Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2003, 10:06
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
siNix schreef op 23-04-2003 @ 11:02:
nee met een pinquin jurk rond lopen en grafstenen neuken .. ja dat is alles natuurlijk
Euhm... ik zie niet echt het verband met puntschoenen... :?

Maar puntschoenen voor jongens... tja, ze moeten het zelf weten als ze ermee willen lopen, maar ik zou het iig zeker niet doen...

Ik vind overigens wel dat sommige jongens zich steeds vrouwelijker gaan kleden... strakke truitjes, broeken die neigen naar het vrouwelijke e.d.

Maar als ze zich daarin prettig voelen vind ik het best, als ik het maar niet hoef te dragen.
Oud 23-04-2003, 10:08
48str4ct
48str4ct is offline
Citaat:
siNix schreef op 23-04-2003 @ 11:03:
jij ben gewoon lekker lekker normaal... maar beetje vreemd

ik ben gewoon normaal...maar wat is normaal dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn??????????????
Oud 23-04-2003, 10:08
48str4ct
48str4ct is offline
Citaat:
Fortisi schreef op 23-04-2003 @ 11:06:
En ik vind ze voor meisjes ook lelijk, maar ik ga daar niet een heel topic voor openen

hoef jij toch ook niet te doen....heb ik toch al gedaan...
Oud 23-04-2003, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Fortisi schreef op 23-04-2003 @ 11:01:
Het zijn gewoon lelijke schoenen, en iedereen die erin loopt staat voor lul, zowel jongens als meisjes...

Maar wat boeit het in godsnaam of een gozer die schoenen koopt? laat hem toch, als hij dat wil...
ik vindt van niet , ik vind mensen die met 12 kilo veter in hun schoenen lopen helemaal niks
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:09
48str4ct
48str4ct is offline
Citaat:
Kubstudent schreef op 23-04-2003 @ 11:06:
Euhm... ik zie niet echt het verband met puntschoenen... :?

Maar puntschoenen voor jongens... tja, ze moeten het zelf weten als ze ermee willen lopen, maar ik zou het iig zeker niet doen...

Ik vind overigens wel dat sommige jongens zich steeds vrouwelijker gaan kleden... strakke truitjes, broeken die neigen naar het vrouwelijke e.d.

Maar als ze zich daarin prettig voelen vind ik het best, als ik het maar niet hoef te dragen.
Oud 23-04-2003, 10:10
Fortisi
Fortisi is offline
Citaat:
siNix schreef op 23-04-2003 @ 11:09:
ik vindt van niet , ik vind mensen die met 12 kilo veter in hun schoenen lopen helemaal niks
Wat heeft dat ermee te maken
Oud 23-04-2003, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Fortisi schreef op 23-04-2003 @ 11:06:
En ik vind ze voor meisjes ook lelijk, maar ik ga daar niet een heel topic voor openen

[edit] of wacht, nóg een topic voor openen [/edit]
moet je die blafschelekut kop voor je houden ..
en niet dit topic gaan afkraken
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Fortisi schreef op 23-04-2003 @ 11:10:
Wat heeft dat ermee te maken
wat ? voel je je aangesprokken meid ?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:12
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
siNix schreef op 23-04-2003 @ 11:11:
moet je die blafschelekut kop voor je houden ..
en niet dit topic gaan afkraken
Wat zijn we weer vriendelijk tegen elkaar...

Mensen, de zon schijnt... wees eens vrolijk joh...
Oud 23-04-2003, 10:13
Verwijderd
Citaat:
48str4ct schreef op 23-04-2003 @ 11:08:
ik ben gewoon normaal...maar wat is normaal dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn??????????????
geen idee ik kan niet zeggen van .. De relatie gaagt normaal want die gaat abnormaal ..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Kubstudent schreef op 23-04-2003 @ 11:12:

krijg een hernia
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:14
48str4ct
48str4ct is offline
Citaat:
Kubstudent schreef op 23-04-2003 @ 11:12:

ik ben ook vrolijk.....
Oud 23-04-2003, 10:15
48str4ct
48str4ct is offline
Citaat:
siNix schreef op 23-04-2003 @ 11:13:
geen idee ik kan niet zeggen van .. De relatie gaagt normaal want die gaat abnormaal ..

wat is abnormaal dan....
Oud 23-04-2003, 10:15
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
48str4ct schreef op 23-04-2003 @ 11:08:
Overigens wat voor jou normaal is, kan in iemand anders zijn ogen abnormaal zijn. Juist daarom mag je ook niet zomaar iemand veroordelen op hoe hij eruitziet. Je kunt hoogstens zeggen dat hij of zij naar jouw idee een slechte smaak heeft en slecht gekleed gaat.

