Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2003, 14:40
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
Qimm schreef op 12-05-2003 @ 12:29:
*voelt steek in hart van iedereen die niets met een mavo-er willen*
Dat komt waarschijnlijk omdat hier veel mensen zijn die havo/vwo/hoger doen en die 'eis' stellen. Het is niet persoonlijk bedoeld...Denk dat er nog zat overblijven voor je Oh en je hebt al iemand dus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2003, 14:43
Verwijderd
Er is nog hoop voor de mavoscholieren onder ons: het is een algemeen bekend feit dat 65% van de Nederlandse jeugd een VMBO/MAVO of MBO-opleiding volgt en als hoogste voltooit. Never fear, statistics are here
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 14:49
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 12-05-2003 @ 14:40:
Dat komt waarschijnlijk omdat hier veel mensen zijn die havo/vwo/hoger doen en die 'eis' stellen. Het is niet persoonlijk bedoeld...Denk dat er nog zat overblijven voor je Oh en je hebt al iemand dus
Ik heb persoonlijk ook liever een HAVO-er of relevanter HBO-er. Die hebben over het algemeen wat meer te vertellen
Ik ben gewoon lui en daarom heb ik mijn havo nooit gehaald Maar ik kan wel net doen of ik slim ben
Oud 12-05-2003, 15:17
Soezen
Soezen is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-05-2003 @ 15:43:
Er is nog hoop voor de mavoscholieren onder ons: het is een algemeen bekend feit dat 65% van de Nederlandse jeugd een VMBO/MAVO of MBO-opleiding volgt en als hoogste voltooit. Never fear, statistics are here
Ja, zoiets dacht ik al wel, maar ik dacht dat het beter was als ik het niet neer zou zetten...

Dan zouden misschien de "slimme" mensen het verbeteren..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 15:19
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
Qimm schreef op 12-05-2003 @ 15:49:
Ik heb persoonlijk ook liever een HAVO-er of relevanter HBO-er. Die hebben over het algemeen wat meer te vertellen
Ik ben gewoon lui en daarom heb ik mijn havo nooit gehaald Maar ik kan wel net doen of ik slim ben
Haha Ja, als je lui bent is het wel een ander verhaal. Ik denk dat er twee soorten mensen het vmbo zitten: luie mensen die gewoon geen zin hebben om te leren, en mensen die niet zo erg intelligent zijn. In principe heb je dat ook op de HAVO. Die eerste groep KAN wel beter, maar doet het niet. De tweede groep werkt gewoon op het voor hen juiste niveau.

Ik denk dat ik (van de HAVO) in de tweede groep hoor. Alhoewel, ik verras mezelf steeds vaker Dus misschien heb ik een derde groep gevonden: leerlingen die het wel kunnen, maar DENKEN dat ze het niet kunnen. Join the club
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 16:56
Gwinnie
Gwinnie is offline
Afstand: liefst in veenendaal een paar straten verder op, maar als ik iemand egt leuk vind mag t van mij ook aan andere kant van nederland. maar dan is de voorwaarde eigenlijk wel dat hij een auto/O.V. ofzo heeft zodat we mekaar wel zonder te veel problemen kunnen zien.

Opleiding: ik wil geen jongen waar ik nix van begrijp en ook niet iemand die niet verder komt dan ja en nee, dus doe maar havo ofzo. maar op zich intereseert dat me niet zo veel. als we mekaar maar snappen en alsie niet na 10 minuten pas weet waar ik t over heb vind ik t best.

Leeftijd: 16-21, liever iets ouder, maar ken ook paar jongens van 16 waarmee t mogelijk zou kunnen zijn. als ik me maar goed voel bij m en we beetje elkaars niveau hebben.

Karaktereigenschappen: zelfvertrouwen, niet egoistisch, niet bezitterig en jaloers, gevoel voor humor, lief, zelfstandig en tog beetje van me afhankelijk. hij moet kunnen praten als er iets dwarszit, tonen dat ie van me houdt.

