Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Give Up The Ghost was weer SARShard in Den Bosch. Meem, Belle, FaceTheTruth(maar die 3 zie ik altijd haha)gezien en Rutger de hand geschud. Daarna interviewtje met GUTG, waardoor ik deze band nog meer ben gaan waarderen. Koninginnedag was kapoternstig
![]() ![]()
||
Citaat:
maar ik stond onder de brug das dan toch een tunneltje? of praten we nou over 3 verschillende dingen? ik weet bij god niet wat t was... kwam er opeens en vond t intens hip
||
Citaat:
En ja, het was onder de brug (tunnel) en een stuk buiten - met die mooie wigwam, ![]()
||
Citaat:
ja, ik heb dreads, maar dat had de helft daar ![]() ![]() twas echt mega... was er maar een uurtje denk... jammer dak er niet eerder vanaf wist
|
Verwijderd
|
geweldig dagie,
veel geld verdient met oranje dreads zetten (doe ik nou ook al 3 jaar lang) en niet doorgeregend >> Paraplu >:-] en toen op de fiets naar de hardheid gegaan, maar eerst naar die kut human alert gekeken. Maar hardheid was kort maar ![]() en toen had ik zon honger dat ik maar naar huis was gegaan ![]() onderweg nog paar hele leuke kralenkettingen gekocht met van die dikke kralen |
![]() |
||
Citaat:
Waarom was je er maar een uurtje dan? Zelf heb ik er van 12 tot 9 rondgezombied. In ieder geval, dit soort feestjes zijn altijd relaxed.
||
Citaat:
![]() euh... nou ik ging naar centraal met de bedoeling naar huis te gaan omdak moest werken (dus niet *zucht*) en toen kwam ik dat feest tegen waar ik dus niks vanaf wist en hippe spanjaarden die ik in de Kors al was tegengekomen en ja, dan doe je ff mee ookal ben je 35 uur wakker En ja, dit soort feestjes moeten vaker spontaan gebeuren
||
Citaat:
![]() Edit; Nog even er bij vermelden, 't is altijd tof om een forummer in het wild rond te zien lopen, ![]()
||
Citaat:
Outdoor ook af en toe, ja, alhoewel dat meer besloten feestjes zijn. Mijn natte droom is nog altijd het Samothraki-festival, 4 dagen lang non-stop psy in Griekenland aan het strand, ![]()
|
Verwijderd
|
was ffies in vondelpark en op museumplein, maar vond nie zo heel veel aan, en toen ging t regenen en toen nog harder en toen zijn we maar naar het huis van n vriend gegaan en daar op zitten drogen onder het kijken van een film (lethel weapon 4)..
daarna lekker naar huis (naja, t huis van mn vriend) en pannekoekjes bakke (en tussendoor andere dingen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Strenge regels Koninginnedag ganralph | 10 | 25-04-2011 10:55 | |
Drugs & Alcohol |
Het groot geweldige IZSADC topic deel 89! de lente/zomer avonturen van de stoners SacredRose | 500 | 20-10-2010 14:38 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-06-2005 14:02 | |
Aanval op Amerikaanse homo-activist in Amsterdam 770 | 116 | 09-05-2005 13:49 | |
Muziek |
Bloem De Ligny cottoncandy | 61 | 28-10-2004 09:25 |