Je kunt niet zeggen of iemand normaal of abnormaal is, dit is namelijk subjectief en nergens is vastgelegd wat de normale standaard is, omdat die er niet is. Ook al proberen enkele instanties dat wel te implementeren in deze maatschappij...
Oud 23-04-2003, 10:16
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
siNix schreef op 23-04-2003 @ 11:13:
krijg een hernia
Nee dank je... ik vind mijn rug goed genoeg zoals hij nu al is...
Oud 23-04-2003, 10:19
48str4ct
48str4ct is offline
Citaat:
Kubstudent schreef op 23-04-2003 @ 11:15:
Overigens wat voor jou normaal is, kan in iemand anders zijn ogen abnormaal zijn. Juist daarom mag je ook niet zomaar iemand veroordelen op hoe hij eruitziet. Je kunt hoogstens zeggen dat hij of zij naar jouw idee een slechte smaak heeft en slecht gekleed gaat.

Je kunt niet zeggen of iemand normaal of abnormaal is, dit is namelijk subjectief en nergens is vastgelegd wat de normale standaard is, omdat die er niet is. Ook al proberen enkele instanties dat wel te implementeren in deze maatschappij...

ik heb geen vooroordeel over wat normaal is hoor...dat heb je mij niet horen zeggen...en wat voor iemand anders normaal is, is voor mij misschien niet normaal.....maar iedereen die in dit land leeft mag zijn menig geven in alle opzichten...dus als iemand zich volgens mij abnormaal gedraagt is dat mijn mening en niet normaal voor mij dus.....

en sommige instanties zijn nodig in deze maatschappij....er moeten wel een kleine controle blijven over het doen en laten en het wel of niet normaal zijn....anders kan iedereen doen wat hij maar wil....en dan is er niks meer normaal
Oud 23-04-2003, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Kubstudent schreef op 23-04-2003 @ 11:15:

sorry hoor maar een Standaard is er altijd natuurlijk maar je heb altijd mensen die zich van deze standaard afwillen wijken of er anders uit willen zien omdat ze zich niet willen OF kunnen aan passen .

Wat je nu lult is gewoon onzin!
Je heb een levenswijze en als je die niet wil volgen dan wijk je daar vanaf, daarom heb je ook van die idioten die denken dat ze kunnen vliegen,uit een kist komen, bloed zuipen , en zich zo kleden dit is gewoon ziek . en je heb de normaale ( trendy side )
beetje sociaal noem ik het
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:21
Fortisi
Fortisi is offline
Citaat:
siNix schreef op 23-04-2003 @ 11:12:
wat ? voel je je aangesprokken meid ?
Hahah nee verre van juist, ik weet niet wat voor een beeld jij van mij hebt, maar het zeker niet de juiste
Oud 23-04-2003, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Fortisi schreef op 23-04-2003 @ 11:21:
Hahah nee verre van juist, ik weet niet wat voor een beeld jij van mij hebt, maar het zeker niet de juiste
ja sorry schat , sinds ik die meeting fotos hier gezien heb , weet ik niet meer precies hoe ik er over moet denken .
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:24
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
siNix schreef op 23-04-2003 @ 11:20:
sorry hoor maar een Standaard is er altijd natuurlijk maar je heb altijd mensen die zich van deze standaard afwillen wijken of er anders uit willen zien omdat ze zich niet willen OF kunnen aan passen .

Wat je nu lult is gewoon onzin!
Je heb een levenswijze en als je die niet wil volgen dan wijk je daar vanaf, daarom heb je ook van die idioten die denken dat ze kunnen vliegen,uit een kist komen, bloed zuipen , en zich zo kleden dit is gewoon ziek . en je heb de normaale ( trendy side )
beetje sociaal noem ik het
Alles wat je nu zegt bevestigd alleen maar mijn tekst. Het is jouw mening dat mensen die zich anders kleden of gedragen dan de trendy side niet tot de standaard behoren. Maar wat is die standaard dan? Is die standaard ook niet een subjectief gegeven? Lijkt mij van wel he...

