Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2003, 18:36
AGH
AGH is offline
Citaat:
Lil'Devil schreef op 19-04-2003 @ 23:08:
Emmen.... aaaaahh... het enige wat er is, is de dierentuin Er zijn iets van euhhh 5 *uitgaansgelegenheden*.... en die zijn stom en de grotere "disco's" enzow liggen allemaal een paar Km. van emmen af
Twins in Nieuw Amsterdam is toch niet zo ver weg?
Of anders Roadhouse in Coevorden, ligt mooi op de route.
Bovendien mag je er (als je het heel vriendelijk vraagt) je eigen muziek bepalen.
Advertentie
Oud 30-04-2003, 20:33
blacky
blacky is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 18-04-2003 @ 10:21:
Gouda, zeker weten. Er is echt he-le-maal niets te doen.
Gouda heeft de gonz tenminste. In Den Haag is het meestal pas saai. Dure klote stad, maar ja....je moet je toch ergens vermaken en dat komt meestal wel goed. De tenten sucken over het algemeen hard, maar je moet het gewoon zelf gezellig maken.
Oud 01-05-2003, 23:58
empyrian
empyrian is offline
het saaiste stad heeft geen ALD's.
Oud 02-05-2003, 11:31
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
AGH schreef op 30-04-2003 @ 19:32:
Heksenketel, best gezellig om je eerste biertjes te drinken.

Kun je daarna in Apeldoorn doorgaan in ’t Poortje, de Vrijbuiter of ’t Molentje.
't Molentje? OMFG, dat meen je niet. Die andere twee ken ik niet, dus ik weet niet hoe serieus je nou bent.
Oud 04-05-2003, 12:41
drea
drea is offline
Lelystad!
Oud 06-05-2003, 20:19
AGH
AGH is offline
Citaat:
Studentje schreef op 02-05-2003 @ 12:31:
't Molentje? OMFG, dat meen je niet. Die andere twee ken ik niet, dus ik weet niet hoe serieus je nou bent.
't Poortje en de Vrijbuiter zijn café's in 't hart van Zuid.
Het Molentje is wel een leuke tent als je jezelf even goed wilt vermaken met het uitlachen van anderen. Als je de onderwereld even te werk wilt zien op de dansvloer, moet je gewoon daar op een kruk gaan zitten. Tip: geen ruzie krijgen met mensen die je niet kent!

Ik ben (gelukkig) niet vaak in ’t Molentje, maar die keren dat ik er ben geweest hebben wel indruk op me gemaakt. De eigenaar is trouwens een aardige kerel.
Wel eens agenten uit een café geslagen zien worden door de eigenaar, terwijl hij iemand verstopt in zijn kelder?
Al met al niet bepaald mijn tent, wel ideaal als je de trein hebt gemist en geen zin hebt om in de stationsrestauratie te zitten!

Ga je zelf trouwens nog vaak in Apeldoorn uit?
Oud 07-05-2003, 19:57
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
AGH schreef op 06-05-2003 @ 21:19:
't Poortje en de Vrijbuiter zijn café's in 't hart van Zuid.
Het Molentje is wel een leuke tent als je jezelf even goed wilt vermaken met het uitlachen van anderen. Als je de onderwereld even te werk wilt zien op de dansvloer, moet je gewoon daar op een kruk gaan zitten. Tip: geen ruzie krijgen met mensen die je niet kent!

Ik ben (gelukkig) niet vaak in ’t Molentje, maar die keren dat ik er ben geweest hebben wel indruk op me gemaakt. De eigenaar is trouwens een aardige kerel.
Wel eens agenten uit een café geslagen zien worden door de eigenaar, terwijl hij iemand verstopt in zijn kelder?
Al met al niet bepaald mijn tent, wel ideaal als je de trein hebt gemist en geen zin hebt om in de stationsrestauratie te zitten!

Ga je zelf trouwens nog vaak in Apeldoorn uit?
Ik vind 't molentje eerlijk gezegd veel te eng om naar binnen te gaan . En tja, als je bij de eerste de beste vetraging gelijk de kroeg in duikt om je verdriet over de NS te verdrinken, dan zit het wel mooi dichtbij . En ik ga echt nog maar heel weinig uit in Apeldoorn.
Oud 07-05-2003, 20:12
Firestarter
Firestarter is offline
Da Molentje heh.. dat ziet dr gewoon niet uit.. onguur... whahaha... laatst kwamen er een paar kerels uitlopen met baseball-knuppels...... LEKKERRR....... ahmm..........

Weetje wat trouwens zwaar meevalt..?? Meppel......KLEINNNNNNNNNNN maar FIJN
Oud 07-05-2003, 21:58
SYIACODS
SYIACODS is offline
Citaat:
drea schreef op 04-05-2003 @ 13:41:
Lelystad!
Oud 08-05-2003, 09:09
ESCO
ESCO is offline
leiden
Oud 08-05-2003, 10:04
Roos
Roos is offline
Citaat:
Indo4ever schreef op 20-04-2003 @ 17:04:
Stelling:

De stad waarin je bent opgegroeid en al die tijd woont is per definitie de saaiste stad om uit te gaan.
Neee absoluut niet mee eens.
Oud 09-05-2003, 21:18
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Lil'Devil schreef op 19-04-2003 @ 23:08:
Emmen.... aaaaahh... het enige wat er is, is de dierentuin Er zijn iets van euhhh 5 *uitgaansgelegenheden*.... en die zijn stom en de grotere "disco's" enzow liggen allemaal een paar Km. van emmen af
Emmen is hartstikke gezellig . Bras, Exodus, Stijl, ik vermaak me er altijd prima.
Oud 09-05-2003, 22:32
angel_girl
angel_girl is offline
Soest
Oud 10-05-2003, 08:52
Marshall
Marshall is offline
Nijmegen is vanaf volgende week ineens .. .. 1ste 2step/uk-garage feest ooit volgens mij dat daar word gegeven
Oud 11-05-2003, 09:19
Trueno
Trueno is offline
DeN HaaG!!
Advertentie

Regels voor berichten