Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Een of andere vage film 'Tankgirl', daar wordt Portishead bij gedraaid.
||
Citaat:
De Cd heet Detroit Rock City Soundtrack met een tekening voorop van de 4 jongens. Detroit Rock City is ook de naam van een nummer van Kiss. (kvond het wel een beetje jammer dat er geen disconummers op de soundtrack stonden die wel in de film zaten ![]()
|
ik vond die film zo leuk. Ik zag hem vanaf net een stuk voordat die moeder op school kwam!
maargoed dat gaat niet meer over de soundtrack ![]() ik blijf bij danny elfman... en thomas newman is ook wel goed trouwens (van o.a. american beauty en good will hunting dacht ik)
||
Citaat:
Alles van Tarantino Trouwens Urge Overkill-Girl, you'll be a woman soon prachtig!
|
helaas allen komen dicht in de buurt alleen weten we natuurlijk allemaal dat de beste muziek komt van: *roffel*: The Queen of th Damned, wel vind ik het leuk van jullie dat jullie netjes wachten tot ik het er neer zet om mij vervolgens te quoten.
*blaast kusje*
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ok, nu weer ontopic
![]() Fight Club - Pixies - Where Is My Mind The Good, The Bad And The Ugly - Ennio Morricone - Good, The Bad And The Ugly ![]() Dat ene nummer tijdens de aftiteling van Braveheart, echt emotioneel... Versterkt je verdriet nog een keer... ![]()
|
Ce-El-Wan had een filmposter op zn kamer met een hele goede soundtrack...hoe heette die film ook alweer?!?!!?!?!?!
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhh, iets met een S groenig, met een soort monster ofzo, of een ruimtewezen? Lennart, help me even hier... ![]() maar ja, die heeft een coole soundtrack, die film zonder titel
||
Citaat:
|
Films van David Lynch hebben doorgaans geweldige muziek
Mullholland Drive en Blue Velvet zouden neit hetzelfde zijn zonder de muziek. Natuurlijk Dancer in the Dark, maar das allemaal aan Björk te danken (ZO goed ![]() en dan de standaard dingen idd als Requiem for a Dream, (waarvan de muziek trouwens in de trailer van the Two Towers zat) Donnie Darko, Fight Club, Empire Records en Moulin Rouge (wat vreemd genoeg ook stuk voor stuk lievelingsfilms van mij zijn)
||
Citaat:
Met Lost Highway was het tof dat hij eerst de muziek hoorde en daarbij een scene maakte (ging om een nummer van Rammstein).. Super tof, de muziek is dan niet voor de film gemaakt, maar de film is voor de muziek gemaakt.. Ik heb net Dead or Alive gegeken en de muziek van die film was ook echt stoer.. En Miike Takeshi doet met muziek mss een beetje hetzelfde als Lynch.. Film maken op muziek die hij in de film wilt..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Lord of the Rings: The Return of the King Divina Flor | 495 | 28-04-2007 10:26 | |
Muziek |
Filmmuziek luchtloper | 43 | 23-02-2006 11:54 | |
Muziek |
Muziekgenieen. 86dagreed | 119 | 17-12-2003 20:28 | |
Muziek |
beste filmmuziek mainsupreme | 40 | 05-06-2003 21:51 |