Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vraag 2: Daar moet hij maar over zwijgen, jij moet je goed voelen en als hij een dunner meisje wil, moet hij het maar uitmaken!! Wat denk die wel! Je gaat je uiterlijk toch niet laten voorschrijven door hem??!! Wat zal het volgende zijn dan? Je lippen laten vergroten, je borsten, liposuctie omdat je nog te vet bent??!! Vraag 3: Als jij daar nog niet aan toe bent, dan moet hij maar wachten... Het is niet odat hij dat ook doet als hij vreemdgaat, dat jij dat ook moet, of wel??? Als ik je een goede raad mag geven: Kom wat meer voor jezelf op als je niet misbruikt wil worden (en dan bedoel ik niet "gebruikt"). Het kenmerk van vrouwen die geslagen en misbruikt worden is dat ze denken dat dat normaal is en dat ze moeten gehoorzamen aan hun man/vriend. Doe dat nooit!! Je moet het helemaal (nog) niet uitmaken, maar pas wel op dat je niet over je heen laat lopen anders eindig je in een relatie waar je niet uit kan/durft! Misschien kan je hem eindelijk bij zijn verstand brengen... Denk eens aan al die anderen die hetzelfde hebben meegmaakt of zullen meemaken. Leer hem een lesje en laat hem zien dat niet iedereen zo stom is om hem te geloven. En als je het dan toch wil uitmaken, doe het dan op een heel slechte manier (via de telefoon, wanneer jullie iets echt gezelligs hebben gepland of bij voorkeur iets duurs (als je hem zo ver krijgt). Bel hem dan op en begin tegen hem te gillen, dan zal hij eindelijk misschien inzien dat hij verkeerd is.)
Laatst gewijzigd op 28-04-2002 om 20:17. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je bent veel veel te goed voor die jongen... je moet het allemaal zelf weten maar ik had hem allang gedumpt.. een jongen die geen rekening met jou houd... is een egocentrische klootzak want hij hoort te respecteren dat jij er nog niet aan toe bent anders heeft hij geen greintje respect voor je... Het blijkt wel weer dat de liefde blind is... sorry hoor... ik snap dat je veel om hem geeft en van hem houd... maar je laat je toch gewoon niet gebruiken?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
dagboek vriendje gelezen: hij gaat vreemd Marijexx | 24 | 29-09-2013 23:39 | |
Liefde & Relatie |
vader gaat vreemd A red rose | 42 | 20-07-2007 23:14 | |
Liefde & Relatie |
Hij gaat vreemd met mij mrsjones | 54 | 02-01-2006 13:11 | |
Liefde & Relatie |
Stel: hij gaat vreemd juno | 134 | 11-08-2005 12:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Hij gaat vreemd! Shitonya | 15 | 28-05-2004 10:27 | |
Liefde & Relatie |
me liefje gaat bijna op vakantie.........wat ben ik onzeker......help :( HelpMePlease | 15 | 25-07-2002 20:03 |