ik het haar niet hoef te vertellen! als ze het niet weet, deert het ons en onze liefde niet!
wtf?

Jij bent echt een hufter 1e klas he. Snap ook niet waar je vriendin het vandaan haalt om jou nog een 2e kans te geven.. kom op zeg.
Als ze het niet weet deert het onze liefde niet?.. Ik zou bijna gaan denken dat je ons allemaal sterk aan het kutten bent want iemand die zo denkt is ech mongolisch!!

damn.. je zou toch denken dat je na je 1e keer wel "geleerd" zou hebben..
Krez
Krez is offline
JEZUS

al je informatie over jou staat in je info!
dit moet wel een grap zijn, of je bent nog dommer dan ik dacht...
Oud 18-04-2003, 11:34
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Krez schreef op 18-04-2003 @ 12:32:
je vriendin verdient echt zoveel beter dan jij...
je zegt dat je zelfs nog aan je vreidnin dacht terwijl je bezig was... en toch stopte je niet

of dit is een topic van iemand die uit zn nek lult en aandacht wil, of van een HEEEEEEEEL zielig en ziek persoon die ze zouden moeten opsluiten.
hej ze zoue jou moeten opsluiten ja, doe eens normaal!
Oud 18-04-2003, 11:36
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
gizmo schreef op 18-04-2003 @ 12:33:
wtf?

Jij bent echt een hufter 1e klas he. Snap ook niet waar je vriendin het vandaan haalt om jou nog een 2e kans te geven.. kom op zeg.
Als ze het niet weet deert het onze liefde niet?.. Ik zou bijna gaan denken dat je ons allemaal sterk aan het kutten bent want iemand die zo denkt is ech mongolisch!!

damn.. je zou toch denken dat je na je 1e keer wel "geleerd" zou hebben..
hey maar mijn vriendin is net weg, en ik heb marisa gebeld, die komt zo langs
ik weet dat ze het heerlijk vond, en dat ze wel meer wilde, maar ik weet ook dat ze nog wel wat meer jongens heeft, dus daar kan ze het ook best van krijgen
voor haar hoef ik het niet zielig te vinden
ik ga met haar praten en dan zeg ik haar dat het niet weer kan gebeuren omdat ik zoveel om mijn vriendin geef...ik houd jullie wel op de hoogte...
Oud 18-04-2003, 11:36
TECHNique
TECHNique is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 17-04-2003 @ 20:11:
Een tijd geleden heb ik hier ook al een topic gepost, toen ik mijn vriendin had bedrogen met een meisje uit mijn klas. Uiteindelijk heeft ze het me vergeven en zijn we samen verder gegaan. Helaas is er weer iets vervelends gebeurd. Mijn vriendin zit niet bij mij op school en ik zie haar overdag niet zo heel vaak, dus, alleen als ik vrij ben. En je weet hoe dat gaat, hormonen denken niet aan de klok, dus die slaan altijd wel op hol. Nou goed, laatst ook weer. Maar toen was ik in de klas, huiswerk aan het maken met twee vriendinnen (die ene waar ik al eerder mee was vreemdgegaan). Die waarmee ik toen was vreemdgegaan ging even naar een gesprek met de studiebegeleider, en toen begonnen ik en Marisa, dat andere meisje, zomaar quasi-geile opmerkingen in elkaars oren te fluisteren. Eigenlijk vonden we het wel lekker en van het een kwam toen het ander en toen waren we aan het zoenen. Ze bracht mijn hand toen langzaam naar beneden, van haar borsten naar haar buik en toen naar haar vagina, en ze zei dat ze heel nat was en vroeg of ik dat wel eens wilde voelen. Toen zei ik dat ik het wel eens wilde proeven, en toen heb ik haar gebeftttt...maar ik moest de hele tijd wel aan mijn vriendin wennen omdat ik haar gewend ben, alleen mijn vriendin ruikt nogal ongenaam daar en Marisa niet, dus hoewel ik aan mijn vriendin dacht, heb ik Marisa gezegd dat ze lekkerder is dan mijn vriendin. Nou goed, toen het andere meisje van haar studiebegeleider terugkwam waren we gelukkig net klaar en we hebben niets gezegd. Wat moet ik nu doen?? WE hebben al een hele tijd en ik wil mijn vriendin niet kwijt. Ik ben er zo aan gewend haar in mijn leven te hebben, ik kan niet meer zonder haar!!!
Je vriendin verdient beter en jij bent niet te vertrouwen. ZO simpel is het.
Oud 18-04-2003, 11:37
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Krez schreef op 18-04-2003 @ 12:33:
JEZUS