Uiterlijk: het liefst groter dan mij. beetje buikje vind ik wel lekker. gewoon leuk hoofd, liever geen borsthaar, maar wel een schaamsik ach, als t maar beetje verzorgd is en ik me aangetrokken voel.

(p.s. wie voldoet er aan mijn eisen?? pbtje graag )
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 16:58
Lenin_clock
Lenin_clock is offline
Dem, ik wordt er eigenlijk ziek van hoeveel mense opleiding een criterium vinde. Mijn vriendin doet beroeps (Ik weet niet hoe dat noemt in Nederland) maar dat betekend niet da ze dom is of zo. Ze is intelligent en ik kan er altijd goede en verstandige conversaties me hebbe. Maaakt toch niet uit wat haar/zijn opleiding is. Da veranderd alleen iets aan de oarate kennis en soort kennis. Ok er zijn wel meer 'domme' mense in lagere opleidingen, maar om dat als criteria te heben vindt ik zeeeeeer narrow minded... Da maakt geene fuck uit.

Waar mijn criteria ligge?

Ik moet me aangetrokke vinden tot die persoon. Innerlijk en uiterlijk, al heeft het innerlijk toch meer waarde bij mij. ze moet intelligent zijn en met me kunne praten. Ze moet mij kunnen aanvoele en ik haar. we moeten elkaar aanvulle.
Oud 12-05-2003, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Lenin_clock schreef op 12-05-2003 @ 17:58:
Dem, ik wordt er eigenlijk ziek van hoeveel mense opleiding een criterium vinde. Mijn vriendin doet beroeps (Ik weet niet hoe dat noemt in Nederland) maar dat betekend niet da ze dom is of zo. Ze is intelligent en ik kan er altijd goede en verstandige conversaties me hebbe. Maaakt toch niet uit wat haar/zijn opleiding is. Da veranderd alleen iets aan de oarate kennis en soort kennis. Ok er zijn wel meer 'domme' mense in lagere opleidingen, maar om dat als criteria te heben vindt ik zeeeeeer narrow minded... Da maakt geene fuck uit.

Waar mijn criteria ligge?

Ik moet me aangetrokke vinden tot die persoon. Innerlijk en uiterlijk, al heeft het innerlijk toch meer waarde bij mij. ze moet intelligent zijn en met me kunne praten. Ze moet mij kunnen aanvoele en ik haar. we moeten elkaar aanvulle.
Als ik dit zo lees, denk ik ook dat het niet zo gek is dat jullie op hetzelfde niveau zitten (ondanks dat ze een lager school niveau doet dan jou?)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 17:02
never mind
never mind is offline
- opleiding...
toch wel de opleiding dat ik hem *redelijk smil* mag noemen, ik wil af en toe namelijk wel een vriendje die begrijpt wat ik zeg, ook als ik het over een iets moeilijker onderwerp heb. Geen vriendje dat begint te hyperventileren als ik het woord "wiskunde" noem... Tja... VWO wel denk ik

- Leeftijd: 15 - 20. Ik ben zelf 16, 14 vind ik te jong en ag... zolang de jongen van 20 het geen probleem vind, veel mensen schatten me

- Uiterlijk: uitstraling die ík mooi vind. En niet te dun, niet te dik, gewoon gezond!

- Karakter: Als ik in staat ben een goede vriend met hem te zijn wordt ik pas verliefd

- Afstand: Fietsafstand... En dan niet een uur... maar liefer een half uurtje

- Geslacht: man
Oud 12-05-2003, 17:04
xxlalalaxx
xxlalalaxx is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-05-2003 @ 10:53:
Het garandeert het niet, maar het vergroot wel de kans.

MAVO en HAVO verschilt overigens erg veel, veel meer dan HAVO-VWO. Het is niet voor niets dat MBO en HBO/WO twee zulke verschillende stromingen zijn.

