Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2003, 19:47
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
mleen schreef op 09-05-2003 @ 19:23:
tja.. ik geef niks om auto's (en nee, zelfs een mooie klassieker zou ik niet willen)

maar omdat het voor jou waarde heeft.. is het toch wel klote ja :\
en nu? krijgen jullie een nieuwe (nee ik begrijp ook wel dat daar niet zoveel emotionele waarde aan zit, maar door er aan te werken toch weer wel?)
Een auto die pas op de markt gekoemn is, kan je makkelijk 'vervangen'. Maar een oudere auto niet, de kans wordt naarmate de auto ouder is kleiner dat ie nog te vinden is..... Sommige auto's zijn al niet meer te vinden en dus ZEER ZELDZAAM..... DAT is het grote probleem.......... Zo ook deze Ford (was t toch.?? k weet t ff niet meer, sorry....) die is niet zomaar weer ff te vinden en kan niet zo weer ff vlug opgeknapt worden...
Oud 09-05-2003, 19:47
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
Pholon schreef op 09-05-2003 @ 20:34:
Wat een niveau hiero...

Don't argue with idiots, the'll drag you down to their level and beat you with experience

Ofnie soms Paultje?
Gangstaaah Vincy.. t is gewoon laag niveau van die lui die die auto ver******t hebben
Oud 09-05-2003, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Al heeft ze tien auto's, als het een mooie klassieker is waar heel veel energie in zit is het toch sneu als mensen die auto trashen. Zoiets kan je namelijk van het verzekeringsgeld niet zo makkelijk terugkopen, daar zit gewoon jaren werk in, of er zit heel veel emotionele waarde aan.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 20:00
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
Jadie schreef op 09-05-2003 @ 20:57:
Ja, PLUS dat de auto niet vervangen kan worden..........
Oud 09-05-2003, 20:07
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
En jij bent zeker de brave aap hiero die ELKE dag zn vuile fietsje pakt, of niet dan... Auto's zijn gewoon zwaar leuke speeltjes, en klassieke auto's hebben nog meer dan dat......
Fietsen is gezond, een auto rij je voor een lange afstand en niet zo als 60% van de Nederlanders die even een pak melk halen om de hoek haalt met de auto.

Zo komt dat er een groot deel van de nederlanders te dik zijn.
Twee auto's is nergens voor nodig alleen als beide ouders werken of partners en ver weg moeten reizen.
Oud 09-05-2003, 20:27
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
ESCO schreef op 09-05-2003 @ 21:07:
Fietsen is gezond, een auto rij je voor een lange afstand en niet zo als 60% van de Nederlanders die even een pak melk halen om de hoek haalt met de auto.

Twee auto's is nergens voor nodig alleen als beide ouders werken of partners en ver weg moeten reizen.
Hmmmmmmm.............. Loooossssss......... ja, en.....

Komt dr nog meer........?....
Oud 09-05-2003, 20:34
No return
No return is offline
de fiets heerst en de auto stinkt
Oud 09-05-2003, 20:36
Verwijderd
Citaat:
No return schreef op 09-05-2003 @ 21:34:
de fiets heerst en de auto stinkt
jij stinkt ook
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 20:41
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
FlorisvdB schreef op 09-05-2003 @ 21:36:
jij stinkt ook
WAHUAAAAAAAAAAAAUHAUHAUHWUHAUHAUUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

JA, hij stinkt ook ja !
Oud 09-05-2003, 20:57
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
Wat een niveau hiero...

Don't argue with idiots, the'll drag you down to their level and beat you with experience

Ofnie soms Paultje?
pardon?

on-topic:
om zomaar een auto te slopen vind ik gwoon triest.
al haat je auto's, laat ze lekker staan joh..
ik heb dan nog geen auto, maar als ik er een heb over een aantal jaartjes en ze zouden die slopen zou ik echt wel pissed zijn

en nare man wat is er mis met de VVD?
(had bij die test VVD )
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 21:48
No return
No return is offline
WHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH wees er blij mee ballerige liberaal
Oud 09-05-2003, 21:57
Upke
Upke is offline
Misschien hielden ze wel niet van een Amerikaan??
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 22:13
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
No return schreef op 09-05-2003 @ 22:48:
WHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH wees er blij mee ballerige liberaal
ZIEK

