Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2005, 12:26
mrsjones
mrsjones is offline
Hoi!

Ik heb dus een vriend, er is altijd spanning tussen ons, vaak gezoend etc. Ook wel eens gerotzooid. Maar nu heeft hij een vriendin waar hij trouwens niet mee doet. (Zij is 15 hij 20) Maar laatst waren we met zn tweeen en toen hebben we sex gehad.

Ik voel me hier toch best wel achter af naar over. Hij heeft ook steeds op zn MSN van ik ga al een maand met mijn schatje. Dan denk ik echt wie neem je nou in de maling.

Ik weet niet echt of ik een relatie wil met hem maar vind hem wel heel leuk.

Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt of tips?

Thanks
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-12-2005, 12:29
Pluis
Pluis is offline
als die jongen vreemdgaat met jou is die relatie niet zo heel bijzonder lijkt me...

ik zou me niet al te schuldig voelen, tis niet jouw vriendin.
maar als je wel iets met die jongen wilt zou ik wel even goed met m gaan praten, want wie zegt dat hij niet hetzelfde bij jou gaat flikken?
Oud 26-12-2005, 12:37
@Moon
@Moon is offline
Nee, dit heb ik niet meegemaakt. Wel wil ik je een paar tips geven. Hij eet dus duidelijk van twee wallen. Als ik jou was zou ik stoppen met wat jullie doen. Zoals je zelf al aangeeft voel je je er niet prettig bij. En met hem een relatie beginnen? No way, je kunt een betere krijgen! Hij heeft pas een maand een vriendin en hij gaat nu al vreemd?? Lijkt me niet een al te betrouwbare persoon. Als je een relatie met hem krijgt zou hij jou hetzelfde aan kunnen doen. Niet aan beginnen dus.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 12:41
mrsjones
mrsjones is offline
Morgen is er btw een feest. Hij gaat daar heen en zijn vriendin is daar waarschijnlijk ook. Ik ben ook uit genodigd. Zal ik gaan of niet?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 13:00
Iduna
Iduna is offline
Ik zou ook echt een relatie willen met iemand die vreemdgaat (in dit geval nu met jou), misschien gaat hij straks ook wel vreemd als je met hem hebt.
Verder gewoon van afblijven of duidelijk zijn naar hem toe. Je bent nu zijn tweede keus..

Gewoon gaan?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 13:08
Estar
Estar is offline
Citaat:
mrsjones schreef op 26-12-2005 @ 13:41 :
Morgen is er btw een feest. Hij gaat daar heen en zijn vriendin is daar waarschijnlijk ook. Ik ben ook uit genodigd. Zal ik gaan of niet?
Wat is de rede dat jullie met zijn 3en naar op die feest zijn uitgenodigd?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 13:09
Verwijderd
'k Zou niet naar dat feest gaan, maar wie ben ik Ook zou ik elk contact met hem verbreken, want straks ben je misschien vreselijk verliefd op hem en dat is duidelijk geen goed idee met deze jongen. Maar nogmaals... dat zou ik doen, en ik ben jou niet en kan niet voor je beslissen.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 13:34
MTpower
MTpower is offline
Als je wist van die andere relatie vind ik jullie beide sletten
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 13:37
mrsjones
mrsjones is offline
Citaat:
Estar schreef op 26-12-2005 @ 14:08 :
Wat is de rede dat jullie met zijn 3en naar op die feest zijn uitgenodigd?
Het is een feest in een discotheek
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 13:59
Warsocket
Warsocket is offline
kut voro die vriendin, die kan er in principe niks aan doen

kansloos van jouw als je al wist da tie een relatie had
smerig gewoon

en hij die gewoon rustig vreemdgaat is nog de ergste,
smerig laag, vertrouwen vna mensen ondermijnen

man die kerel is niet eens een nekschot waard
Oud 26-12-2005, 14:33
Magican
Magican is offline
Ik moet bij die kerel in de leer.

Alhoewel, hijs 20 en zijn vriendin 15....
Oud 26-12-2005, 14:57
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Boeiend, hij is dom, ik mag lijen dat zij erachter komt en het uitmaakt
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 15:38
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik heb in die situatie gezeten met mijn ex. Nadat het uit was bleven wij rootzooien met elkaar, ook toen hij een nieuwe 'relatie' kreeg. Ik merkte gelijk al dat dit niks voorstelde voor hem en hij bleef ook vrolijk met mij naar bed gaan. Die relatie was ook zo weer uit, ik weet niet of zij wist wat hij achter haar rug om allemaal nog meer deed. Dit is in totaal 3 keer voorgekomen, dat hij een nieuwe relatie aanging, vrolijk met mij door bleef gaan en vervolgens die relatie heel snel weer uitmaakte.