En het spijt me, maar dan kun je het maar niet hebben: ik knap af als iemand VMBO of MAVO heeft gedaan. Heeft met instelling te maken.
Ik snap wel dat je zoiets zegt, zou ik zelf ook misschien doen als ik WO deed, maar zelf doe ik vmbo hoogste niveau, en wordt ik ouder geschat door mensen qua instelling. En inderdaad de meeste mavo ( = VMBO ) leerlingen zijn een hoopje zand, maar niet iedereen is zo! Ik zelf voel me er ook niet op mijn gemak omdat ik zelf wel eens denk dat ik me ouder en serieuser gedraag. Maar om nou meteen iemand af te wijzen die mavo heeft gedaan, en er zelf al helemaal niet op zijn plaats voelde en zelf dacht dat hij/zij meer kon, dat vind ik dan onterecht, het geeft een gevoel van minderheid, alsof je als "laag IQ persoontje" wordt beschouwd, en inderdaad het merendeel is laag qua IQ, maar als je jezelf nou helemaal niet zo voelt en je van leraren krijgt te horen dat je erg volwassen en een goede instelling hebt vind ik het een behoorlijk pijnlijke afkeuring van je.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 17:12
xxlalalaxx
xxlalalaxx is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-05-2003 @ 15:43:
Toch nog wat positiefs te horen
En ik ga een mbo opleiding niet als eindstadium bekijken. Ik wil graag HBO doen en met doorzetten kan het je lukken.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 17:14
xxlalalaxx
xxlalalaxx is offline
Doorzetten... goede instelling toch? Niet iedereen heeft dat op laag niveau en zelfs op hoog niveau.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 17:18
Verwijderd
Citaat:
xxlalalaxx schreef op 12-05-2003 @ 18:14:
Doorzetten... goede instelling toch? Niet iedereen heeft dat op laag niveau en zelfs op hoog niveau.
Nee, precies. Dat zegt ook eigenlijk al genoeg

Nog niet eens, trouwens. Mijn broertje zou in principe waarschijnlijk zelfs wel vwo kunnen doen, maar hij is zo lui dat hij mavo heeft gedaan en nu stageloopt. En toch is hij absoluut niet dom. Hoewel ik geloof dat hij wel zo zou overkomen als hij op dit forum zou zitten, met z'n halve breezah-taal...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 18:03
cin-D
cin-D is offline
Alleen uiterlijk, hij moet er wel goed uit zien
en qua karakter, hij moet lief, spontaan, niet verlegen zijn en mij met respect behandelen
Oud 12-05-2003, 21:08
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
xxlalalaxx schreef op 12-05-2003 @ 18:04:
Ik snap wel dat je zoiets zegt, zou ik zelf ook misschien doen als ik WO deed, maar zelf doe ik vmbo hoogste niveau, en wordt ik ouder geschat door mensen qua instelling. En inderdaad de meeste mavo ( = VMBO ) leerlingen zijn een hoopje zand, maar niet iedereen is zo! Ik zelf voel me er ook niet op mijn gemak omdat ik zelf wel eens denk dat ik me ouder en serieuser gedraag. Maar om nou meteen iemand af te wijzen die mavo heeft gedaan, en er zelf al helemaal niet op zijn plaats voelde en zelf dacht dat hij/zij meer kon, dat vind ik dan onterecht, het geeft een gevoel van minderheid, alsof je als "laag IQ persoontje" wordt beschouwd, en inderdaad het merendeel is laag qua IQ, maar als je jezelf nou helemaal niet zo voelt en je van leraren krijgt te horen dat je erg volwassen en een goede instelling hebt vind ik het een behoorlijk pijnlijke afkeuring van je.
Hmm, als je je er niet thuisvoelt en als je denkt dat je zelf beter kan, waarom doe je dan geen havo? Vraagje hoor ...voor mij is het eigenlijk ook een afknapper als iemand mavo/vmbo doet. Met de meeste jongens van dat niveau is in eerste instantie al geen fatsoenlijk gesprek te voeren. Nou zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen, waarbij het in het begin wel klikt, maar uiteindelijk zal de relatie wel stuklopen wegens het toch wel grote niveauverschil.
Oud 12-05-2003, 23:08
Lenin_clock
Lenin_clock is offline
Citaat:
Morgan schreef op 12-05-2003 @ 18:01:
Als ik dit zo lees, denk ik ook dat het niet zo gek is dat jullie op hetzelfde niveau zitten (ondanks dat ze een lager school niveau doet dan jou?)
Wat bedoel je daarmee? Beoordeel jij mijn capaciteiten als mens en als intelligent persoon door een paar regeltjes tekst? dem, ga jij nog voor nare verrassingen in het leven komen te staan. Je kent me nog niet eens. Ik volg Technisch, wat velen als 'makkelijker' beschouwen hier in België. Wat eigenlijk op niets slaagt, want in sommige opzichten is de richting die ik volg moeilijker, maar daar gaat het niet om.

