Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb 2 schooltassen. 1 grijze eastpak rugtas voor de zware spullen, met patches, handtekningen van AendeM en een 'annemie jostie' eraan. (kruising tussen een hema elfjes-sleutelhanger en een afgehakt en verminkt poppenhoofd.)
En een zwarte postbode tas met een regenboogkleurige band, alien+smilie op de voorkant + sugarcult plaatje met veiligheidsspelden vastgezet en vastgestikte glowinthedark sterretjes.
|
Deze zijn mijn ultieme favorieten:
Een oude zwarte rugzak (merk van H&M, ontglipt me even) met daaraan een wit lintje (tegen de oorlog) patches van nirvana, tegen nazisme, punk's not dead, fuck you (in woorden én ook de vinger) en ook nog een naamkaartje met mijn naam erop van ons superleuk schoolreisje. ![]() En dan heb ik ook nog een andere kaki-achtige-groene schoudertas met een smiley derop en een koordje van Pukkelpop eraan en ook een hondenpenning ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() 'Heb zelf 2 Puma's, Levi's, Diesel en DEPT. Een Puma begint een beetje te scheuren. ![]() |
![]() |
|
Ik had in de 1e tot en met de 3e een oranje / gele kipling, die kleinste maat schooltas, zonder zijvakjes en nu heb ik sinds het einde van de derde een donkergroene eastpak die ik dus al ruim twee jaar hebt maar de voering in de achterkant is van onder helemaal los.
||
Citaat:
|
Een lichtpaarse Eastpak waar er dan ook veel button's aanhangen en als nieuwe versiering heb ik er nog twee lapkes stof van een ouwe zwarte T-shirt aanhangen waar opgeschreven staan: Punk will never die en op de andere AnArchy ma dan wel nog ewa beter uitgewerkt. Veel buttons van bands zoals Nirvana en Korn. Aan de riemen hangt er dan nog een brede rekker om met weer het teken van Anarchisten. Om dan nog ff de leerkrachte wat uit te dagen heb ik nog een grote button met een Marihuanablad op. In mijn school is da dus verbode maja...
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Schooltas Isabella5102000 | 3 | 17-08-2013 15:12 | |
Lifestyle |
Advies bij schooltas gezocht Daantjer | 26 | 16-08-2012 01:40 | |
Lifestyle |
Schooltassen! karinvanderbilt | 35 | 30-08-2008 22:33 | |
De Kantine |
Waar zou jij liggen als je een schooltas was?! Antubis | 38 | 05-04-2006 18:21 | |
Algemene schoolzaken |
schooltassen economie special..daisy | 37 | 15-02-2006 10:56 | |
De Kantine |
Schooltassen-topic Mr.Oizo | 42 | 18-04-2002 23:18 |