Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben gewoon lui en daarom heb ik mijn havo nooit gehaald ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Dan zouden misschien de "slimme" mensen het verbeteren.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik denk dat ik (van de HAVO) in de tweede groep hoor. Alhoewel, ik verras mezelf steeds vaker ![]() ![]() |
![]() |
|
Afstand: liefst in veenendaal een paar straten verder op, maar als ik iemand egt leuk vind mag t van mij ook aan andere kant van nederland. maar dan is de voorwaarde eigenlijk wel dat hij een auto/O.V. ofzo heeft zodat we mekaar wel zonder te veel problemen kunnen zien.
Opleiding: ik wil geen jongen waar ik nix van begrijp en ook niet iemand die niet verder komt dan ja en nee, dus doe maar havo ofzo. maar op zich intereseert dat me niet zo veel. als we mekaar maar snappen en alsie niet na 10 minuten pas weet waar ik t over heb vind ik t best. Leeftijd: 16-21, liever iets ouder, maar ken ook paar jongens van 16 waarmee t mogelijk zou kunnen zijn. als ik me maar goed voel bij m en we beetje elkaars niveau hebben. Karaktereigenschappen: zelfvertrouwen, niet egoistisch, niet bezitterig en jaloers, gevoel voor humor, lief, zelfstandig en tog beetje van me afhankelijk. hij moet kunnen praten als er iets dwarszit, tonen dat ie van me houdt. Uiterlijk: het liefst groter dan mij. beetje buikje vind ik wel lekker. gewoon leuk hoofd, liever geen borsthaar, maar wel een schaamsik ![]() ![]() ![]() (p.s. wie voldoet er aan mijn eisen?? ![]() ![]() |
![]() |
|
Dem, ik wordt er eigenlijk ziek van hoeveel mense opleiding een criterium vinde. Mijn vriendin doet beroeps (Ik weet niet hoe dat noemt in Nederland) maar dat betekend niet da ze dom is of zo. Ze is intelligent en ik kan er altijd goede en verstandige conversaties me hebbe. Maaakt toch niet uit wat haar/zijn opleiding is. Da veranderd alleen iets aan de oarate kennis en soort kennis. Ok er zijn wel meer 'domme' mense in lagere opleidingen, maar om dat als criteria te heben vindt ik zeeeeeer narrow minded... Da maakt geene fuck uit.
Waar mijn criteria ligge? Ik moet me aangetrokke vinden tot die persoon. Innerlijk en uiterlijk, al heeft het innerlijk toch meer waarde bij mij. ze moet intelligent zijn en met me kunne praten. Ze moet mij kunnen aanvoele en ik haar. we moeten elkaar aanvulle.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
- opleiding...
toch wel de opleiding dat ik hem *redelijk smil* mag noemen, ik wil af en toe namelijk wel een vriendje die begrijpt wat ik zeg, ook als ik het over een iets moeilijker onderwerp heb. Geen vriendje dat begint te hyperventileren als ik het woord "wiskunde" noem... Tja... VWO wel denk ik - Leeftijd: 15 - 20. Ik ben zelf 16, 14 vind ik te jong en ag... zolang de jongen van 20 het geen probleem vind, veel mensen schatten me ![]() - Uiterlijk: uitstraling die ík mooi vind. En niet te dun, niet te dik, gewoon gezond! - Karakter: Als ik in staat ben een goede vriend met hem te zijn wordt ik pas verliefd - Afstand: Fietsafstand... En dan niet een uur... maar liefer een half uurtje - Geslacht: man
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En ik ga een mbo opleiding niet als eindstadium bekijken. Ik wil graag HBO doen en met doorzetten kan het je lukken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nog niet eens, trouwens. Mijn broertje zou in principe waarschijnlijk zelfs wel vwo kunnen doen, maar hij is zo lui dat hij mavo heeft gedaan en nu stageloopt. En toch is hij absoluut niet dom. Hoewel ik geloof dat hij wel zo zou overkomen als hij op dit forum zou zitten, met z'n halve breezah-taal... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik ga hier nu niet alles over mij uit de doeken doen omdat da waarschijnlijk in het verkeerde keelgat gaat schieten bij bepaalde mensen. Mijn vriendin heeft meer 'inhoud' dan de meeste mense die ik ken die een 'hogere' opleiding volgen (Algemene vorming: ASO). School gaat alleen over kennis en niet over persoonlijke intelligente capaciteiten...
||
Citaat:
- Te mager/te dik - Ze moet lief zijn - Moet goed met d'r kunnen opschieten - Ze moet niet super lelijk zijn - Een vrouw ![]() - Verzorgd erbij lopen - Verliefd op mij zijn - Loyaal - Trouw
||
![]() |
Citaat:
Opleidingniveau: zolang er mee te praten valt en hij niet dom, simpel of kortzichtig is ofzo vind ik het prima.. Uiterlijk: blond, bruin, blauwe ogen, bruine ogen.. het boeit me allemaal niks! zolang hij zichzelf maar goed verzorgd en lekker ruikt Karakter: lief, zorgzaam, eerlijk, humor, ondernemend, trouw, romantisch, moet me ook de ruimte geven die ik nodig heb Afstand: het liefst lekker dichtbij.. maar goed als ik verliefd word op iemand die 1000 km verderop woont vind ik het ook prima als het wederzijds is en we er allebei voor werken dat 't kan lukken En de intersses moeten wel een beetje overeenkomen natuurlijk.. |
![]() |
||
Citaat:
Beetje onzin. Ik heb 1 jaar vwo, 2 jaar havo, 1 jaar mavo, nu een jaar graficsch lyceum, en volgend jaar SPW, wat ik dus bedoel, ik heb alle lui wel gezien... Het gaat vaak ook om sociale vaardigheden, en de meeste mensen hebben die wel, maar in de hogere "niveaus"kwam ik meer gesloten en eenzame mensen tegen dan in de lagere "niveaus" ciao Jeroen
||
Citaat:
- VWO-interesseniveau (gebrekkige capaciteiten maken me minder uit) - Zo symmetrisch mogelijk, blauwe ogen, relatief bleke huid, haarkleur: wit, donkerblond of iets ertussen, niet dik, en... ja, normale vrouwelijke kenmerken. - Arrogant denk ik (alle meisjes waarop ik verliefd ben geweest waren buitengewoon arrogant ![]() - Reistijd niet meer dan een uur... als aan alle eisen voldaan wordt (unlikely ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Afstand: zo dichtbij mogelijk, maar niet in een straal van 500m Das me te close. ![]() Leeftijd: 16-30 (Al vind ik het leuker als ze jonger dan mij is...) Opleiding: maakt niet uit. Als ze mij maar begrijpt en een beetje kan meelullen op verjaardagen enzo, en zich voor wat meer dingen interesseert dan bv haar make-up. Uiterlijk: kleiner als mij, verzorgd, mooie ogen, beetje slank en wel een leuk gezichtje Innerlijk: lief, eerlijk, zorgzaam, begrijpend, geinteresseerd, spraakzaam en open
||
Citaat:
hmm... weet je het zeker van dat 'nerdigs' overigens?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is gelul. Waarom, dat heb ik al heel vaak uiteengezet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mensen mensen mensen
Waarom doet iedereen zo minderwaardig over mavo. Ik snap dat niet hoor, het is gewoon middelbaar. Vbo, dat is nog een klein beetje te snappen, maar mavo, het is gewoon normaal. Iedereen eist ook bijna havo/vwo, als je echt verliefd bent dan ga je iemand daar niet op afwijzen, het klikt of het klikt niet. Ik ken ook genoeg domme mensen van het vwo, ja die kunnen dan goed leren, maar een eq is toch wel heel wat belangrijker. Kijk als jullie zo minderwaardig zijn over het mbo, oke dat snap ik dan, dat doe ik nu ook en stelt niks voor. Maar kijk is wie allemaal slaagt voor het hbo, dat is ook niet alles. En ja ik heb een vriendin die vwo doet en toch hebben wij al 5 maanden en nu ga ik niet zo dom zeggen dat ik een uitzondering ben van de mavo/mbo ik ben gewoon mezelf...... Zo dit moes ik even kwijt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hohoho, gaan we nu alle mensen die mavo doen een 'soort' noemen?? Nounou, dan moet je je wel echt beter voelen, hoor! Ik zit zelf op het gym, en kan idd niet echt praten met de lui die bij ons mavo doen, maar dat is meer door gebrek in elkaars interesses, dan gebrek aan mogelijkheden om met elkaar te comunniceren! Ik hecht nu eenmaal geen waarde aan Ralph Lauren kleren en meer van dat soort dingen.. Maar daarmee zijn die mensen niet minder!
|
Verwijderd
|
Niemand hier zegt ook dat ze minder zijn, er wordt alleen altijd enorm gehapt op mensen die zeggen dat ze mensen op opleiding selecteren.
Vooruit, dan zeg ik niet 'ik wil geen mavomeisje' maar 'ik wil geen meisje waar ik niet op gelijk niveau mee kan praten'. Dat komt op hetzelfde neer. Het heeft gewoon met instelling te maken. Ik zeg ook niet dat het een soort 1-op-1 verhouding is, dat álle mensen die mavo doen dom zijn en dat alle mensen die vwo doen slim zijn (in tegendeel, er zitten ook veel sukkels op vwo). Maar de kans dat ik iemand aantref met wie het klikt is op vwo-niveau gewoon veel en veel groter dan op mavo-niveau. |
![]() |
||
Citaat:
Maar als ik iets nerdigs (denk te) zie ![]() En eisen is inderdaad verkeerd gekozen... het overkomt je idd meer.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En arrogantie is goed tot in zekere mate vind ik. - en arrogantie is idd ook rekbaar begrip. Arrogantie is eigenlijk pas als zelfvertrouwen zo groot is dat het storend is, dus als je arrogant mooi vindt dan is dat arrogant mening anderen (of eigen mening op moment dat je niet verliefd bent - als dat relevant is)
|
Leeftijd: 17 - 20
Niveau: tja het liefst hbo/uni havo/vwo maar als je maar goed mee kunt praten en ze niet dom is. Afstand: liefde kent geen afstand Karaktereigenschappen: Leuk, spontaan, sociaal, eigen mening, onafhankelijk, gevoel voor humor Uiterlijk: Leuke lach, en lief
||
Citaat:
![]() ik val op jongens die beetje op zelfde niveau als mij zitten... als jongens veel slimmer zijn (of zich veel slimmer voordoen) dan voel ik me zo dom... maar ja ken ook genoeg jongens met hoge opleiding die gewoon normaal zijn en waark me niet dom bij voel.. dus volgens mij ligt dat niet echt eraan wat voor opleiding diegene doen hoor.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
grote probleem begonnen bij zoiets kleins... jekentmetogniet | 29 | 03-04-2010 18:53 | |
Liefde & Relatie |
Als je de hoop begint te verliezen... Psychopath | 54 | 06-06-2006 18:23 | |
Liefde & Relatie |
Ben jij veranderd sinds je een relatie hebt? miro | 45 | 19-08-2003 11:11 | |
Liefde & Relatie |
bang zijn voor liefde... another supergirl | 13 | 13-08-2003 22:09 | |
Liefde & Relatie |
Vind je dat je allebei verliefd moet zijn voordat je een relatie begind? G.T.C. | 30 | 11-06-2003 10:23 | |
Liefde & Relatie |
Voordat je met iemand een relatie begint Asswhoopin | 21 | 08-11-2002 22:12 |