Ik ga hier nu niet alles over mij uit de doeken doen omdat da waarschijnlijk in het verkeerde keelgat gaat schieten bij bepaalde mensen.

Mijn vriendin heeft meer 'inhoud' dan de meeste mense die ik ken die een 'hogere' opleiding volgen (Algemene vorming: ASO). School gaat alleen over kennis en niet over persoonlijke intelligente capaciteiten...
Oud 12-05-2003, 23:11
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 10-05-2003 @ 13:19:
...welke eisen stel jij aan een jongen/meisje, behalve dat je verliefd op die persoon bent?
Bv. qua leeftijd, opleidingniveau, uiterlijk, karaktereigenschappen, afstand enz!
- Ze mag inprincipe niet te jong zijn.....
- Te mager/te dik
- Ze moet lief zijn
- Moet goed met d'r kunnen opschieten
- Ze moet niet super lelijk zijn
- Een vrouw (voor sommige onderons zeg ik het maar ff)
- Verzorgd erbij lopen
- Verliefd op mij zijn
- Loyaal
- Trouw
Oud 13-05-2003, 18:11
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Bv. qua leeftijd, opleidingniveau, uiterlijk, karaktereigenschappen, afstand enz!
Leeftijd: 17 - 20
Opleidingniveau: zolang er mee te praten valt en hij niet dom, simpel of kortzichtig is ofzo vind ik het prima..
Uiterlijk: blond, bruin, blauwe ogen, bruine ogen.. het boeit me allemaal niks! zolang hij zichzelf maar goed verzorgd en lekker ruikt
Karakter: lief, zorgzaam, eerlijk, humor, ondernemend, trouw, romantisch, moet me ook de ruimte geven die ik nodig heb
Afstand: het liefst lekker dichtbij.. maar goed als ik verliefd word op iemand die 1000 km verderop woont vind ik het ook prima als het wederzijds is en we er allebei voor werken dat 't kan lukken
En de intersses moeten wel een beetje overeenkomen natuurlijk..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 19:59
styles J
styles J is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-05-2003 @ 14:45:
Is niet zo heel raar. Op dit forum zitten vrij veel mensen die havo/vwo doen/hebben gedaan, en het is logisch dat mensen iemand van hetzelfde niveau willen...

Beetje onzin.
Ik heb 1 jaar vwo, 2 jaar havo, 1 jaar mavo, nu een jaar graficsch lyceum, en volgend jaar SPW, wat ik dus bedoel, ik heb alle lui wel gezien... Het gaat vaak ook om sociale vaardigheden, en de meeste mensen hebben die wel, maar in de hogere "niveaus"kwam ik meer gesloten en eenzame mensen tegen dan in de lagere "niveaus"

