tssssssss schreef
Ut = wel een BEETJUH waar maar ze verdraaid ut gewoon.......
Hoe denk jij dan hoe het gegaan is, je bent wel heel stoeer als je elke minuut zegt dat ze een vieze snol en niet populair is, dat kan ik me ookwel indenken maar als een meisje van 15 (zo oud was je toch?) lijkt het me redelijk om eens een goed gesprek met haar te beginnen en een beetje alles uitpraten, niet alles draait om populair zijn en jongens en elke ruzie valt uit te praten. Gedraag je naar je leeftijd
ennuh WIE zijn die "nieuwe vrienden" dan?
Opzich gaat dat jou dus niet aan, ze zegt dat ze nieuwe vrienden heeft punt uit. Accepteer dat.
Hahahahahaha dat weet juh zeker nie als juh egt nieuwe vrienden heb dan zeg juh op DIT forum PRECIES WELKE van voor en achternaam.
En wat is het nut daarvan? Je vernedert haar tegenover het hele forum, ja stoer hoor over het internet een beetje die 'stomme snol' afkraken met zijn vieren. Zijn jullie écht wel zo stoer als jullie je voordoen? Jullie komen allemaal tamelijk zielig op me over... En als jullie niks meer met haar te maken willen hebben... Waarom willen jullie dan weten wat haar nieuwe vrienden zijn... Stomme dozen.
Of durf juh dat nie omdat ze NIET bestaan. VIEZE SNOL
Ze zegt dat ze nieuwe vrienden heeft, probeer dat te accepteren en ga er niet tegenin. Ga niet meer met r om als je haar al niet mag, alle problemen de wereld uit iedereen gelukkig
EN LEER TYPEN