Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik hoop voor haar dat ze alleen in zijn verbeelding bestaat
|
![]() |
Als je echt van haar houdt, dan weet je gewoon dat je een einde moet maken aan jullie relatie.
Als je immers vaker van die ongelukjes hebt, blijf je haar kwetsen. Het loopt natuurlijk allemaal goed af voor jou als je ervoor kunt zorgen dat ze je vergeeft enzow, maar zij blijft er maar mooi mee zitten. Je kan niet van haar houden en haar tegelijkertijd zo manipuleren om jullie 'relatie' in stand te houden. Ze is een vrouw, een mens, niet zomaar iets dat te koop staat. Tip: wacht tot je wilde haren weg zijn voor je opnieuw een relatie begint. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jij-jij: ben je alweer online? we zijn allemaal heel nieuwsgierig!
|
![]() |
Daar ben ik! Een beetje laat, maar jullie waren al op me aan het wachten zag ik. Mijn vriendin kwam rond 9 uur dus toen moest ik helaas weg. Ik heb haar eerst gezegd dat ik niet wilde zeggen waarom ik het uitmaakte. Na een minuut of 20 huilen van beide kanten heb ik toegegeven dat ik op een moment heel opgewonden werd, omdat ik zo aan haar moest denken. Ik heb gezegd dat de hele tijd toen ik dat andere meisje aanraakte aan haar moest denken omdat ik zoveel van haar houd, en dat ik haar geen pijn wilde doen, en dat ik het wel MOEST uitmaken. Ze zei: 'maar we kunnen er toch over praten', dus dat hebben we gedaan, en op het eind van de avond besloot ze me nog een kans te geven omdat ze zoveel van me houdt en me niet kwijt wil en omdat we al besloten hadden samen te gaan wonen. We hebben besloten nog even met kinderen te wachten, een jaar ofzo, maar we hebben het gisteravond en -nacht wel even lekker gevierd (daarom ben ik ook nu pas op!
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() PPFF dat jou vriendin met je is doorgegaan toen je de eerste keer al bent vreemdgegaan!! sjongu en jij moet gewoon eerlijk tegen haar zijn en ik hoop dat er nu een lichtje bij haar gaat branden dat ze je moet dumpen!!!! tis je eigenschuld dat je ten einde raad bent |
![]() |
|
![]() |
ik heb medelijden met die meid
ik snap niet dat ze nog doorgaat met jou. En hoe hebben jullie dat vannacht dan gevierd? Net zoals jij met die andere meiden omgaat? Dat ze dat wil, zo'n hergebruikte gozer. Je bent echt goed ziek man, en aan het verstand van je vriendin begin ik ook te twijfelen!
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
das wel mijn vriendin en ze is een heel lief meisje want ze heeft me vergeven! ![]() ![]() |
![]() |
|
je vriendin verdient echt zoveel beter dan jij...
je zegt dat je zelfs nog aan je vreidnin dacht terwijl je bezig was... en toch stopte je niet ![]() of dit is een topic van iemand die uit zn nek lult en aandacht wil, of van een HEEEEEEEEL zielig en ziek persoon die ze zouden moeten opsluiten.
||
![]() |
Citaat:
ik hoef het echt niet zo naar te zeggen he anders doe ik haar alleen maar pijn!@ |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Jij bent echt een hufter 1e klas he. Snap ook niet waar je vriendin het vandaan haalt om jou nog een 2e kans te geven.. kom op zeg. Als ze het niet weet deert het onze liefde niet?.. Ik zou bijna gaan denken dat je ons allemaal sterk aan het kutten bent want iemand die zo denkt is ech mongolisch!! damn.. je zou toch denken dat je na je 1e keer wel "geleerd" zou hebben.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik weet dat ze het heerlijk vond, en dat ze wel meer wilde, maar ik weet ook dat ze nog wel wat meer jongens heeft, dus daar kan ze het ook best van krijgen voor haar hoef ik het niet zielig te vinden ik ga met haar praten en dan zeg ik haar dat het niet weer kan gebeuren omdat ik zoveel om mijn vriendin geef...ik houd jullie wel op de hoogte... |
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoel... er is toch niemand ZO achterlijk?! ik ga met haar praten en dan zeg ik haar dat het niet weer kan gebeuren Ja en straks staat er wer een topic... Oeps het is weer gebeurt, ja, ik kon er ook niets aan doen mijn vriendin was toch al zeker 3 uur weg ![]()
||
![]() |
Citaat:
we werden vanmorgen wakker van een geil smsje van marisa dus heb ik haar even teruggebeld dat we nodig moesten spreken is dat zo raar?! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jij bent echt zielig: eerst heb je sex met een ander, je zegt dat alleen likken niet erg is, omdat dat niets voorstelt, dan ga je zielig doen, ls je vriendin je vergeten heeft zeg je "volgende keer met iemand die ze niet kent, hoef ik het ook niet te vertellen", en ondertussen hou je er rekening mee dat je het niet op een nare manier moet vertellen, want dan doet het misschien wel pijn. Jij moet eens contact opnemen met een psycholoog ofzo, want dit is niet normaal!
||
Citaat:
Ik denk het niet, en het hele forum met mij mee, alleen jij en je vriendin zijn BLIND/ Zelfs die marisa heeft het door! Die kan mooi vrijblijvende sex krijgen! *grmbl* Ik wil bijna zeggen, de jeugd van tegenwoordig, ik schaam me voor mijn leeftijdsgenoten!
||
![]() |
Citaat:
dimmeeee maar goed nu moet ik stoppen marisa is even wat chips enzo halen benede dus die komt zo weer terug!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik word serieus strontmisselijk als ik dit allemaal lees..
Waar haal je het in je botte hoofd vandaan om eerst twee keer vreemd te gaan en dan zo gigantisch zielig te gaan zitten doen alsof JIJ het slachtoffer bent? Dat is zo verdomde laag. Damn ik voel me zo machteloos want ik kan met woorden niet eens duidelijk maken wat ik eigenlijk zou willen doen.. Dat meisje houdt zo verdomde veel van jou, dat is wel duidelijk want ze vergeeft je iedere keer. Je moet geen gebruik maken van de goedgelovigheid van je vriendin, je manipuleert haar gewoon! En je gaat ook nog eens liegen! Iemand aanraken is wel even iets anders dan iemand beffen! Ik snap ook niet dat het niet aan jou knaagt? Hoe kun je nou zonder schuldgevoel seks hebben met een ander meisje, als je ook nog eens vertelt dat je tijdens de seks aan je eigen vriendin dacht.. Ik kan er gewoon niet bij met mijn hoofd. Ik wordt er verdrietiger van dan dat ik pissig kan worden nu, maar jij hebt serieus hulp nodig! Ik hoop dat ze er snel achter komt wat een zieke respectloze botte lul jij bent! Ik vind je overigens ook behoorlijk arrogant overkomen, want ik kan me nou niet voorstellen dat meisjes zo spontaan geil van je worden dat ze in een klaslokaal seks met je willen enzow.. Maja.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
seks met vreemde op shortski, liep uit de hand joooooooooos | 7 | 23-03-2011 19:52 | |
Seksualiteit |
wil een keer seks met een andere... Verwijderd | 29 | 04-11-2010 15:41 | |
Seksualiteit |
sex met het eigen geslacht ? francisco | 55 | 02-07-2008 17:34 | |
De Kantine |
weerwolfspel #31 twinkebel | 500 | 03-04-2007 20:36 | |
Verhalen & Gedichten |
seks in een boek voor 10-13 jarigen? Teetee | 38 | 27-02-2004 19:04 |