ciao
Jeroen
Oud 13-05-2003, 20:51
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
...welke eisen stel jij aan een jongen/meisje, behalve dat je verliefd op die persoon bent?
- Leeftijd bij 16-20 jaar...
- VWO-interesseniveau (gebrekkige capaciteiten maken me minder uit)
- Zo symmetrisch mogelijk, blauwe ogen, relatief bleke huid, haarkleur: wit, donkerblond of iets ertussen, niet dik, en... ja, normale vrouwelijke kenmerken.
- Arrogant denk ik (alle meisjes waarop ik verliefd ben geweest waren buitengewoon arrogant ), kennislustig, evt iets nerdigs, geen weg-met-ratio type...
- Reistijd niet meer dan een uur... als aan alle eisen voldaan wordt (unlikely ) tot 2 uur.
Oud 15-05-2003, 20:08
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef op 13-05-2003 @ 21:51:
- Leeftijd bij 16-20 jaar...
- VWO-interesseniveau (gebrekkige capaciteiten maken me minder uit)
- Zo symmetrisch mogelijk, blauwe ogen, relatief bleke huid, haarkleur: wit, donkerblond of iets ertussen, niet dik, en... ja, normale vrouwelijke kenmerken.
- Arrogant denk ik (alle meisjes waarop ik verliefd ben geweest waren buitengewoon arrogant ), kennislustig, evt iets nerdigs, geen weg-met-ratio type...
- Reistijd niet meer dan een uur... als aan alle eisen voldaan wordt (unlikely ) tot 2 uur.
Toevallig, deze 'eisen' zou ik grotendeels ook stellen. Alleen dan de mannelijke versie ervan
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 21:02
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
Ik snap best dat mensen nx willen met iemand die behoorlijk dom is. Ik wil eerst ff kwijt dat opleiding wel iets zegt, maar lang niet alles. Vb: mijn vader heeft een dikke vwo-opleiding, is intelligent. Maar wat betreft bepaalde sociale omgang spoort ie niet, weet ie niet wat ie moet doen, begrijpt ie het niet. Dus...

Afstand: zo dichtbij mogelijk, maar niet in een straal van 500m Das me te close.
Leeftijd: 16-30 (Al vind ik het leuker als ze jonger dan mij is...)
Opleiding: maakt niet uit. Als ze mij maar begrijpt en een beetje kan meelullen op verjaardagen enzo, en zich voor wat meer dingen interesseert dan bv haar make-up.
Uiterlijk: kleiner als mij, verzorgd, mooie ogen, beetje slank en wel een leuk gezichtje
Innerlijk: lief, eerlijk, zorgzaam, begrijpend, geinteresseerd, spraakzaam en open
Oud 15-05-2003, 21:28
Rerisen Phoenix
Citaat:
summer1986 schreef op 15-05-2003 @ 21:08:
Toevallig, deze 'eisen' zou ik grotendeels ook stellen. Alleen dan de mannelijke versie ervan
Dan is het ook waarschijnlijk dat jij op een groot aantal of alle punten onder mijn criteria valt en ik onder de jouwe.

hmm... weet je het zeker van dat 'nerdigs' overigens?
Oud 15-05-2003, 21:33
Verwijderd
Citaat:
styles J schreef op 13-05-2003 @ 20:59:
Het gaat vaak ook om sociale vaardigheden, en de meeste mensen hebben die wel, maar in de hogere "niveaus"kwam ik meer gesloten en eenzame mensen tegen dan in de lagere "niveaus"

Is gelul. Waarom, dat heb ik al heel vaak uiteengezet.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 08:58
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef op 15-05-2003 @ 22:28:
Dan is het ook waarschijnlijk dat jij op een groot aantal of alle punten onder mijn criteria valt en ik onder de jouwe.

hmm... weet je het zeker van dat 'nerdigs' overigens?
Je bedoeld dat hij een beetje een nerd is? Ja, daar ben ik al een aantal keren op gevallen. Het is geen 'eis' maar toevallig is het me een paar keer overkomen. Vooral dat arrogante herken ik
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Lenin_clock schreef op 13-05-2003 @ 00:08:
Wat bedoel je daarmee? Beoordeel jij mijn capaciteiten als mens en als intelligent persoon door een paar regeltjes tekst? dem, ga jij nog voor nare verrassingen in het leven komen te staan. Je kent me nog niet eens. Ik volg Technisch, wat velen als 'makkelijker' beschouwen hier in België. Wat eigenlijk op niets slaagt, want in sommige opzichten is de richting die ik volg moeilijker, maar daar gaat het niet om.

