Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik sta tussen de 3 en de 3,5
![]() ![]() Vond dit examen echt supah moeilijk en kom me ook nie goed concentreren. Naja, volgende week de examens maar goed maken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
neej joh! niet zo negatief denken! Je rekent op je strengst zeg je zelf dus het wordt vast wel een 6 ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En trouwens: eigenlijk ben ik best tevreden met het cijfer. Als ik een 5 sta is het nog geen ramp! De reden waarom ik even in paniek was, is omdat iedereen zegt dat biologie makkelijk was en ik het moeilijk vond. Als andere vakken dan 'minder makkelijk' zijn, zal ik helemaal wel door de grond gaan. |
![]() |
||
Citaat:
Voor de rest was dit dus echt makkelijker dan vorig jaar!!! Ik heb tussen de 5,4 en 5,9!!! moest een 4,7 hebben, dus dat zit wel goed... Heb heel streng gerekend... O ja, die schattingen kloppen goed hoor, en ik zou niet gaan verwachten dat dat wel hoger werd, dat wordt het niet!!! Echt niet! Ik heb vorig jaar ook examen gedaan, en toen was het ook echt niet lager weergegeven.... Ga ongeveer uit van het gemiddelde van de 2 cijfers, dan heb je vaak je eindcijfer... (vorig jaar bij elk vak zo, uitgezonderd van 1... die was lager....) Succes verder nog!
||
Citaat:
![]() hmmz, dat word dus een 5 voor biologie ![]()
|
![]() |
Als ik mezelf streng nakijk heb ik ongeveer 38 punten is tussen de 4.8 en 5.3 en als ik niet al te streng kijk heb ik 48 punten is tussen de 5.8 en 6.3 maja ik moet een 4.7 hebben om voldoende te komen dus ik denk dat het wel goed zit.
||
![]() |
Citaat:
![]() liefs Buffy - die dankzij de PO's nog een 5,8 gemiddeld stond op SE; maar op een gemiddelde toets nooit hoger heeft gehaald dan een 4,8 ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ze mogen helemaal niet minder punten geven dan dat de vraag waard is als je hem goed hebt hoor!! pfff hou ff op! ik schrok me rot! hehe, ik moet echt niet minder punten halen nu heb ik nog kans op 6,5 en dan moet ik voor mondeling ook 6,5 of hoger halen en dan heb ik een 7 en dus compensatie punt extra! YEAH waarom doen ze het eigenlijk bij die vraag?! die is super simpel!? pff...doe dan vraag 4 aangezien ik die fout haf LOL
||
Citaat:
''Aan alle kandidaten moet voor vraag 5 de maximumscore van 1 punt worden toegekend, ongeacht het gegeven antwoord.'' daaruit blijkt volgens mij toch echt dat je er maximaal 1 punt voor krijgt... Het is waarschijnlijk omdat de vraag onduidelijk gesteld was... (zelf vond ik hem redelijk simpel, maar goed...)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb de vraag aan het laks gesteld en aantal andere instanties gemaild... Hopelijk krijg ik snel antwoord...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar je zegt zelf heel streng...ga er niet van uit maar je KAN nog el n zes krijgen! ![]() ![]() mjaah ik ben weer pleite...meo leren *grom*
|
ik was om half vier lekker klaar..
ik heb gewoon voor mijnzelf lekker rustig de tijd genomen.. en naar mijn gevoel heb ik het wel goed gemaakt.. alleen het onderdeel van de "spieren" (vraag 40-43) heb ik niet zo goed gemaakt schat ik.. ik ga nu ffies kijken naar de antwoorden en dan eens zien wat ik er van gebakken heb ![]() CIAO (bio was toch wel te doen?, en jah vraag 5 was redelijk simpel.. dat ze daar sowieso een goed antwoord voor geven.. naja beter toch ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
AGRRHHHH shit je hebt gelijk over die punt!!!
Neeejj ik moet echt 6,5 hebben want dan hoef ik voor mondeling ook maar 6,5 te halen en sta ik 7 = 1 compesatie punt extra! (ja ik denk altijd zwart hehe ik ben bang dat ik iets ga verneuken) Maareee is dit nadelig voor de mensen die hem goed hadden!?!? Weten jullie dit?1
||
![]() |
Citaat:
ishet wel 2003?! want zo snel weten ze tochnog geen dingen van examens? pas 12 juni word de cesuur bekend gemaakt
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar over die vraag 5 snap ik nou helemaal nix meer van... Ik hoop dat ik snel een mail terug krijg...
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Het Grote Links Topic RayMania | 30 | 27-02-2019 14:59 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Het kleine vraagjestopic ILUsion | 11 | 01-04-2009 00:58 | |
Algemene schoolzaken |
Wie is de leukste leraar/lerares? Het grote zwijmel-topic! Sander Gessel | 42 | 19-10-2005 21:47 | |
Algemene schoolzaken |
Profielwerkstuk--> psyche van de mens thugz-angel | 12 | 02-05-2005 14:23 | |
De Kantine |
Hoi, ik ben Matthias en ik ga jullie vertellen wat ik vandaag gedaan heb! hasseltboy | 111 | 09-02-2005 16:33 | |
Flora & Fauna |
Wereld natuur fonds , aaaaarrrrgh *zeer boos* happy human being | 56 | 12-03-2003 18:20 |