![]() |
|
Niet doen man!! ben je gek?? zo een meisje van 14 jaar hoort nog met haar barbies te spelen ofzo.. die weet niet wat ze wil..
kweet niet hoe jij er tegen aan kijkt maar wil je dat ze spijt krijgt van haar ontmaagding?? geloof mij dat is echt klote. kies zelf, maar ik zou het niet hebben gedaan gegroet
|
![]() |
wat ik zou zeggen is:
download MSN plus! (die bewaart kopien van je gesprek, LogMessages genaamd) dan kunnen ze je in elk geval niks maken... en voor de rest ik was ook veertien voor de 1ste keer, en ik weet niet of mijn ouders dat weten, en het boeit me ook geen ene reet als je het mij vraagt...
||
![]() |
Citaat:
Mja, jij bent wel redelijk een sexuele veelvraat als je het mij vraagt. Had jij het niet eens in het toilet van een benzinestation gedaan? En bij voorkeur in het openbaar?
|
![]() |
je moet zelf weten wat je doet, maar de gevolgen zijn voor jou, jij bent de oudste en (dat wordt van je verwacht) ook de wijstste (ofzo..) dus ik zou zeggen doe het niet, meestal draaien dat soort dingen uit op nare situaties, en denk eraan; een meisje van 14 jaar is heel onzeker en makkelijk te beinvloeden, waarschijnlijk zal ze verliefd op je worden.. en dan zit je dáár weer mee! dan kom je niet snel meer van dr af. zoek een meisje van je eigen leeftijd, krijg een vriendin, daar kan je veel vaker mee naar bed, wanneer jij wil en hoe jij wil! ik zou het als ik jou was (maar ik ben u niet!) niet doen!
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
zij: "ja ik wil wel samen met jou mijn pa zijn auto wassen"
jij: "ok, doen we dat morgenavond, het is toch lang licht!" _________________________________________________ na een paar kleine aanpassingen in de log: zij: "ja ik wil wel samen met jou de liefde bedrijven" jij: "ok, doen we dat morgenavond!" _________________________________________________ Nee en toch vind ik het niet grappig. ![]() Mark ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Gesprekken die je opving in de metro, of ergens anders. Uice | 500 | 30-03-2008 12:35 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op me buurmeisje.. kainie | 17 | 02-09-2003 18:00 | |
De Kantine |
de beste mopjes: hier! fruitvliegje | 144 | 21-03-2003 20:50 | |
Liefde & Relatie |
In de shit bambykill | 4 | 22-04-2002 16:00 | |
Verhalen & Gedichten |
de oma-moeder, een verhaaltje dat ik heb geschreven voor mijn buurmeisjes sunflouwer | 0 | 28-02-2002 18:22 | |
Psychologie |
ik vindt het nu echt niet meer leuk tiktoktak | 2 | 08-01-2002 20:32 |