Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb mijn schoolrugzak gister weggegooid, omdat de rits kapot was en hij goor was en omdat ik sinds vrijdag de school niet meer frequenteer. Het was een zwarte trunk&co en ik heb er spijt van.
Ik denk dat ik volgend jaar naar de universiteit gewoon een schoudertas meeneem. Weet iemand toevallig wat voor tassen regelmatig voorbijkomen op de gemiddelde univ? Is het normaal om nog een rugzak te hebben (is nu toch niet meer aan de orde want hij ligt te rotten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() nee, ik weet het niet. hij was gewoon goedkoop toen en hij heeft een mooi kleurtje (zwart) ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb een JanSport.
![]() Eastpaks zijn saai, en dat voorvak is kut, dat steekt zo uit. Deze is perfect, past ook meer in dan in een eastpak. ik heb ook nog een nep-eastpak schoudertas van de markt helemaal vol met band-buttons en een paar clothpatches. Ook nog een stevige DaKine schoudertas. Laatst gewijzigd op 28-04-2003 om 21:40. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb oa een grijze Eastpak, kan het saaier?
![]() ![]() Verder heb ik nog een aantal tassen, die ik ook wel eens voor school gebruik, maar die grijze Eastpak toch het merendeel van de tijd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb een camouflagerugzak, zonder merk (althans, het staat nergens op). beetje eastpak-model denk ik... en ik heb er wat buttons op... voor dierenrechten, tegen rascisme, tegen de doodstraf en tegen de oorlog in irak.. en van bane en uk subs.. nog patches van bane en rancid.
|
![]() |
trouwens, ik hobbel nu 2 jaar rond op de universiteit en ik heb het idee dat het daar niemand interesseert waar je je boekjes en pennetjes in vervoerd. althans, op de faculteit natuurwetenschappen. misschien dat rechten/bedrijfskunde wel zeer kritisch is
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
zwarte munitietas van het leger. met wat sleutelhangers. btje rare vormpjes op genaaid die ik met gekleurde ijzerdraad heb gemaakt (ja idd die in de elektriciteitskabels liggen
![]() en langs 1 kant heb ik allemaal bierdopjes gehangen ![]() ![]() staat ook ergens NIN opgenaaid met oranje katoen. tis mn verveeltas, als ik me verveel dan hang ik er wat dingen bij ![]() ![]()
|
![]() |
eh ik heb nu 3 tassen, alledrie ribstof rugzakken. eentje donkerpaars waarvan de banden er bijna afvallen en met een gat in de onderkant, eentje grijs verkleurd waarvan de ritsen kapot zijn en eentje zwart met te korte banden. ik moet een nieuwe tas, ze houden het niet nog een jaar vol vrees ik..
![]()
||
Citaat:
![]()
|
ik heb een rode enrico benetti schoudertas, en hij bevalt me goed... je kan em grote maken, (en als dat niet help, gewoon boekjes thuislaten
![]() ![]() ik heb ook een rugtas van de blokker, en die is ook zeer goed, alleen ik heb em verneukt, duz ik gebruik em niet meer.. ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Schooltas Isabella5102000 | 3 | 17-08-2013 15:12 | |
Lifestyle |
Advies bij schooltas gezocht Daantjer | 26 | 16-08-2012 01:40 | |
Lifestyle |
Schooltassen! karinvanderbilt | 35 | 30-08-2008 22:33 | |
De Kantine |
Waar zou jij liggen als je een schooltas was?! Antubis | 38 | 05-04-2006 18:21 | |
Algemene schoolzaken |
schooltassen economie special..daisy | 37 | 15-02-2006 10:56 | |
De Kantine |
Schooltassen-topic Mr.Oizo | 42 | 18-04-2002 23:18 |