Ik ga hier nu niet alles over mij uit de doeken doen omdat da waarschijnlijk in het verkeerde keelgat gaat schieten bij bepaalde mensen.

Mijn vriendin heeft meer 'inhoud' dan de meeste mense die ik ken die een 'hogere' opleiding volgen (Algemene vorming: ASO). School gaat alleen over kennis en niet over persoonlijke intelligente capaciteiten...
Als je nou eens begint met gewoon typen, dan lijk je al een heel stuk intelligenter. (zoals in wat ik hier citeerde, meestal, dus)
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 10:01
Verwijderd
Citaat:
styles J schreef op 13-05-2003 @ 20:59:
Beetje onzin.
Ik heb 1 jaar vwo, 2 jaar havo, 1 jaar mavo, nu een jaar graficsch lyceum, en volgend jaar SPW, wat ik dus bedoel, ik heb alle lui wel gezien... Het gaat vaak ook om sociale vaardigheden, en de meeste mensen hebben die wel, maar in de hogere "niveaus"kwam ik meer gesloten en eenzame mensen tegen dan in de lagere "niveaus"

ciao
Jeroen
Ik zou toch echt niet iemand kiezen op sociale vaardigheden... wat houdt dat in? Dat je goed in een groep overweg kunt? Hoe beter je dat doet, hoe meer je je moet aanpassen. Ik heb liever mensen die zichzelf blijven.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 10:23
Verwijderd
Mensen mensen mensen

Waarom doet iedereen zo minderwaardig over mavo.
Ik snap dat niet hoor, het is gewoon middelbaar.
Vbo, dat is nog een klein beetje te snappen, maar mavo, het is gewoon normaal. Iedereen eist ook bijna havo/vwo, als je echt verliefd bent dan ga je iemand daar niet op afwijzen, het klikt of het klikt niet. Ik ken ook genoeg domme mensen van het vwo, ja die kunnen dan goed leren, maar een eq is toch wel heel wat belangrijker. Kijk als jullie zo minderwaardig zijn over het mbo, oke dat snap ik dan, dat doe ik nu ook en stelt niks voor.
Maar kijk is wie allemaal slaagt voor het hbo, dat is ook niet alles.
En ja ik heb een vriendin die vwo doet en toch hebben wij al 5 maanden en nu ga ik niet zo dom zeggen dat ik een uitzondering ben van de mavo/mbo ik ben gewoon mezelf......

Zo dit moes ik even kwijt.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 10:25
Verwijderd
Citaat:
xxlalalaxx schreef op 12-05-2003 @ 18:04:
Hoezo haal jij je eigen soort zo omlaag, je bent zelf niet veel beter lijkt mij anders zit je toch wel op het havo. beetje raar
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 11:25
Rens
Rens is offline
Hohoho, gaan we nu alle mensen die mavo doen een 'soort' noemen?? Nounou, dan moet je je wel echt beter voelen, hoor! Ik zit zelf op het gym, en kan idd niet echt praten met de lui die bij ons mavo doen, maar dat is meer door gebrek in elkaars interesses, dan gebrek aan mogelijkheden om met elkaar te comunniceren! Ik hecht nu eenmaal geen waarde aan Ralph Lauren kleren en meer van dat soort dingen.. Maar daarmee zijn die mensen niet minder!
Oud 16-05-2003, 11:46
Verwijderd
Niemand hier zegt ook dat ze minder zijn, er wordt alleen altijd enorm gehapt op mensen die zeggen dat ze mensen op opleiding selecteren.

