Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() misschien hebben wij er ook wel eens geen zin in ![]()
||
Citaat:
![]() Bovendien ben ik het er niet mee eens. Weet je hoe verzorgd het staat als een (hetero)man zijn oksels kaal heeft. Bovendien gaat het minder snel stinken.
|
Haar op je lichaam is iets wat genetisch is bepaald, ok je kan het wel afscheren enzo, maar t komt toch terug.
Zelf hou ik m'n oksels bij, maar dat is gewoon puur omdat het veel frisser is. Het haar op m'n benen laat ik lekker groeien, als ik dat constant glad wil houden moet ik me elke dag een half uur bezig houden met het scheren van m'n benen. Het is niet super behaard ofzo maar t is wel een groot oppervlak en dan heb je ook nog de achterkant van je bovenbeen, nou niet bepaald de handigste plek om je te scheren. Dus gewoon laten staan.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Vind het echt een fagg bezigheid Citaat:
PFff, ik weet niet hoe jullie allemaal op zijn gevoed, maar ik kom uit een Ierse famillie, en me ooms en me vader zouden me echt vierkant uitlachen als ik me benen zou scheren. Dat doen mannen toch gewoon niet ? |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het zelf ook niet zo leuk, gladde jongens. Met uitzondering van oksels en -natuurlijk- rughaar. Borsthaar vind ik sowieso bah ![]() Ik ken jongens die hun gehele lichaam scheren en bij sommigen van hen vind ik het passen, maar mijn voorkeur heeft het niet. Op een vreemde manier kan beenhaar wel "sexy" zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Powermetal is krieg ![]() Maargoed, ik vind het allemaal wel best, geschoren of niet, alleen ik val wel alleen op mannen, niet op bavianen.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
wel of niet scheren - trimmen fotograafje | 14 | 20-02-2015 10:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Moet ik als jongen mijn okselhaar scheren? Anonymoussy | 26 | 27-10-2013 21:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
jonges schaamhaar scheren? Verwijderd | 22 | 02-08-2009 11:28 | |
Seksualiteit |
schaamhaar scheren bij meisjes -voor jongens Janey | 76 | 14-10-2004 19:47 | |
Seksualiteit |
Het schaamhaar (bij jongens) Some | 84 | 11-08-2003 13:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Van scheren worden je haren dikker Marsel | 18 | 15-06-2003 15:42 |