JIJ

=

ZIEK

Geërfd van je pa & ma ??? WHUAHUAHA...... zielepoot........ we zijn niet blij met jou, want stumperds zijn er al GENOEEGGGGGGGGGG
Oud 10-05-2003, 00:08
naam onbekend
naam onbekend is offline
Het is natuurlijk eeuwig zonde, maar verder zijn Amerikaanse auto's natuurlijk niets meer dan kolossale, oerlelijke, benzineslurpende monsters.
Oud 10-05-2003, 00:18
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Ik ben geen vervende teef, ik heb geen 2 auto's
Mijn pa heeft 2 auto's eentje omdat hij ver moet rijden voor zijn werk en dat niet kan met die amerikaan.
Mijn pa woonde alleen en had dus veel geld te besteden aan luxe, dus die auto die hij al zijn leven lang wilde.
Nu overleed mijn moeder en moseten wij bij me pa gaan wonen, dus noem me een verwende teef, ga je gang maar

Maar ik baal er gewoon dat iets dat van jou is, wordt gejat, gesloopt en uitgebrand..
Oud 10-05-2003, 01:16
Verwijderd
Citaat:
Denyse schreef op 10-05-2003 @ 01:18:
Mijn pa heeft 2 auto's eentje omdat hij ver moet rijden voor zijn werk en dat niet kan met die amerikaan.
Mijn pa woonde alleen en had dus veel geld te besteden aan luxe, dus die auto die hij al zijn leven lang wilde.
Nu overleed mijn moeder en moseten wij bij me pa gaan wonen, dus noem me een verwende teef, ga je gang maar

Maar ik baal er gewoon dat iets dat van jou is, wordt gejat, gesloopt en uitgebrand..
Heb niet alle reacties gelezen, maar was wel verbaasd over het hoge aantal autohaters... So what of je 1 of 2 auto's, voor mijn part heb je er 3, men moet gewoon met zijn klauwen van andermans spul afblijven. BAH!
Het had trouwens ook je fiets kunnen zijn, maar ach ja, wat is een fiets nu nog waard in Nederland he?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 11:08
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
Mutant schreef op 10-05-2003 @ 02:16:
Heb niet alle reacties gelezen, maar was wel verbaasd over het hoge aantal autohaters... So what of je 1 of 2 auto's, voor mijn part heb je er 3, men moet gewoon met zijn klauwen van andermans spul afblijven. BAH!
Het had trouwens ook je fiets kunnen zijn, maar ach ja, wat is een fiets nu nog waard in Nederland he?
veel als ie zomaar van je wordt afgenomen...
Oud 10-05-2003, 16:48
Verwijderd
Citaat:
ESCO schreef op 09-05-2003 @ 21:07:

ik denk dat die ouwe ford een hobbieauto was

wás.

gewoon auto alarm erin zetten en em voor de deur parkeren.

zodra je wat hoort; gaan kijken, desnoods uit het raam.
zie/hoor je iemand eraan kloten: scheld ze verrot; trap ze op hun zieltje en jaag ze weg

desnoods laad je de hond los

iedereen is bang voor boze honden
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 17:09
Atje85
Atje85 is offline
Shit happens.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Denyse schreef op 10-05-2003 @ 12:08:
veel als ie zomaar van je wordt afgenomen...
Het was sarcasme . Punt is gewoon dat men van andermans spullen moet afblijven, ook al ben je het niet eens met de bezitter ervan. En idd, als je fiets gejat wordt, is dat echt klote en die dingen kosten ook al flink wat. Alleen als je aangifte gaat doen, lachen ze je uit, ik heb zelfs al de commentaar gehoord: Nou dan jat je er zelf toch een? Ik bedoel maar... een fiets is qua bezit in Nederland nix meer waard.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 01:19
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
Denyse schreef op 10-05-2003 @ 01:18:

.. Jah... en das zeker te begrijpen !!!!
Oud 11-05-2003, 15:47
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-05-2003 @ 18:03:
duidelijk VVD
Hey nare man ik word echt ziek van je, wist je dat?? Jij met je duidelijke vvd jij bent duidelijk een Groenlinkse lul met je natuur beleid. Ik hoop dat die klote Groenlinks uitbrandt!!!

