Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Marlies, druk, aanwezig, vaak vrolijk, behulpzaam, doenerig maar lui *jaja, dodelijke combinatie, ik weet het* muzikaal, er zit ergens ook nog humor in mij, eigenwijs, gezellig, sociaal, koppig *ow jeej, niet verstandig om te zeggen* af en toe licht ontvlambaar, m'n mond is groter dan m'n lef, heb redelijke mensenkennis, en ben eigenlijk best onzeker.
momenteel: de blijheid spat van me af, heb momenteel schijt aan alles wat mij tegenzit, heeft net gemuziekt, en heeft zin in het optreden in de schouwburg, en kan niet wachten tot we met z'n allen naar Euro Disney gaan!!!!!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
vind zoiets altijd moeilijk om over mezelf te zeggu maar ik zou het proberen.
spontaan,eerlijk,niet op me mondje gevallen,weet meestal wat ik wil,vechter,geef niet snel op,eigenwijs,denker,hou van mensen om me heen. hou van paarden geef er vrij veel voor op. donker bruin kort haar. donker bruine ogen. 1.60 klein. lach veel en lach graag. met mijn vrienden praat ik veel. bij buitenstaanders kijk ik eerst de kat uit de boom |
![]() |
|
![]() |
Ik:
halflang donkerblond haar, groen/grijze ogen, Stilletjes, soms heel onzeker / soms juist niet, koppig, lui, melig, vervelend, aggresief (soms, maar niet dat ik echt mensen ga meppen om niets ofzo.. alleen mn broertjes) prettig gestoord, doorzetter (tenzij iets echt ernstig tegenvalt) , heb altijd gelijk (maar dat hoort bij koppig) , aardig, luisterend + helpend als iemand ergens mee zit (althans dat probeer ik toch), gevoelig, denker / dromer, twijfelaar, verlegen, stemming kan snel van positief naar negatief omslaan maar niet andersom, de ene dag hekel aan mezelf de andere dag helemaal niet, alleenig, heb iemand nodig die ik 100% kan vertrouwen, vaag, verliefderig, vriendelijk, moe... hmmm nou dat was t wel een beetje voor zover.. weet even niets meer.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Wie ben JIJ eigenlijk? Verwijderd | 6 | 15-03-2012 21:25 | |
Psychologie |