Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Mensen, de zon schijnt... wees eens vrolijk joh... ![]()
||
Citaat:
Je kunt niet zeggen of iemand normaal of abnormaal is, dit is namelijk subjectief en nergens is vastgelegd wat de normale standaard is, omdat die er niet is. Ook al proberen enkele instanties dat wel te implementeren in deze maatschappij...
||
![]() |
Citaat:
ik heb geen vooroordeel over wat normaal is hoor...dat heb je mij niet horen zeggen...en wat voor iemand anders normaal is, is voor mij misschien niet normaal.....maar iedereen die in dit land leeft mag zijn menig geven in alle opzichten...dus als iemand zich volgens mij abnormaal gedraagt is dat mijn mening en niet normaal voor mij dus..... en sommige instanties zijn nodig in deze maatschappij....er moeten wel een kleine controle blijven over het doen en laten en het wel of niet normaal zijn....anders kan iedereen doen wat hij maar wil....en dan is er niks meer normaal
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat je nu lult is gewoon onzin! Je heb een levenswijze en als je die niet wil volgen dan wijk je daar vanaf, daarom heb je ook van die idioten die denken dat ze kunnen vliegen,uit een kist komen, bloed zuipen , en zich zo kleden dit is gewoon ziek . en je heb de normaale ( trendy side ) beetje sociaal noem ik het |
![]() |
||
Citaat:
Tuurlijk wordt die "standaard" beinvloed door de cultuur van een samenleving enzovoort. Maar waarom zou iemand zich moeten aanpassen aan die standaard? Diegene is toch vrij om daarvan af te wijken of niet. Dat jij die kleding niet wil dragen is jouw opinie. En dat mag gelukkig. Maar laat diegene die zich volgens jou abnormaal kleed in zijn waarde en veroordeel hem niet. (Overigens kun je voor hem ook haar lezen... ![]()
||
Citaat:
![]() [edit] je hebt trouwens niet geheel een verkeerd beeld van mij, alleen ik heb geen 12 kilo veter in mijn schoenen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zeg alleen dat ze er niet raar van moeten kijken als ze commentaar krijgen ! Trouwens waarom zou ik er geen commentaar op geven? ze lopen er toch belachelijk bij .. |
![]() |
||
Citaat:
Het scheidslijntje tussen vrijheid en meningsuiting en vrijheidsbeperking is zo dun... Maar we gaan nu wel heel offtopic... zullen we het weer over puntschoenen gaan hebben??
Laatst gewijzigd op 23-04-2003 om 10:38. |
![]() |
|
![]() |
discrimineren bestaat niet....het is een kwestie van je mening laten zien en die ook uiten....je mening geven is niet discrimineren en dat sinix vind dat ze er belachelijk bijlopen is zijn mening......en hij heeft recht om die te geven....zonder dat hij daar inprincipe commentaar op hoort te krijgen...want jullie geven nu commentaar op iemands mening....en uit daarbij niet je eigen mening....je neemt citaten van hem over.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik geef alleen me mening hoe ik er over denk , ik heb nog niemand er over aangesprokken. en he is geen subjectieve mening |
![]() |
||
Citaat:
En omdat ze er zogenaamd belachelijk bijlopen vind ik geen reden om iemand commentaar te leveren, moet iedereen er dan uit zien als jouzelf? is het verbóden om een eigen smaak te hebben? stel je voor, je mag zelf weten wat je aandoet ![]() Maargoed ik ga jou verder niet proberen te overtuigen, want ik neem aan dat me dat niet lukt ![]()
||
Citaat:
Lijkt me voldoende...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
een menig beeindigd iemands vrijheid niet....maar goed als jij dat vind prima...maar dan is jouw vrijheid snel beeindigd....
||
Citaat:
Een feit is in beginsel altijd objectief. En een mening is altijd subjectief. Zelfs als je een mening baseert op een feit (wat objectief is), is een mening nog altijd subjectief...
|||
Citaat:
Wat voor de een niet vrijheidsbeperkend is, kan voor de ander dat wel zijn. Kom je weer bij de subjectieve weergave van een meningsuiting... Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jongens, waar knappen jullie op af? Verwijderd | 186 | 18-11-2015 14:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Hoofddoekjes op school Hases | 15 | 24-10-2004 14:49 | |
Lifestyle |
puntschoenen iRoel | 122 | 02-05-2004 18:23 | |
Lifestyle |
EN?Hoe zien de brugpiepers van dit jaar er allemaal weer uit??? Verwijderd | 177 | 07-10-2003 15:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
zelfverdediging bij aanranding Kill me Ce soir | 132 | 27-07-2003 06:54 |