Vooruit, dan zeg ik niet 'ik wil geen mavomeisje' maar 'ik wil geen meisje waar ik niet op gelijk niveau mee kan praten'. Dat komt op hetzelfde neer. Het heeft gewoon met instelling te maken. Ik zeg ook niet dat het een soort 1-op-1 verhouding is, dat álle mensen die mavo doen dom zijn en dat alle mensen die vwo doen slim zijn (in tegendeel, er zitten ook veel sukkels op vwo). Maar de kans dat ik iemand aantref met wie het klikt is op vwo-niveau gewoon veel en veel groter dan op mavo-niveau.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 19:14
Rerisen Phoenix
Citaat:
summer1986 schreef op 16-05-2003 @ 09:58:
Je bedoeld dat hij een beetje een nerd is? Ja, daar ben ik al een aantal keren op gevallen. Het is geen 'eis' maar toevallig is het me een paar keer overkomen. Vooral dat arrogante herken ik
"hij"? - ik praat niet over mezelf in derde persoon en ik ben heteroseksueel dus ik val op vrouwen.

Maar als ik iets nerdigs (denk te) zie dan werkt dat positief. Zelf bewonder ik arrogantie en ben het plaatselijk ook (niet op punten die ik serieus zou noemen).

En eisen is inderdaad verkeerd gekozen... het overkomt je idd meer.
Oud 16-05-2003, 20:00
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef op 16-05-2003 @ 20:14:
"hij"? - ik praat niet over mezelf in derde persoon en ik ben heteroseksueel dus ik val op vrouwen.

Maar als ik iets nerdigs (denk te) zien dan werkt dat positief. Zelf bewonder ik arrogantie en ben het plaatselijk ook (niet op punten die ik serieus zou noemen).

En eisen is inderdaad verkeerd gekozen... het overkomt je idd meer.
Ik bewonder mensen die erg veel zelfvertrouwen hebben, en de één noemt hen arrogant en de ander niet. Ik heb ook aardig wat zelfvertrouwen, maar het ligt wel aan het gezelschap waarin ik mij bevindt. En sorry van die 'hij'
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 20:36
Rerisen Phoenix
Citaat:
summer1986 schreef op 16-05-2003 @ 21:00:
Ik bewonder mensen die erg veel zelfvertrouwen hebben, en de één noemt hen arrogant en de ander niet. Ik heb ook aardig wat zelfvertrouwen, maar het ligt wel aan het gezelschap waarin ik mij bevindt. En sorry van die 'hij'
Dat zal waarschijnlijk zijn: je bewondert mensen die erg veel zelfvertrouwen uitstralen... ik betwijfel of het überhaupt iets anders kan zijn eigenlijk.

En arrogantie is goed tot in zekere mate vind ik. - en arrogantie is idd ook rekbaar begrip. Arrogantie is eigenlijk pas als zelfvertrouwen zo groot is dat het storend is, dus als je arrogant mooi vindt dan is dat arrogant mening anderen (of eigen mening op moment dat je niet verliefd bent - als dat relevant is)
Oud 22-05-2003, 11:56
Tox
Tox is offline
Leeftijd: 17 - 20

Niveau: tja het liefst hbo/uni havo/vwo maar als je maar goed mee kunt praten en ze niet dom is.

Afstand: liefde kent geen afstand

Karaktereigenschappen: Leuk, spontaan, sociaal, eigen mening, onafhankelijk, gevoel voor humor

Uiterlijk: Leuke lach, en lief
Oud 22-05-2003, 15:36
Warsocket
Warsocket is offline
het moet iemand zijn die zonder relatie ook je beste vriendin is / kan worden
Oud 22-05-2003, 15:56
confabulatie
confabulatie is offline
Citaat:
Qimm schreef op 12-05-2003 @ 12:29:
*voelt steek in hart van iedereen die niets met een mavo-er willen*

Oke... ik moet toegeven dat er echt heeeeel domme lui bijzitten hoor, maar serieus... *snif* then again... laat ook maar ik heb er al eentje
ik leef met je mee

ik val op jongens die beetje op zelfde niveau als mij zitten...
als jongens veel slimmer zijn (of zich veel slimmer voordoen) dan voel ik me zo dom... maar ja ken ook genoeg jongens met hoge opleiding die gewoon normaal zijn en waark me niet dom bij voel.. dus volgens mij ligt dat niet echt eraan wat voor opleiding diegene doen hoor.
Reageren

Regels voor berichten