Ik heb er toen nooit problemen mee gehad. Wist dat wij sowieso geen relatie meer zouden krijgen en ik wilde dat ook helemaal niet (zeker niet nu ik zag hoe hij met relaties omging). Ik voelde me totaal niet schuldig naar die anderen toe, het was immers zijn verantwoordelijkheid en zijn keuze op welke manier hij daar mee om ging. Ik stond daar in principe verder buiten, was allang blij dat ik kreeg wat ik wilde en verder boeide het me niet zo veel. Maar als jij er nu achteraf geen goed gevoel over hebt, zeg dit dat tegen hem en stop ermee. Zorg sowieso dat je voor jezelf maar zeker ook naar hem toe duidelijkheid schept over wat jij wil en wat jij van hem en van jezelf verwacht. Dan kom je achteraf niet ik zo'n rotsituatie terecht waarin je elkaar erg kwetst en allerlei verwijten gaat maken.
Oud 26-12-2005, 18:46
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Magican schreef op 26-12-2005 @ 15:33 :
Ik moet bij die kerel in de leer.

Alhoewel, hijs 20 en zijn vriendin 15....
Mwah, zo moeilijk is het niet
Oud 26-12-2005, 18:56
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 26-12-2005 @ 15:57 :
Boeiend, hij is dom, ik mag lijen dat zij erachter komt en het uitmaakt
Precies.

Vind niet dat jij verder schuld ofzo hebt, zou gewoon lekker door rotzooien!
Oud 26-12-2005, 19:03
Verwijderd
ik snap niet dat je met zo'n lul de behanger wilt rotzooien.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 19:10
Lyne
Lyne is offline
Het is jouw schuld niet vind ik. Alleen ik vind het, als ik het zo hoor, nou niet echt een wereldvent. Ik zou trouwens ook nooit 'de andere vrouw' willen zijn, stiekem gedoe enzo.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 20:29
Metal
Metal is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 26-12-2005 @ 20:03 :
Oud 26-12-2005, 20:57
Verwijderd
Ach ze komt er toch wel achter zijn vriendin. Of hij moet erg goed zijn in het blijven volhouden van liegen.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 21:04
Cola
Cola is offline
bedenk wel dat hij het zelfde bij jou zou kunnen flikken
Oud 26-12-2005, 21:12
Verwijderd
wel eens gehad, ja. maar boeien, is zijn verantwoording. wel sneu voor z'n vriendin, maargoed, zijn probleem. zolang jij zelf maar onthoudt dat hij schorem is, zelf weten joh
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 21:19
botervleug
botervleug is offline
Citaat:
Urm schreef op 26-12-2005 @ 22:12 :
wel eens gehad, ja. maar boeien, is zijn verantwoording. wel sneu voor z'n vriendin, maargoed, zijn probleem. zolang jij zelf maar onthoudt dat hij schorem is, zelf weten joh
Ik vind dat iedereen hier wel heel gemakkelijk zijn eigen verantwoordelijkheid afschrijft als niet ter zake doende. Jij stelt immers iemand in de gelegenheid om vreemd te gaan, vind je het gek dat je je er toch niet zo goed bij voelt. Het is niet alleen zijn verantwoordelijkheid, JIJ weet het ook en je laat het toe. Je bent de andere vrouw. Je bent de oorzaak van het vernietigen van een andere relatie. Een argument als: "het stelt niet veel voor dus fuck het" gaat niet op. Hoe kun jij bepalen hoeveel het voorstelt?

Je bedriegt jezelf, je bedriegt de vriendin, je bedriegt je ex.

Alle contact verbreken zou ik adviseren. Dus ook dat feestje morgen maar overslaan.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 21:28
Verwijderd
Citaat:
botervleug schreef op 26-12-2005 @ 22:19 :
Ik vind dat iedereen hier wel heel gemakkelijk zijn eigen verantwoordelijkheid afschrijft als niet ter zake doende. Jij stelt immers iemand in de gelegenheid om vreemd te gaan, vind je het gek dat je je er toch niet zo goed bij voelt. Het is niet alleen zijn verantwoordelijkheid, JIJ weet het ook en je laat het toe. Je bent de andere vrouw. Je bent de oorzaak van het vernietigen van een andere relatie. Een argument als: "het stelt niet veel voor dus fuck het" gaat niet op. Hoe kun jij bepalen hoeveel het voorstelt?

Je bedriegt jezelf, je bedriegt de vriendin, je bedriegt je ex.

