Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Skatebroeken zijn ok maar rokjes zijn natuurlijk ook goed te pruimen. Verder moet ze geen kapitalen aan kleding uitgeven (als in extreem dure kleren kopen) want er zijn belangrijkere dingen in het leven. Gewoon een of ander strak truitje o.i.d
en ik heb een ultiem zwak voor dredz. |
![]() |
|
Ik val op jongens die er lekker sportief & relaxed bij lopen..
Gewoon een mooie (niet al te wijde) spijkerbroek en een leuke shirt (niet zo'n strakke ![]() ![]() ![]() Merken zoals Replay, Gsus en Diesel hebben zo'n coole stijl... Maar merkkleding doet me verder nie echt veel.. Zolang het maar leuk staat.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder... qua kleding maakt het niet zo heel erg veel uit, als het maar een beetje alternatief is. (oh wat zijn we alto ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik kijk meestal eerst naar het hoofd, en dan naar de schoenen. En dat moeten dan skateschoenen zijn, maar liever niet van die witte klompen want die vind ik lelijk. Felle veters vaak ook. Verder zijn wijde broeken een must, het mag ook wel zo'n iets-wijdere spijkerbroek zijn met een lage kont zegmaar. Verder: géén strakke tshirtjes (!!), wel van die hemden, en bandshirs/sweaters. (Bruin/zwart) halflang krulhaar mag, millimeterhaar mag, stekels mag, bloempotkapsel mag níet, sikje moet, bakkebaarden moet ook. Oja en hij moet lang zijn.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Andere kijk op het geloof Moonlight fairy | 5 | 26-12-2004 09:44 | |
Liefde & Relatie |
M'n ex maakt me zo onzeker... devilcat | 73 | 13-01-2004 11:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De Overhand Ieke | 0 | 07-12-2003 18:43 | |
ARTistiek |