Tuurlijk wordt die "standaard" beinvloed door de cultuur van een samenleving enzovoort. Maar waarom zou iemand zich moeten aanpassen aan die standaard? Diegene is toch vrij om daarvan af te wijken of niet.

Dat jij die kleding niet wil dragen is jouw opinie. En dat mag gelukkig. Maar laat diegene die zich volgens jou abnormaal kleed in zijn waarde en veroordeel hem niet.

(Overigens kun je voor hem ook haar lezen... )
Oud 23-04-2003, 10:27
Fortisi
Fortisi is offline
Citaat:
siNix schreef op 23-04-2003 @ 11:24:
ja sorry schat , sinds ik die meeting fotos hier gezien heb , weet ik niet meer precies hoe ik er over moet denken .
Vooroordelen he *vingerwijs*

[edit] je hebt trouwens niet geheel een verkeerd beeld van mij, alleen ik heb geen 12 kilo veter in mijn schoenen [/edit]
Oud 23-04-2003, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Kubstudent schreef op 23-04-2003 @ 11:24:
Alles wat je nu zegt bevestigd alleen maar mijn tekst. Het is jouw mening dat mensen die zich anders kleden of gedragen dan de trendy side niet tot de standaard behoren. Maar wat is die standaard dan? Is die standaard ook niet een subjectief gegeven? Lijkt mij van wel he...

Tuurlijk wordt die "standaard" beinvloed door de cultuur van een samenleving enzovoort. Maar waarom zou iemand zich moeten aanpassen aan die standaard? Diegene is toch vrij om daarvan af te wijken of niet.

Dat jij die kleding niet wil dragen is jouw opinie. En dat mag gelukkig. Maar laat diegene die zich volgens jou abnormaal kleed in zijn waarde en veroordeel hem niet.

(Overigens kun je voor hem ook haar lezen... )
Je zegt zelf al ( mensen die zich ervan af wijken ) die Groep weet heus wel dat ze zich anders kleden en dat mensen hun RAAR aan kijken , je weet Zelf ook wel dat er Casuel kleding is , als je de C&A binnen loopt of de V&D of noem maar een bedrijf met een bepaalde status , zal je altijd de zelfde soort kleding zien . Omdat het A: standaar is , Trendy en kleding is die zich aan de maatschapij en haar in woners aan past!, kleding van gotics Vind je alleen in die achterhoekzaakjes hoor , Kijk die mensen kiezen er voor en die mensen moet dan ook genoegen nemen met de commentaar .
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Fortisi schreef op 23-04-2003 @ 11:27:
Vooroordelen he *vingerwijs*

[edit] je hebt trouwens niet geheel een verkeerd beeld van mij, alleen ik heb geen 12 kilo veter in mijn schoenen [/edit]
vooroordelen zekers bewijs jij het tegen deel maar he haha. , nee .. maar jebegrijp me wel
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:29
48str4ct
48str4ct is offline
mmmm.....volgens mij gaat dit alles niet meer over puntschoenen.......maar goed
Oud 23-04-2003, 10:32
Fortisi
Fortisi is offline
Citaat:
siNix schreef op 23-04-2003 @ 11:28:
Je zegt zelf al ( mensen die zich ervan af wijken ) die Groep weet heus wel dat ze zich anders kleden en dat mensen hun RAAR aan kijken , je weet Zelf ook wel dat er Casuel kleding is , als je de C&A binnen loopt of de V&D of noem maar een bedrijf met een bepaalde status , zal je altijd de zelfde soort kleding zien . Omdat het A: standaar is , Trendy en kleding is die zich aan de maatschapij en haar in woners aan past!, kleding van gotics Vind je alleen in die achterhoekzaakjes hoor , Kijk die mensen kiezen er voor en die mensen moet dan ook genoegen nemen met de commentaar .
Ja maar waaróm zou je commentaar moeten leveren op iemand die toevallig een andere smaak heeft dan de doorsnee persoon?
Oud 23-04-2003, 10:33
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Fortisi schreef op 23-04-2003 @ 11:32:
Ja maar waaróm zou je commentaar moeten leveren op iemand die toevallig een andere smaak heeft dan de doorsnee persoon?
Oud 23-04-2003, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Fortisi schreef op 23-04-2003 @ 11:32:
ik zeg toch niet dat ik commentaar geef?
Ik zeg alleen dat ze er niet raar van moeten kijken als ze commentaar krijgen !