Alle contact verbreken zou ik adviseren. Dus ook dat feestje morgen maar overslaan.
als hij zo'n zak is dat hij z'n vriendin wil bedriegen, komt die vriendin daar vroeg of laat toch wel achter. en veel kan het ook niet voorstellen, als het dat wel deed, zou die jongen in eerste instantie al niet vreemd gaan. er klopt bij voorbaat al iets niet in die relatie als hij uberhaupt wíl vreemdgaan.

en ik snap niet echt hoe je je ex ermee bedriegt?? jezelf trouwens ook niet, als je maar nuchter blijft.

maar ik ben het wel gedeeltelijk met je eens, je stelt iemand idd in de gelegenheid tot vreemdgaan en je bént ook de andere vrouw. maar toch vind ik het zijn probleem.

edit: ik zou zelf trouwens geen relatie of seks-relatie ofzo met een bezette jongen aangaan (heb ik zelf toen ook niet gedaan)
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 21:39
botervleug
botervleug is offline
Citaat:
Urm schreef op 26-12-2005 @ 22:28 :
als hij zo'n zak is dat hij z'n vriendin wil bedriegen, komt die vriendin daar vroeg of laat toch wel achter. en veel kan het ook niet voorstellen, als het dat wel deed, zou die jongen in eerste instantie al niet vreemd gaan. er klopt bij voorbaat al iets niet in die relatie als hij uberhaupt wíl vreemdgaan.
ben ik het mee eens.

Citaat:
en ik snap niet echt hoe je je ex ermee bedriegt?? jezelf trouwens ook niet, als je maar nuchter blijft.
Omdat je hem laat denken dat het oké is om vreemd te gaan. Dat het oké is om je ex te piepen zonder consequenties, en dat het oke is om meerdere vrouwen tegelijkertijd te piepen. En dat je jezelf voorhoud dat het niet erg is om een meisje te bedriegen omdat haar vriend toch een *&%%$ is en ze er wel achter komt is duidelijk jezelf bedriegen. Dat je kan denken dat het oké is om jezelf naar beneden te halen voor wat piepen trouwens ook.

Citaat:
maar ik ben het wel gedeeltelijk met je eens, je stelt iemand idd in de gelegenheid tot vreemdgaan en je bént ook de andere vrouw. maar toch vind ik het zijn probleem.
Er zijn hier DRIE mensen "involved". ALs je als ex erin betrokken bent heb je verantwoordelijkheid voor je eigen acties. Schuif het niet af op die vent, je bent er toch zeker zelf bij? Hij ook, maar dit is een kwestie van waar twee vreemdgaan, hebben twee schuld.

Citaat:
edit: ik zou zelf trouwens geen relatie of seks-relatie ofzo met een bezette jongen aangaan (heb ik zelf toen ook niet gedaan)
Ik ook niet, en ik heb de moraal die daarbij past.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 22:40
Verwijderd
Citaat:
mrsjones schreef op 26-12-2005 @ 13:26 :
Dan denk ik echt wie neem je nou in de maling.
Jou.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-12-2005, 22:45
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Lees je verhaal zelf nou eens over. Hij gaat met je naar bed, maar aan de de rest van de wereld laat ie blijken dat ie dat meisje leuk vind. Dat is dus van 2 walletjes eten en dus een eikel. Hij gebruikt jullie en als ik jou was, zou ik hem lekker laten stikken.
Oud 26-12-2005, 23:16
Metal
Metal is offline
Citaat:
botervleug schreef op 26-12-2005 @ 22:19 :
Je bent de oorzaak van het vernietigen van een andere relatie.
HAHA!

En 20-jarige die wat aanrotzooit met een 15-jarige, en die dingen als 'heb nu al een maand met mijn schatje' in zijn msn naam heeft staan, for christ sake. Daar komt dan ook nog eens bij dat hij 2 mensen bedriegt, dus hij is die 'relatie' nog niet eens waard.

En durf jij dit ook nog eens te beweren?

*slaat zichzelf voor de kop*

verder is de ts een ongelofelijke doos.
Oud 26-12-2005, 23:18
Mephisto
Mephisto is offline
oh, come on, get a life mensen

Gewoon geen achterlijke verplichtingen aangaan totdat je je trouwring om hebt, dat is pas het moment dat je rustig aan moet gaan doen
Oud 27-12-2005, 00:09
Verwijderd
Als jij wist dat hij een vriendin had zit je in mijn ogen hardstikke fout. Nu heb jij er misschien nog niet zo heel erg veel last van, maar je staat raar te kijken als een ander meisje je dit eens flikt.

Als ik jou was zou ik me terug trekken en niets meer met die jongen te maken willen hebben.

