Advertentie | |
|
![]() |
|
1. om welke redenen heb jij ooit toen je wat met iemand het het uitgemaakt?
Niet meer verliefd, en verliefd op iemand anders geworden, en te grote afstand / te vage jongen 2. om welke redenen heeft iemand waar je mee had het met jou uitgemaakt ooit? ehh..nog nooit eigenlijk 3. wat vind jij de domste/onacceptabelste reden die je ooit heb gehoord of hebt meegemaakt? Hmmz, geen idee eigenlijk... ik vind het wel stom als iemand het uitmaakt omdat ie zich te slecht vindt voor de ander..(naja dat beweert hij/zij dan) zo van "je bent beter af met iemand anders" .. goooh, hoe lullig ..
||
Citaat:
2. een meisje had hem een lieve brief gestuurd, en von haar meteen leuker (dat was toen ik jong was ![]() 3. iemand die ik ken had t met iemand genomen omdat het anders zielig was, en na 2 dagen weer gedumpt! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. twijfel 3.ik zou het zo niet weten |
![]() |
|
1. Euhm, ik kreeg heel erg het gevoel dat hij me slecht behandele, maar dat klinkt zo raar, hij kwetste me gewoon met bepaalde opmerkingen en dat heb ik te lang gepikt, toen kon het niet langer...
2. Het gevoel was weg zei hij ![]() 3. wat vind jij de domste/onacceptabelste reden die je ooit heb gehoord of hebt meegemaakt? ''Ik vind dat ik je te weinig/te vaak zie'', ik bedoel daar kun je samen wat aan veranderen... ''je bent te goed voor mij'' of ''je kan wel iets beters krijgen...'' deze lijkt me behoorlijk pijnlijk, maar ik heb ook nog nooit gehoord datt daarom uit ging ofzo; ''we doen het te weinig'' of ''Ikvind het niet zo lekker met jou'' PIJNLIJK!!
|
1 je bent de beste vriend van me neef..... je verteld alles aan hem ook dingu die de familie niet hoeft te weten.
2 men vrienden vinden ons te klef (en dat is dan 19) maar je bent wel me eerste grote liefde maar toch me vrienden vindu ons te klef dus maak ik het uit. 3 Je beste vriend vin ik nie aardig dus maak ik het maar uit |
![]() |
|
![]() |
1. Ik was nog te jong voor een echt vriendje, ik was niet echt verliefd enz. Maar dat was altijd bij niet serieuze relaties...
2. Zijn gevoel was een beetje weg, daarna heeft ie nog zes weken getwijdeld maar uiteindelijk heeft ie t toch maar uitgemaakt.....au au...pijnlijk!! 3. Mn gevoel was weg, ik weet t niet hoor, maar dat verliefde gevoel kan toch niet voor altijd blijven, als je toch al wel van elkar houdt??!! maar goed, we hebben t overleefd!!! |
![]() |
|
1) omdat ik een hoer was en met iedereen naar bed zou gaan (euh ja uitleg; hij was zich gaan bezatten na een uitspraak van mij waardoor hij heel erg jaloers werd..)
2) relatie kon niet werken 3) hij was niet vaak genoeg bij zijn vrienden ( ![]() 4) relatie kon niet werken 2 + 4 waren van mij ![]()
||
Citaat:
Als je t dan wil uit maken, zou k misschien nog mee kunnen leven, is t helemaal laag om dan niks te laten horen.. zeg t gewoon en negeer me daarna als t nodig moet en je t dus niet hebt durven te zeggen ofzo...weet k veel.. Om nog ff op dit wat oudere topic te reageren.. ff zoekfunctie gebruikt en moest toch ff reageren... Dit is/was mn eerste echte vriendje zeg maar... een was eigenlijk niks, heb k uitgemaakt.. k was nie egt verliefd.. meer om een keer een vriendje te hebben... sneu eigenlijk.. t ergste vind k dus: iemand totaal negeren, nergens op reageren... |
![]() |
|
ik was niet verliefd, vond hem ook niet leuk
ik was op hem uitgekeken, niet meer verliefd.... vond hem nog wel leuk, hij is nog steeds een vriend drama drama... lastige relatie. Het was een opluchting toen het uit was. Het is nog nooit gebeurd dat iemand het met mij 'uitmaakte.'
|
1 NVT
2 NVT 3. Een meisje had het met een jongen uit gemaakt omdat er teveel werd geroddeld over hun 2 ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind het wel een interessant onderwerp, maar je moet gewoon een nieuwe openen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
1) Hij was mij langzamerhand de afgrond aan het intrekken met al zijn drugs en maffia-praktijken
2) Ik ben verliefd op je zus. 4 jaar later hebben we nog eens een kans genomen, maar terug: ik ben verliefd op je zus. Dan ben ik maar met zijn broer begonnen en ondertussen al meer dan een jaar samen met zijn broer. Haha. (Ik ben wel niet met zijn broer begonnen uit wraak, maar uit liefde. Maar het kwam wel goed uit!) 3) Niet dom, wel onacceptabel: ik ben verliefd op je zus
|
Verwijderd
|
Dit topic is oud. En dit is de nieuwe
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
mijn dramatische liefde Juana__ | 8 | 13-10-2009 12:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rapport over Schipholbrand Mark Almighty | 192 | 25-10-2006 15:38 | |
Liefde & Relatie |
Reden van uitmaken gurl19 | 53 | 19-04-2006 00:24 | |
Liefde & Relatie |
Weer uitgemaakt.... bindmiddel | 92 | 09-02-2005 20:33 | |
Liefde & Relatie |
alsnog uitgemaakt Verwijderd | 24 | 11-07-2002 18:52 | |
Liefde & Relatie |
ik hou wel van hem, maartoch wilk t uitmaken lake bodom | 8 | 24-02-2002 18:57 |