Trouwens waarom zou ik er geen commentaar op geven? ze lopen er toch belachelijk bij ..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:36
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
siNix schreef op 23-04-2003 @ 11:34:

Trouwens waarom zou ik er geen commentaar op geven? ze lopen er toch belachelijk bij ..
Ah, maar daar hebben we het weer... de subjectieve mening... jij vind dat zij er belachelijk bij lopen. En dat mag je ook zeggen... dat is jouw mening... maar je mag ze er niet voor gaan veroordelen... want dan kom je dus in het straatje van discriminatie terecht...

Het scheidslijntje tussen vrijheid en meningsuiting en vrijheidsbeperking is zo dun...

Maar we gaan nu wel heel offtopic... zullen we het weer over puntschoenen gaan hebben??

Laatst gewijzigd op 23-04-2003 om 10:38.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:39
48str4ct
48str4ct is offline
discrimineren bestaat niet....het is een kwestie van je mening laten zien en die ook uiten....je mening geven is niet discrimineren en dat sinix vind dat ze er belachelijk bijlopen is zijn mening......en hij heeft recht om die te geven....zonder dat hij daar inprincipe commentaar op hoort te krijgen...want jullie geven nu commentaar op iemands mening....en uit daarbij niet je eigen mening....je neemt citaten van hem over.....
Oud 23-04-2003, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Kubstudent schreef op 23-04-2003 @ 11:36:
Ah, maar daar hebben we het weer... de subjectieve mening... jij vind dat zij er belachelijk bij lopen. En dat mag je ook zeggen... dat is jouw mening... maar je mag ze er niet voor gaan veroordelen... want dan kom je dus in het straatje van discriminatie terecht...

Het scheidslijntje tussen vrijheid en meningsuiting en vrijheidsbeperking is zo dun...
iedereen discrimineerd , of het nou om de kleding gaat of je vind een meisje lelijk je discrimineerd zonder dat je het weet.
ik geef alleen me mening hoe ik er over denk , ik heb nog niemand er over aangesprokken. en he is geen subjectieve mening
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:41
Fortisi
Fortisi is offline
Citaat:
siNix schreef op 23-04-2003 @ 11:34:

Zelf commentaar geven of het goed vinden dat iemand anders het doet is in mijn ogen niet veel anders.

En omdat ze er zogenaamd belachelijk bijlopen vind ik geen reden om iemand commentaar te leveren, moet iedereen er dan uit zien als jouzelf? is het verbóden om een eigen smaak te hebben? stel je voor, je mag zelf weten wat je aandoet

Maargoed ik ga jou verder niet proberen te overtuigen, want ik neem aan dat me dat niet lukt
Oud 23-04-2003, 10:42
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
48str4ct schreef op 23-04-2003 @ 11:39:
discrimineren bestaat niet....het is een kwestie van je mening laten zien en die ook uiten....je mening geven is niet discrimineren en dat sinix vind dat ze er belachelijk bijlopen is zijn mening......en hij heeft recht om die te geven....zonder dat hij daar inprincipe commentaar op hoort te krijgen...want jullie geven nu commentaar op iemands mening....en uit daarbij niet je eigen mening....je neemt citaten van hem over.....
Ken je de uitspraak: "Jouw vrijheid eindigt waar die van een ander begint??"

Lijkt me voldoende...
Oud 23-04-2003, 10:43
Verwijderd
Citaat:
48str4ct schreef op 23-04-2003 @ 11:39:
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:43
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
siNix schreef op 23-04-2003 @ 11:41:
iedereen discrimineerd , of het nou om de kleding gaat of je vind een meisje lelijk je discrimineerd zonder dat je het weet.
ik geef alleen me mening hoe ik er over denk , ik heb nog niemand er over aangesprokken. en he is geen subjectieve mening
Een mening is altijd subjectief...
Oud 23-04-2003, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Kubstudent schreef op 23-04-2003 @ 11:42:

Lijkt me voldoende...
ja sorry hoor een beetje dramatisch dit hoor , we geven een mening en gelijk beeindigen we iemand zijn vrijheid . ik weet niet tot welke groep je behoord
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:45
48str4ct
48str4ct is offline
Citaat:
Kubstudent schreef op 23-04-2003 @ 11:43:

of objectief...
Oud 23-04-2003, 10:46
48str4ct
48str4ct is offline
Citaat:
Kubstudent schreef op 23-04-2003 @ 11:42:

Lijkt me voldoende...

een menig beeindigd iemands vrijheid niet....maar goed als jij dat vind prima...maar dan is jouw vrijheid snel beeindigd....
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
48str4ct schreef op 23-04-2003 @ 11:45:
of objectief...
Nee... een mening is altijd subjectief, omdat het het idee uitdrukt van die persoon.