Citaat:
Mephisto schreef op 27-12-2005 @ 00:18 :
Gewoon geen achterlijke verplichtingen aangaan
Als hij zo graag meerdere meisjes wil hebben is dat prima, maar dan moet hij wel open kaart spelen naar die meiden, en dat doet hij duidelijk niet.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 00:32
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 27-12-2005 @ 00:16 :
HAHA!

En 20-jarige die wat aanrotzooit met een 15-jarige, en die dingen als 'heb nu al een maand met mijn schatje' in zijn msn naam heeft staan, for christ sake. Daar komt dan ook nog eens bij dat hij 2 mensen bedriegt, dus hij is die 'relatie' nog niet eens waard.

En durf jij dit ook nog eens te beweren?

*slaat zichzelf voor de kop*

verder is de ts een ongelofelijke doos.
Ze heeft wel een punt als ze zegt dat het niet enkel de verantwoordelijkheid van de jongen is. Als de ts wist van die 'vriendin' van hem, zit ze net zo fout door de jongen een gelegenheid tot vreemdgaan te geven.

Uberhaupt snap ik echt niet waarom de ts zo dozig doet. Dit soort debielen moeten eens goed voor lul gezet worden ipv achterna worden gelopen door domme wijven als de ts.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 00:58
Vice
Vice is offline
Als je het niet erg vindt om voor de buitenwereld niet zijn nummer 1 te zijn en gewoon aan het lijntje wordt gehouden, moet je er vooral mee doorgaan.
Oud 27-12-2005, 01:08
Metal
Metal is offline
Citaat:
N00dles schreef op 27-12-2005 @ 01:32 :
Ze heeft wel een punt als ze zegt dat het niet enkel de verantwoordelijkheid van de jongen is. Als de ts wist van die 'vriendin' van hem, zit ze net zo fout door de jongen een gelegenheid tot vreemdgaan te geven.

Uberhaupt snap ik echt niet waarom de ts zo dozig doet. Dit soort debielen moeten eens goed voor lul gezet worden ipv achterna worden gelopen door domme wijven als de ts.
Ik doelde meer op het feit dat ze beweerde dat de ts een 'relatie' om zeep hielp beste n00dles.

Je hoort mij verder niet zeggen dat het enkel de verantwoordelijkheid van de jongen is, integendeel, ik zal de laatste zijn die dat beweerd.
Oud 27-12-2005, 01:31
Verwijderd
Citaat:
lady-kebiss schreef op 27-12-2005 @ 01:09 :
Als hij zo graag meerdere meisjes wil hebben is dat prima, maar dan moet hij wel open kaart spelen naar die meiden, en dat doet hij duidelijk niet.
Heh? Als je als man meerdere meisjes wil hebben is het juist zaak géén open kaart te spelen. Uitzonderingen daar gelaten.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 02:04
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 27-12-2005 @ 02:31 :
Heh? Als je als man meerdere meisjes wil hebben is het juist zaak géén open kaart te spelen. Uitzonderingen daar gelaten.
Ik ga echt niet moeilijk doen als iemand meerdere vriendinnen heeft en iedereen daar van op de hoogte is. Maar meerdere vriendinnen hebben zonder dat de meisjes in kwestie daarvan op de hoogte zijn, en dan ook nog beweren dat een meisje de enigste voor je is, dat is
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 09:13
Heikneuter
Heikneuter is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 09:27
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
I agree.
Oud 27-12-2005, 10:14
WolterB
WolterB is offline
Jij weet dat je fout zit, hij weet het.
Jij laat het gebeuren en als je hoop hebt dat hij haar opgeeft en voor jou kiest, wie zegt dat het niet nog een keer gaat gebeuren waar jij het 'slechtoffer' bent?
Oud 27-12-2005, 10:26
Mindfields
Mindfields is offline
Ja maar jongens, zij wil geen relatie met hem maar alleen seks, dan is alles toch prima?
Oud 27-12-2005, 10:35
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 27-12-2005 @ 11:26 :
Ja maar jongens, zij wil geen relatie met hem maar alleen seks, dan is alles toch prima?
Nee. Ik snap niet dat ze zich leent voor zoiets... natuurlijk is het niet jouw schuld, TS, maar je bent wel mede verantwoordelijk.
En sorry, maar die vriend is gewoon een grote lul dat hij een verliefd (naïef?) meisje van vijftien zo durft te bedriegen...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 10:47
Verwijderd
Nu ja, niet netjes maar die jongen moet op zijn zaakjes letten. Ik zou ook van mijzelf uit terughouden omdat het meisje in kwestie een vriend heeft, daar moet zij zelf maar op letten. Maar goed, die vriendin van hem, mja, ik zou proberen haar van hem los te weken.

