![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En nog verder terug staat er nog een over de G spot. Dus zoek in maart, april. Suc7!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Serieus... zoals je dat verwoordt. ![]() Edit: reacties door hele topic zijn wel erg lachwekkend... ![]() ![]() (Ik weet ook niet waarom... ![]() |
![]() |
|
meestal kunnen jongens er niet echt veel van (nu niet denken dat ik me door iedereen laat beffen ofzo heh
![]()
||
Citaat:
kweenie hoor maar als er geen haartjes in mijn mond kriebelen vind ik het heerlijk ![]()
||
Citaat:
dan krijg ik ruzie vrees ik ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
hier was al een topic over maar ja..
http://forum.scholieren.com/showthre...effen+vingeren Is ook gelijk mijn bijdrage in te vinden
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En voor de jongens? vind jullie t lekker om t doen. Ik vind t eigenlijk vrij lekker...als alles fris is dan..en k vind t helemaal geweldig als k dan dat kronkelende lijf zie en k hoor dat gekreun! |
![]() |
|
![]() |
_het_einde_ :]
![]() helemaal..alhoewel... 'een vingertje erbij' is dus niet mn motto ![]() Ik geniet er meer van zonder vingeren, ik kan ook niet vaginaal klaarkomen, als hij me ondertussen vingert ben ik 'afgeleid' en krijgk het gevoel datk naar het toilet moet ![]() ![]() Moh.. it's supah ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh zo heerlijk
![]() Vroeger vond ik het echt doodeng, om daar zo m'n m'n benen wijd onder z'n neus te liggen, en móest het licht uit en er een deken overheen. Maar nu heb ik er echt geen problemen mee, om daar zo open en bloot te liggen, ik bedoel, ik heb wel wat anders aan m'n hoofd dan ![]() Vingers erbij is inderdaad erg lekker, maar niet te heftig bewegen alsjeblieft. Ik wil namelijk wél clitoraal klaarkomen, en niet vaginaal. Dat kan daarna nog.. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Seksualiteit |
Vraag van man voor vrouw (wil informatie) xivix | 27 | 30-12-2002 16:28 | |
Seksualiteit |
Wat doe je tijdens de sex? Severus | 28 | 14-07-2002 14:32 |