Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
haha die van mij dan:
"Pap, mag ie nou echt niet gewoon een keertje komen slapen? dan kan ie bij Fre op dr kamer, maar k vind het gwon fijn wat langer bij hem te zijn" .............stilte............... "Paap???" "JA EN NOU HEB JE GENOEG GEZEURD!! GA MAAR EVEN NAAR JE KAMER" dussssss
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm nouja... mijn vriend blijft al zolang bij mij slapen. En in dit wel heel grote huis hebben we wel een xtra slaapkamer maar ik laat al mn vrineden gewoon in mn kamer slapen. matrasje op de grond, de bank is niet comfortabel en word je s'cohtends veel te vroeg wakker door de herrie. Maar goed, mijn vriend slaapt gewoon in mijn kamer, in mijn bed, mijn ouders weten dat. Met mn eerste vriend vonden ze het niet fijn, en eerste paar keer lette mijn moeder er wel op maar daarna, ze zegt nog wel "geen sex onder mijn dak" en dat is tot nog toe niet gebeurd maar ik vind het gewoon fijn: In elkaars armen slapen... wie niet
![]() Bij hem thuis heb ik nog nooit geslapen, samen in zijn kamer mag al helemaal niet, maar denk als ik daar (waarschijnlijk binnenkort) blijf slapen, dat we toch saampjes op de bank eindigen, hij heeft een heerlijke pluche gigantische bank.... ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
mijn vriend bleef na iets van drie maanden slapen, maar wel gewoon gelijk op mn kamer. Eigenlijk nooit problemen mee gehad, gewoon de logeermatras naast mn bed gelegd
![]() Owja en achterneefje heeft ook eens op mn kamer geslapen (ervoor al), mijn ouders wisten niet echt dat we elkaar leuk vonden maar misschien dat mn moder iets vermoedde, iig hij sliep de helft v/d nacht in mijn bed. ![]()
|
![]() |
Ik mag ook niet bij mijn vriendin slapen, maar dat komt door haar ouders. Die mensen willen dat niet hebben en mijn ouders willen niet tegen hun ingaan en dat kan ik wel begrijpen.
Aankomende zomervakantie mogen we wel samen slapen, maar dat komt meer doordat we in Spanje niet zoveel keus hebben met bedden ed. Ik ben het wel met sommige mensen eens, want bij ons gaat het ook echt alleen om het slapen, want seks kunnen we overal wel hebben. Het enige wat ik dan zoek is de genegenheid, de liefde en het knuffelen en uiteraard het samen in slaap vallen en samen wakker worden. Dat lijkt me echt heerlijk, maar we zullen nog even moeten wachten. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar iig.. is dit een moeilijke kwesitie.. ouders zijn gewoon eenmaal wezens die hun kinderen willen beschermen..maar misschien moet je de reacties van al deze mensen hier op het forum laten lezen zodat ze misschien een indruk krijgen wat andere ouders doen.. succes ermee.. PB |
![]() |
|
sorry, heb niet alle reacties gelezen, dus misschien schrijf ik nu iets op wat al heel veel mensen gezegd hebben...
![]() probeer s met je ouders te praten, op een moment dat je niets van ze wilt. Dus niet als je wilt dat je vriend s avonds al komt slapen, maar gewoon een keer tussendoor. Zeg dat je op jouw leeftijd wat meer vrijheid zou mogen hebben, wat betreft dit soort dingen. Zeg ook dat het je vooral gaat om het samen slapen, wakker worden, dat je niet naar huis hoeft oid. En dat je je echt niet door hem laat overhalen om seks te hebben, dat je heel goed zelf kunt bepalen wanneer je daar aan toe bent. (je bent immers al 18). Succes ![]()
|
![]() |
ik mag zelf ook niet bij mn vriend slapen. en met m'n ouders daarover praten heeft geen enkele zin, "het mag gewoon niet". dus verzin ik gewoon een smoes, dat ik bij een vriendin ben oid. ze weten dat vast wel, ik geloof niet dat ze zó naïef zijn.. ouders, rare mensen zijn het. maar ergens snap ik het ook wel, het is alleen maar bezorgdheid. en toch, en toch..
|
Ik vind het zo gemakkelijk gezegd van die mensen die zeggen: Als je met je ouders praat op een goede manier, mag ie echt wel blijven slapen...
Ik vraag me wel eens af hoe jullie erover zouden denken als je net zulke ouders als wij hebben. Ik mocht gelukkig na 8 maanden samen met mijn vriend slapen, maar ik weet hoe het is als je al zo lang verkering hebt, superverliefd bent op elkaar, maar niet bij elkaar mag blijven slapen... Het is echt geen kwestie van een stevig gesprek hebben met je ouders en ze eens goed de waarheid vertellen. Vaak komt er alleen maar ruzie van en verder gebeurt er niets... De mensen die wel geluk hebben gehad: zegene jullie ouders!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Blijven slapen bij vriend/vriendin sorensen | 10 | 02-11-2014 07:59 | |
Liefde & Relatie |
blijven slapen, wat mee? mystery86 | 77 | 18-08-2005 10:25 | |
Liefde & Relatie |
vriend bij goede vriendin blijven slapen??? Marinka | 51 | 14-04-2004 11:43 | |
Liefde & Relatie |
Vriend blijft slapen, ouders weten het niet, wat nu? xxlalalaxx | 39 | 25-08-2003 11:10 | |
Liefde & Relatie |
bij je vriend(in) blijven slapen *dreaming* | 14 | 09-07-2003 16:47 | |
Liefde & Relatie |
ouders overtuigen om bij beste vriend te slapen??!! framboosje | 14 | 04-03-2003 17:36 |