Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dus
||
![]() |
Citaat:
Verder is coldplay ook een van de weinige 'commerciele' bands die ik leuk vind.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het heeft er niet niks mee te maken. Maar een beetje. Stel: een paar jongens beesluiten 3 akkoorden rommelpunk te maken. Niet origineel, wel simpel. Snap je de link? Ja? Dank je. Verder: Beste band van heeeeeeeeeeeeeeel de wereld??? Ahum.
||
Citaat:
||
Citaat:
The Beatles dus.
||
Citaat:
![]() Beatles zijn gewoon de allerbeste en allergrootste band ooit.
|
mja het is maar waarop je het basseert. Ik luister vooral veel death/(gore)grind maar of het nou allemaal muzikaal gezien goed is kan ik niet echt zeggen. Het is wel bruut maar veel is ook gewoon rammen op de intrumenten. Kwalitatief gezien zijn deze bands niet echt fantastisch(niet allemaal natuurlijk).
Maja nu komt natuurlijk de vraag welke band ik het beste vind op dit moment. En ik kies hierbij voor Opeth. Instrumentaal, opbouw, stem, allemaal prachtig. Dat zie ik nog geen andere band na doen! |
![]() |
|
![]() |
Nirvana was een geweldige band, maar de beste band van dit moment vind ik Radiohead. Blijft groeien en verrassen.
Silverchair vindt ik ook erg goed, vreemd dat ze nog geen hit hebben gehad in Nederland. (niet dat ik daar mee zit of zo)
|
Ik denk dat idd niet velen de bedoelingen van Morgan snappen.
Wie 'Metallica' zegt, snapt het niet. Ze liggen al zo lang stil... Op dit moment zou ik zeggen: De Peppers! Ook The White Stripes komen in de buurt, en idd Coldplay. In de loop v/d jaren 90 zou ik zeggen: nirvana-oasis-pearl jam-radiohead-u2-peppers
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze staan nu in Paradiso, dus komende maanden in misschien wel de HMH of zelfs wel Ahoy?! |
![]() |
||
Citaat:
je bent pas geniaal als je door simpele dingetjes vette shit kan maken
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
foo fighters zijn zeker goed vooral met nummers als: everlong , this is a call , big me , monkey wrench en my hero maar dan heb je het toch wel een beetje gehad
|
Hetzelfde met coldplay hoor.
Ik vind 'parachutes' 10 keer beter dan de opvolger... maar vooral met die opvolger oogsten ze succes, mja. Het is nogal vaak zo hé.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Muziek |
Coldplay? Martijn | 68 | 19-02-2003 11:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voor of tegen een aanval op Irak Rafael | 5 | 12-02-2003 11:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] In de ruimte kan niemand je horen nadenken... Verwijderd | 20 | 30-01-2003 11:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |