![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er waren al een paar losse eindjes, zoals de verwijderde foto's, en het feit dat jij over supersex schreef met de knul met de enorme tampeloeres, en dat was toch niet BWP! Dat was al foute boel! Dus nou moet je er weer dagelijks een zes centimeter dikke (...) instoppen?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dit is echt te belachelijk voor woorden. Natuurlijk willen ze iemand niet de klote in helpen, maar onbedoeld doe je dat toch als je zoiets doet.....Dat je nieteens op kan brengen even te wachten is gewoon asociaal. Net als al die shittalk achteraf. Op t moment is alles geweldig, maar achteraf was t pure hel haha en dan zeggen ze dat vrouwen mentaal voorlopen en volwassener zijn. Pretty fuckin far from the truth....
Zo zie je maar weer....de dames denken er anders over. Eens te meer een bewijs dat veel vrouwen gewoon slecht en evil zijn.... ![]()
||
![]() |
Citaat:
Wat zou jij doen als je op een openbaar forum door zijn maatjes voor slet wordt uitgemaakt? Die maatjes hebben zich er niet eens mee te bemoeien! Het gaat hun namelijk niet aan. En slecht in bed, ach, zo letterlijk moet je dat niet opvatten. Misschien pasten ze niet zo goed bij elkaar, of is Vampiria iets te veeleisend.
||
![]() |
Citaat:
Maar toch vind ik dat het nogal, sja...Sowieso staat er in een ander topic dat het geweldig was en nu is hij opeens slecht in bed, maar buiten dat vind ik het gewoon ook niet echt aardig tegen over haar ex dat ze nu in elk topic gaat verkondigen hoe slecht hij in bed dus opzich..maarja, niks tegen Vampiria hoor, ik weet niet hoe het verhaal verder in elkaar steekt ![]() En dat Alex z'n 'maatjes' ( ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar was HIJ het die het zei en niet 1 van zn vriendjes?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
uhm.. ja.. zal ik dit topic maar op slot gooien dan?
Ik bedoel, de hoofdvraag is in feite opgebouwd naar "wie vindt Vampiria een slet?" en dat lijkt me nou net niet helemaal de bedoeling. Dus ja, ik doe 'm op slot. En ik hoop dat jullie het onder elkaar kunnen oplossen ofzo ![]() ![]() xx |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Tijd tussen relaties honkballertje | 45 | 13-07-2011 14:36 | |
Liefde & Relatie |
Heb jij je huidige partner alles verteld over je verleden (exen etc)? niem | 58 | 14-11-2005 07:20 | |
Psychologie |
Ik en mijn (ex-)beste vriendin.... what to do! Verwijderd | 15 | 15-03-2005 19:48 | |
Seksualiteit |
Wanneer is iemand een slet volgens jou? Ilona1 | 73 | 20-03-2003 09:28 | |
Liefde & Relatie |
Wat nieuws of het oude vertrouwde, hoe kom je erachter wat je ware gevoelens zijn? Lindatje | 7 | 23-09-2002 16:30 | |
Liefde & Relatie |
Mijn ex laat me niet met rust, wat zal ik doen? Roos | 24 | 09-05-2002 15:52 |