Ga een boom neuken in plaats van klote opmerkingen te plaatsen.
Oud 11-05-2003, 18:08
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 11-05-2003 @ 16:47:
Hey nare man ik word echt ziek van je, wist je dat?? Jij met je duidelijke vvd jij bent duidelijk een Groenlinkse lul met je natuur beleid. Ik hoop dat die klote Groenlinks uitbrandt!!!

Ga een boom neuken in plaats van klote opmerkingen te plaatsen.

whahaha loser
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 19:12
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 11-05-2003 @ 19:08:
whahaha loser
Wie........nare man?? Ja, idd,.... RSManiak?? Neej, hij heb gewoon gelijk
Oud 11-05-2003, 19:34
Verwijderd
Oh, het niveau stijgt met de minuut

Dus je bent al een loser omdat je iemand betitelt van een VVD-lidmaatschap? Ik bespeur hier een minderwaardigheidscomplex. Iemand die goed bij z'n hoofd zou zijn, zou niet zo reageren. Daar zit duidelijk meer achter.

RSManiak behoeft verder geen commentaar. Alle snotaapjes van onder de 16 die op motorvoertuigen geilen zijn zielig. Ze mogen zelf nog niet rijden, dus in plaats van zich met belangrijke dingen bezig te houden gaan ze zitten kwijlen bij dingen die ze toch niet kunnen bereiken. Maak jij eerst je school maar eens af, jochie.

Ik word net zo ziek van jou. Blaag.

En Firestarter: je bent een vervelende lul. Hetzelfde wat voor RSManiak geldt, geldt voor jou: zeker een minderwaardigheidscomplexje. De manier waarop je in dit topic reageert laat wel een beetje raden wat voor persoon jij bent: een opgefokt pubertje met een zieke obsessie voor auto's, en degene die daar wat van zegt is meteen een linkse hippie. Misschien moet jij maar gewoon even je domme smoel dicht houden en iets constructiefs posten. Want volgens je profiel mag je dan wel in 6VWO zitten, je gedraagt je als een ondermaatse brugger met een aangeboren hersenafwijking.

En nou opzouten. Stelletje vervelende zeikerds.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 19:38
tsx
tsx is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-05-2003 @ 20:34:
RSManiak behoeft verder geen commentaar. Alle snotaapjes van onder de 16 die op motorvoertuigen geilen zijn zielig.
Hou je bek als er iemand is die zielig is ben jij het wel. En wat s er mis met op motorvoertuigen geilen. Als jij op de hond van je buurman geilt onder je 18 ga ik je toch ook niet uitlachen ieder zijn smaak blablabla. jij moet echt je bek houden.

Laatst gewijzigd op 11-05-2003 om 19:40.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 19:55
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
gezwam, geneuzel + geouwehoer van nare man..................

Whahahhaa, hij de hele tijd met zn minderwaardigheidscomplexen........ Zelf beetje last van jongen? je mag dan wel 'volgens je profiel' 21 zijn, je taalgebruik is net dat van een analfabetisch Arabier, die hier net op t forum komt kijken, SNOTAAP WHAHahaha.... LOL @ Y00......... zielig.. als je geen duidelijke, normale meningen op dit topic kan achterlaten, blijf dan weg, gek....
Oud 11-05-2003, 20:58
Mister Snudle
Mister Snudle is offline
mensen mensen ff applaus voor onze nare man hij is namelijk nogal wat
hoog niveau, aldus hemzelf
VVD
ouder als 16

en als klap op de vuurpijl een heleboel "vrienden"

eej mannetje een kleine tip
ik zou es wa minder mensen helemaal de grond in boren want ik heb eigenlijk nog niemand Positief op jou gezwam zien reageren