al je informatie over jou staat in je info!
dit moet wel een grap zijn, of je bent nog dommer dan ik dacht...
ik begrijp het niet
heel veel mesnen hebben dat
waarom is dat dom?
Oud 18-04-2003, 11:40
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 18-04-2003 @ 12:27:
nou er komt geen volgende keer maar als die er toch mocht komen omdat ik heel erg geil zou zijn ofzo, dan hoop ik maar dat dat meisje mijn vriendin niet kent, zodat ik het haar niet hoef te vertellen!
jij bent echt ziek, weet je dat! "mocht er toch een volgende keer komen, dan maar met iemand die ze niet kent, dan hoef ik het ook niet te vertellen". Wat is dat voor zieke opvatting! Je bent echt zo'n ***, ik snap werkelijk niet wat die meid in jou ziet.

Citaat:
Jij-jij schreef op 18-02-2003 @ 12:27:
als ze het niet weet, deert het ons en onze liefde niet!
O, en dus kun je het wel vaker doen, maakt toch niet uit. Zieke gast!
Oud 18-04-2003, 11:40
neeltje
neeltje is offline
Jij bent echt triest, jou vriendin verdient beter!
Oud 18-04-2003, 11:42
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 18-04-2003 @ 12:36:
ik weet dat ze het heerlijk vond, en dat ze wel meer wilde, maar ik weet ook dat ze nog wel wat meer jongens heeft, dus daar kan ze het ook best van krijgen
voor haar hoef ik het niet zielig te vinden
ik ga met haar praten en dan zeg ik haar dat het niet weer kan gebeuren omdat ik zoveel om mijn vriendin geef...ik houd jullie wel op de hoogte...
jaja, en dan volgende keer een andere meid.
Oud 18-04-2003, 11:42
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 18-04-2003 @ 12:40:
jij bent echt ziek, weet je dat! "mocht er toch een volgende keer komen, dan maar met iemand die ze niet kent, dan hoef ik het ook niet te vertellen". Wat is dat voor zieke opvatting! Je bent echt zo'n ***, ik snap werkelijk niet wat die meid in jou ziet.
Ze vindt me gewoon lekker!! kan ik dat helpen !
Oud 18-04-2003, 11:43
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 18-04-2003 @ 11:36:
voor haar hoef ik het niet zielig te vinden. ik ga met haar praten en dan zeg ik haar dat het niet weer kan gebeuren
omdat ik zoveel om mijn vriendin geef...ik houd jullie wel op de hoogte...
oke... ik geloof dit echt niet meer! Dit is ZO mongolisch dat het wel NEP moet zijn!

Ik bedoel... er is toch niemand ZO achterlijk?!

ik ga met haar praten en dan zeg ik haar dat het niet weer kan gebeuren

Ja en straks staat er wer een topic... Oeps het is weer gebeurt, ja, ik kon er ook niets aan doen mijn vriendin was toch al zeker 3 uur weg
Oud 18-04-2003, 11:47
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Qimm schreef op 18-04-2003 @ 12:43:
oke... ik geloof dit echt niet meer! Dit is ZO mongolisch dat het wel NEP moet zijn!

Ik bedoel... er is toch niemand ZO achterlijk?!

ik ga met haar praten en dan zeg ik haar dat het niet weer kan gebeuren

Ja en straks staat er wer een topic... Oeps het is weer gebeurt, ja, ik kon er ook niets aan doen mijn vriendin was toch al zeker 3 uur weg
ja moet je eens luisteren
we werden vanmorgen wakker van een geil smsje van marisa
dus heb ik haar even teruggebeld dat we nodig moesten spreken
is dat zo raar?!
Oud 18-04-2003, 11:47
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 18-04-2003 @ 12:33:
ik hoef het echt niet zo naar te zeggen he anders doe ik haar alleen maar pijn!@
ach gut, hij kan nog rekening met haar houden ook, wat lief! *walg**kots*

jij bent echt zielig:
eerst heb je sex met een ander, je zegt dat alleen likken niet erg is, omdat dat niets voorstelt, dan ga je zielig doen, ls je vriendin je vergeten heeft zeg je "volgende keer met iemand die ze niet kent, hoef ik het ook niet te vertellen", en ondertussen hou je er rekening mee dat je het niet op een nare manier moet vertellen, want dan doet het misschien wel pijn. Jij moet eens contact opnemen met een psycholoog ofzo, want dit is niet normaal!
Oud 18-04-2003, 11:49
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 18-04-2003 @ 12:42:
Ze vindt me gewoon lekker!! kan ik dat helpen !
o, dus daar gaat het je om, of het lekker is!
Oud 18-04-2003, 11:55
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 18-04-2003 @ 11:47:
ja moet je eens luisteren
we werden vanmorgen wakker van een geil smsje van marisa
dus heb ik haar even teruggebeld dat we nodig moesten spreken
is dat zo raar?!
ja ik luister heel goed... en jij bent echt een zak! Denk je, nee geloof je nou zelf dat je je vanaf nu in zou kunnen houden?

Ik denk het niet, en het hele forum met mij mee, alleen jij en je vriendin zijn BLIND/ Zelfs die marisa heeft het door! Die kan mooi vrijblijvende sex krijgen!

*grmbl* Ik wil bijna zeggen, de jeugd van tegenwoordig, ik schaam me voor mijn leeftijdsgenoten!
Oud 18-04-2003, 11:58
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Qimm schreef op 18-04-2003 @ 12:55:
ja ik luister heel goed... en jij bent echt een zak! Denk je, nee geloof je nou zelf dat je je vanaf nu in zou kunnen houden?

Ik denk het niet, en het hele forum met mij mee, alleen jij en je vriendin zijn BLIND/ Zelfs die marisa heeft het door! Die kan mooi vrijblijvende sex krijgen!

*grmbl* Ik wil bijna zeggen, de jeugd van tegenwoordig, ik schaam me voor mijn leeftijdsgenoten!
nou nou der moet er ook eentje ongesteld worden zo te horen
dimmeeee
maar goed nu moet ik stoppen
marisa is even wat chips enzo halen benede
dus die komt zo weer terug!!
Oud 18-04-2003, 11:59
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Qimm schreef op 18-04-2003 @ 12:55:

bingo, recht in de roos!
Oud 18-04-2003, 12:00
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 18-04-2003 @ 11:58:
nou nou der moet er ook eentje ongesteld worden zo te horen
dimmeeee
maar goed nu moet ik stoppen
nee hoor ben er net vanaf Maar goed... laat ook maar zitten...
Oud 18-04-2003, 12:01
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 18-04-2003 @ 12:58:

dan kun je haar mooi laten lezen wat voor slet ze is!
Oud 18-04-2003, 12:02
Verwijderd
Ik word serieus strontmisselijk als ik dit allemaal lees..

Waar haal je het in je botte hoofd vandaan om eerst twee keer vreemd te gaan en dan zo gigantisch zielig te gaan zitten doen alsof JIJ het slachtoffer bent?

Dat is zo verdomde laag. Damn ik voel me zo machteloos want ik kan met woorden niet eens duidelijk maken wat ik eigenlijk zou willen doen..

Dat meisje houdt zo verdomde veel van jou, dat is wel duidelijk want ze vergeeft je iedere keer. Je moet geen gebruik maken van de goedgelovigheid van je vriendin, je manipuleert haar gewoon! En je gaat ook nog eens liegen! Iemand aanraken is wel even iets anders dan iemand beffen!

Ik snap ook niet dat het niet aan jou knaagt? Hoe kun je nou zonder schuldgevoel seks hebben met een ander meisje, als je ook nog eens vertelt dat je tijdens de seks aan je eigen vriendin dacht..

Ik kan er gewoon niet bij met mijn hoofd. Ik wordt er verdrietiger van dan dat ik pissig kan worden nu, maar jij hebt serieus hulp nodig!

Ik hoop dat ze er snel achter komt wat een zieke respectloze botte lul jij bent!

Ik vind je overigens ook behoorlijk arrogant overkomen, want ik kan me nou niet voorstellen dat meisjes zo spontaan geil van je worden dat ze in een klaslokaal seks met je willen enzow.. Maja..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten