Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik zelf, ja ik heb zo m'n vooroordelen; daarom juist zou ik wel eens willen zien of ze bevestigd worden.. |
![]() |
|
![]() |
Hey Esmée;
Ik vertrek in augustus voor een jaar naar Honduras met AFS, wat dus inhoudt dat ik een jaar in een gastgezin ga leven (ik heb nog geen enkel idee waar ergens) en daar naar de plaatselijke 'highschool' zal gaan. (laatste jaar humaniora opnieuw doen en natuurlijk Spaans leren ![]() ![]() DOEN ! ![]() ![]() Kus, Elisa |
![]() |
|
Ahh Esmee, absoluut voor gaan. Kennissen raak je misschien kwijt, maar vrienden houd je echt aan, zeker als je zo close met ze bent. Ik ben te laat gaan overwegen nog een jaartje college te doen, maar dat wordt vast een toptijd voor je. Even wennen natuurlijk, maar die taal leer je zo, mensen in NYC zijn super voor zover ik weet, de stad is geweldig, de kans is enorm en het risico nihil, zeker als je naar bekenden gaat
![]() Ik overweeg rechten-Leiden-Minerva voor volgend jaar, so we'll switch places ![]() |
![]() |
|
Ik merk dat ik me wel voel aangetrokken tot andere landen en acht de kans ook erg groot dat ik vroeg of laat wel vertrek uit Nederland. Op dit moment laat ik m'n vriendenkring niet achter, kan ze echt niet missen. Ik woon samen met ze, eet samen met ze, leef samen met ze en dat heb ik nooit eerder meegemaakt met mensen, laat staan met meerdere mensen tegelijk. No way dat ik dat nu opgeef.
|
![]() |
NYC is een ervaring apart denk ik.. Aan die rechten studie kun je altijd nog beginnen als je daar zin in hebt..
Dus ik zou zeker gaan! En als je geen zin meer hebt, als het tegenvalt bijvoorbeeld, dan kun je het er altijd nog even over hebben met je neef.. Omdat het familie is ligt dat denk ik wat makkelijker.. En het missen van je vrienden? Tja, email is tegenwoordig erg handig ![]() Ik zou zeker gaan ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 15:57 | |
Psychologie |
Nieuw leven beginnen Verwijderd | 16 | 01-01-2005 10:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Lees en keur dit (Een nieuw leven herschreven) lestat080 | 11 | 27-11-2004 18:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Een nieuw leven Budster | 3 | 19-09-2002 18:43 | |
ARTistiek |
een brief aan ... -Enid- | 2 | 21-02-2002 13:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrij (een nieuw begin) Wanderlust | 9 | 05-11-2001 20:35 |