Het is natuurlijk kei harstike klote voor da meske
Zo'n mooie ouwe amerikaanse bak helemaal naar de tering,
mensen die dat doen: Get (a)live? Hoe faking triest kun je zijn door zo auto te mollen, GA AUTODREMPELS ONTWERPEN!!!! (nog zoiets Autodremepels, toch een autohater die dat verzonnen heeft!)
Oud 11-05-2003, 21:15
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
Mister Snudle schreef op 11-05-2003 @ 21:58:
mensen mensen ff applaus voor onze nare man hij is namelijk nogal wat
hoog niveau, aldus hemzelf
VVD
ouder als 16

en als klap op de vuurpijl een heleboel "vrienden"

eej mannetje een kleine tip
ik zou es wa minder mensen helemaal de grond in boren want ik heb eigenlijk nog niemand Positief op jou gezwam zien reageren

Het is natuurlijk kei harstike klote voor da meske
Zo'n mooie ouwe amerikaanse bak helemaal naar de tering,
mensen die dat doen: Get (a)live? Hoe faking triest kun je zijn door zo auto te mollen, GA AUTODREMPELS ONTWERPEN!!!! (nog zoiets Autodremepels, toch een autohater die dat verzonnen heeft!)
Whahahahahhaaaaaaaaa!!!! Dit zijn nou de grappige en zwaar meesterlijke posts ! En jah.. je hebt helemaal gelijk... NIEMAND heeft nog positief op em gereageerd..... Sneu voor 'onze hoog niveau-(nare) mannetje
Oud 11-05-2003, 21:24
Ireentje
Ireentje is offline
Tis wel zonde van die auto hoor kvind wel dat jullie niet zo fel hoeven te reageren, en wat is er fout met linkse mensen?? iedereen die niet zo geschokt is als jullie is zeker een groenlinkse lul?? Ik kan me deels wel vinden bij 'no return' hoor, het is wel zo dat er al genoeg auto's zijn maar dat kun je beter op een andere manier aanpakken dan vanalisme?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 21:25
Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
Wat een niveau hiero...

Ofnie soms Paultje?
vette avatar
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 21:27
Thomas
Thomas is offline
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 21:37
the tourist
the tourist is offline
Gezellig.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 21:39
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Firestarter schreef op 11-05-2003 @ 22:15:
Whahahahahhaaaaaaaaa!!!! Dit zijn nou de grappige en zwaar meesterlijke posts ! En jah.. je hebt helemaal gelijk... NIEMAND heeft nog positief op em gereageerd..... Sneu voor 'onze hoog niveau-(nare) mannetje
En jij hebt t over normaal taalgebruik??
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 21:42
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Firestarter schreef op 11-05-2003 @ 20:12:
Wie........nare man?? Ja, idd,.... RSManiak?? Neej, hij heb gewoon gelijk

Nee niet nare man.

Leer typen oetlul.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 21:49
Joël
Joël is offline
Citaat:
Betamethason schreef op 09-05-2003 @ 11:39:
2 wat?
Uit wat voor land kom je?
Oud 11-05-2003, 22:00
Mister Snudle
Mister Snudle is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 11-05-2003 @ 22:42:
Nee niet nare man.

Leer typen oetlul.

Hoppaaateeejjj

10 punter voor onze atje85

No return doet z'n naam wel eer aan
Oud 12-05-2003, 06:42
tsx
tsx is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 10-05-2003 @ 18:09:
Shit happens.
Zoals jouw geboorte bijv.
Oud 12-05-2003, 20:45
Firestarter
Firestarter is offline
Aber doch- doch aberdoch...............

T is gewoon niet normaal dat zulk tuig wat voo auto dan ook aftuigen.........
Oud 12-05-2003, 20:53
Thomas
Thomas is offline
Van mij mag het op slot hier..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 22:07
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
Wawl schreef op 12-05-2003 @ 21:53:
Van mij mag het op slot hier..
Jaah, van jou... Maarrrrrr...................... wie ben jij om dat te zeggen.......... WHUAHAUAHA LOOS hoor,,,,.. KANSloos zelfss
Oud 12-05-2003, 22:09
Verwijderd
omg als ik nare was zou ik hiervan genieten!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Firestarter schreef op 11-05-2003 @ 20:55:
Whahahhaa, hij de hele tijd met zn minderwaardigheidscomplexen........ Zelf beetje last van jongen? je mag dan wel 'volgens je profiel' 21 zijn, je taalgebruik is net dat van een analfabetisch Arabier, die hier net op t forum komt kijken, SNOTAAP WHAHahaha.... LOL @ Y00......... zielig.. als je geen duidelijke, normale meningen op dit topic kan achterlaten, blijf dan weg, gek....
dit is nog het mooiste deel!

(hehe)
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 06:25
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Oh, het niveau stijgt met de minuut

Dus je bent al een loser omdat je iemand betitelt van een VVD-lidmaatschap? Ik bespeur hier een minderwaardigheidscomplex. Iemand die goed bij z'n hoofd zou zijn, zou niet zo reageren. Daar zit duidelijk meer achter.

RSManiak behoeft verder geen commentaar. Alle snotaapjes van onder de 16 die op motorvoertuigen geilen zijn zielig. Ze mogen zelf nog niet rijden, dus in plaats van zich met belangrijke dingen bezig te houden gaan ze zitten kwijlen bij dingen die ze toch niet kunnen bereiken. Maak jij eerst je school maar eens af, jochie.

Ik word net zo ziek van jou. Blaag.

En Firestarter: je bent een vervelende lul. Hetzelfde wat voor RSManiak geldt, geldt voor jou: zeker een minderwaardigheidscomplexje. De manier waarop je in dit topic reageert laat wel een beetje raden wat voor persoon jij bent: een opgefokt pubertje met een zieke obsessie voor auto's, en degene die daar wat van zegt is meteen een linkse hippie. Misschien moet jij maar gewoon even je domme smoel dicht houden en iets constructiefs posten. Want volgens je profiel mag je dan wel in 6VWO zitten, je gedraagt je als een ondermaatse brugger met een aangeboren hersenafwijking.

En nou opzouten. Stelletje vervelende zeikerds.

Ey flikkertje, dat jij door een 15 jarige flink uitgelult wordt. Minderwaardigheidscomplexje???? Zeer onwaarschijnlijk dat ik die heb. Maar ik erger me gewoon dood aan jou omdat je overla zo'n politike lading aan moet geven. En nog wat dat ik op moteren geil dat is mijn keuze. En wat bedoel je '' Dingen die ik toch niet kan bereiken" Alles kan in dit land. Ik weet niet hoe ze daar over bij Groenlinks denken, maar volgens al die andere politieke partijen kan alles in dit land. Mij motto ''Waar een wil is een weg''

P.S. Geniet van dit topic omdat nare man flink afgezeikt wordt!!
Oud 14-05-2003, 06:27
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
tsx schreef op 12-05-2003 @ 07:42:
Zoals jouw geboorte bijv.

Whahahahahahahahahahahah TSX de Man. Geweldige opmerking. Zeer goed bedacht whahahahaaha
Oud 14-05-2003, 08:50
Joël
Joël is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 14-05-2003 @ 07:25:
Ey flikkertje, dat jij door een 15 jarige flink uitgelult wordt.
"Ga een boom neuken".

Nou, ik ben onder de indruk.
Oud 14-05-2003, 08:50
checko
checko is offline
hmm kunnen honden autorijden??
gaat een wereld voor me open....

PHP-code:
zoekt en gij zult vindeneen rijdende hond 
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 09:35
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Joël schreef op 14-05-2003 @ 09:50:
"Ga een boom neuken".

Nou, ik ben onder de indruk.
Ja ben je onder de indruk. Heel fijn voor je lul. Want van jou ben ik helemaal niet onder de indruk paardenlul.
Oud 14-05-2003, 09:57
Verwijderd
Wat een vriendelijkheid hier
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 10:12
SpiritX
SpiritX is offline
Wat een hoeveelheid kortzichtigheid en bekrompenheid in één topic....

@Topicstarter: Vervelend van de auto van je pa.....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten