Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
De link met de oorspronkelijke stelling vind ik nogal twijfelachtig, maar goed...
Citaat:
Kunstenaars van nu vind ik persoonlijk grotendeels maar klaplopers die een beetje subsidies lopen op te strijken, onderwijl een beetje in kraakpandjes rondhangend (leuk stukje in de elsevier laatst, en ja ik weet dat dat vrij rechts is). Als ze nou eens iets nuttigs gaan doen...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Chaos - Nee, ik heb helemaal geen trauma opgelopen van alto's, ik poneer gewoon een stelling en ben benieuwd hoeveel mensen er enorm happen. Tot nu toe zijn dat er heel wat. Minderwaardigheidscomplexje? Sommige mensen hier lijken me behoorlijk in hun wiek geschoten. @strafcorner - Een stelling onderbouw je, lijkt mij, alleen als je hem zélf wilt verdedigen. Dat was niet mijn bedoeling. Ik wilde meer een impuls geven, wat olie op het discussievuur gooien omdat er hier voor de rest alleen maar saaie topics staan. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
@ nare man:
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ben het er gedeeltelijk mee eens, maar zoals al eerder gezegd geldt de stelling dan niet alleen voor alto's, maar voor alle extreme vormen van uiterlijk vertoon. Daar vind ik kakkers overigens niet onder vallen, behalve dan de mensen die op hun 13e besluiten zich eens even in een hokje te proppen omdat ze zich willen profileren, en zulke mensen zitten in elk 'hokje' (ja nu krijgen we weer dat wannebe-gelul). Je moet dus wel onderscheid maken hiertussen vind ik. Maar je ziet vaak dat alto's zoals je die bijv hier op het forum ziet, dat dat maar een fase is, dat draait weer bij (en ja ik heb voorbeelden uit 'het echte leven') en dat is bij bijv kakkers anders. Naja ik kom er niet helemaal uit wat ik nou wil zeggen, later op de dag nieuwe poging ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
hmmmz wat versta je onder een alto? De kleding is tegenwoordig mode, dus er zijn heel veel alto's van buiten, maar van binnen zijn ze kak...
Ik denk dat ik wel een alternatieveling ben, niet speciaal qua uiterlijk (draag kleren die lekker zitte, wel btje wijd meestal, verf me haar, maar wie niet tegenwoordig?) maar wel qua innerlijk. Ik heb toch wel andere ideeën/opvattingen vergeleken met een hoop anderen... Maar nee ik kleed me niet 'zo', omdat ik onzeker ben of me niet kan uiten met mijn innerlijk...Ik kan me goed uiten, maar kleding helpt er wel bij en ik vind het leuk om mensen te shockeren... |
![]() |
|
Ik ben het er niet mee eens. Natuurlijk zullen sommige mensen op willen vallen door zich uitbundig te kleden maar dat zegt niets over hun wellicht gebrekkige persoonlijkheid. Dan zou aan deze stelling verwant moeten staan dat kakkers zich overdreven 'net' kleden omdat ze op die manier geloofwaardig overkomen. En dat trendhoeren zich zo kleden omdat ze eigenlijk geen mening hebben en dus maar met kleding inoverend over willen komen.
Nare ik vind het een beetje een onzin stelling ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
alto's zijn vaak zo vreselijk pretentieus en vergeten daardoor dat er veel meer manieren van ergens naar kijken zijn dan die van hen. dat irriteert me. vooral al shet van die legerjas-vieze-wijde-broek-conformisten zijn. die denken dat spreuken op hun jas en een vieze uitstraling de wereld zullen verbeteren.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Nieuws: Hersenen krimpen bij zware marihuanaconsumptie Verwijderd | 23 | 01-07-2008 12:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Censuur en dictatuur in de SP T_ID | 189 | 03-02-2008 18:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 29-06-2006 13:47 | |
Beleidszaken |
Simplisten met een olifantje. Uncle_Sam | 14 | 14-04-2003 10:49 |