Een feit is in beginsel altijd objectief. En een mening is altijd subjectief.

Zelfs als je een mening baseert op een feit (wat objectief is), is een mening nog altijd subjectief...
Verwijderd
Citaat:
Kubstudent schreef op 23-04-2003 @ 11:43:
contratief
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:48
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
48str4ct schreef op 23-04-2003 @ 11:46:
een menig beeindigd iemands vrijheid niet....maar goed als jij dat vind prima...maar dan is jouw vrijheid snel beeindigd....
Een mening niet... maar er zijn mensen die hun mening zo uiten dat iemand in zijn vrijheid beperkt word. Dit is ook het hele moeilijke aan vrijheid van meningsuiting...

Wat voor de een niet vrijheidsbeperkend is, kan voor de ander dat wel zijn.

Kom je weer bij de subjectieve weergave van een meningsuiting...

Citaat:
siNix schreef op 23-04-2003 @ 11:44:
ja sorry hoor een beetje dramatisch dit hoor , we geven een mening en gelijk beeindigen we iemand zijn vrijheid . ik weet niet tot welke groep je behoord
Lijkt me dat dat wel duidelijk is als ik continue over het probleem met vrijheden praat of niet... (Hint: zie avatar)
Oud 23-04-2003, 10:49
Verwijderd
Kubstudent spreekt de waarheid en XiniX je bent een bekrompen zakkenwasser.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Kubstudent schreef op 23-04-2003 @ 11:48:
Een mening niet... maar er zijn mensen die hun mening zo uiten dat iemand in zijn vrijheid beperkt word. Dit is ook het hele moeilijke aan vrijheid van meningsuiting...

Dat is maar net hoe de persoon er mee omgaat? ik neem aan als je voor een bepaalde groep kiest dat het je niet uit maakt ? of je weet dat je anders ben maar dat je erbij wilt horen ..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:50
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 23-04-2003 @ 11:49:
Kubstudent spreekt de waarheid en XiniX je bent een bekrompen zakkenwasser.
ja exo Alto braindead idioot krijg pluimveetieten
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Kubstudent schreef op 23-04-2003 @ 11:48:

Lijkt me dat dat wel duidelijk is als ik continue over het probleem met vrijheden praat of niet... (Hint: zie avatar)
ja daar kies je dan voor ?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:53
Verwijderd
Oh lelijk, voor man en vrouw.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:53
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
siNix schreef op 23-04-2003 @ 11:52:
ja daar kies je dan voor ?
Heel goed... en als iemand mij daarvoor veroordeeld voel ik mij beperkt in mijn vrijheid.

Citaat:
freakjuh schreef op 23-04-2003 @ 11:53:
En daar gaat iemand ontopic... lijkt me mooi als we nu weer ontopic gaan... ik zal iig niet meer reageren op offtopic reacties...
Oud 23-04-2003, 10:54
48str4ct
48str4ct is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 23-04-2003 @ 11:53:

hahahha
Oud 23-04-2003, 10:55
Avelon
Avelon is offline
maar nu vind ik wel dat kubstudent zn sig moet aanpassen
Oud 23-04-2003, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Kubstudent schreef op 23-04-2003 @ 11:53:
Heel goed... en als iemand mij daarvoor veroordeeld voel ik mij beperkt in mijn vrijheid.

En daar gaat iemand ontopic... lijkt me mooi als we nu weer ontopic gaan... ik zal iig niet meer reageren op offtopic reacties...
ja dat krijg je bij keuzes, jij wilt zo zijn ,.. je wijkt van een standaard af , dus leef er mee?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:59
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Avelon schreef op 23-04-2003 @ 11:55:
maar nu vind ik wel dat kubstudent zn sig moet aanpassen
Huh?? Hoezo dat dan...
Reageren

Regels voor berichten