Maar ik ben ook een ongelofelijke bitch op principekwesties.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 10:54
Qamra
Qamra is offline
Get out of there. Mijn situatie is even iets anders geweest, maar toch. Als je vriendschap je lief is, dan zou ik daar weg wezen.
Oud 27-12-2005, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 27-12-2005 @ 02:08 :
Ik doelde meer op het feit dat ze beweerde dat de ts een 'relatie' om zeep hielp beste n00dles.

Je hoort mij verder niet zeggen dat het enkel de verantwoordelijkheid van de jongen is, integendeel, ik zal de laatste zijn die dat beweerd.
Ok
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 15:40
Kalliope
Kalliope is offline
Jullie hebben kans gehad om een stelletje te worden, maar blijkbaar zat dat er niet in. Nu heeft hij iemand met wie hij dat blijkbaar wel wil.
Ik zou hem dan met rust laten en hem duidelijk maken dat ik niet zijn snoeppot wil zijn waar hij het lekkers haalt wat z'n vriendin hem niet geeft...
Zijn relatie met haar verpesten door met hem door te blijven gaan is voor niemand goed, niet voor hem, niet voor haar, en al zeker niet voor jou.
Het is toch veel fijner iemand helemaal voor jezelf te hebben waarbij je je ook nog eens niet steeds hoeft af te vragen of hij niet met andere meisjes rommelt zoals hij ooit ook al met jou deed.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 20:10
HoneYy
HoneYy is offline
ik ken het... lastig maar HIJ gaat vreemd niet JIJ... dus je hoeft je neit lullig te voelen... je weet iig dat hij in een relatie neit te vertrouwen is dus dat zegt al genoeg lijkt me
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Warsocket schreef op 26-12-2005 @ 14:59 :
kut voro die vriendin, die kan er in principe niks aan doen

kansloos van jouw als je al wist da tie een relatie had
smerig gewoon

en hij die gewoon rustig vreemdgaat is nog de ergste,
smerig laag, vertrouwen vna mensen ondermijnen

man die kerel is niet eens een nekschot waard
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 21:24
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
mrsjones schreef op 26-12-2005 @ 13:26 :
Hoi!

Ik heb dus een vriend, er is altijd spanning tussen ons, vaak gezoend etc. Ook wel eens gerotzooid. Maar nu heeft hij een vriendin waar hij trouwens niet mee doet. (Zij is 15 hij 20) Maar laatst waren we met zn tweeen en toen hebben we sex gehad.

Ik voel me hier toch best wel achter af naar over. Hij heeft ook steeds op zn MSN van ik ga al een maand met mijn schatje. Dan denk ik echt wie neem je nou in de maling.

Ik weet niet echt of ik een relatie wil met hem maar vind hem wel heel leuk.

Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt of tips?

Thanks

hmmm ik heb het nooit zelf meegemaakt. Maar ik vind dat die jongen erg puberaal bezig is Hij weet niet wat hij wil denk ik. Ik denk dat je gewoon niets meer met hem moet doen, als hij dat bij dat meisje doet (vreemdgaan) waarom zou hij dat dan niet bij jou doen?
Oud 28-12-2005, 14:11
juno
juno is offline
Als ze MET je vreemdgaan, zullen ze er ook geen moeite mee hebben om VAN je vreemd te gaan.

Ik waarschuw maar even.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 17:20
freud
freud is offline
Ik heb het zelf al één keer meegemaakt, en ik voelde er me niet schuldig over omdat ik dat meisje in persoon niet kende.. Al heb ik er wel voor gezorgd dat het nooit meer is voorgevallen, want het is echt kansloos van zo'n jongen (ander geval zou zijn dat hij in de war is wegens gevoelens voor jou en dat meisje daarom met jou heeft bedrogen, maar dan zou ie nu al lang aan het opbiechten zijn ipv 'ik heb nu al een maand met m'n schatje' uit te kotsen) en relaties stukmaken is niet m'n ding.

Als jij je niet schuldig voelt, dan zou ik er vooral mee doorgaan.
Ik zeg alleen: bezint eer ge begint . Slettenbakreputaties komen niet uit het niets...
Oud 30-12-2005, 22:13
mrsjones
mrsjones is offline
Bedankt voor jullie berichten. Ga hem los laten Idd, wat moet ik met zn lul behanger
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 23:20
Bruut
Bruut is offline
Mensen die in hun msn "Ik ga al een maand met mn schatje" zetten zijn zowiezo kansloos

En dat jij daarmee gaat zegt helaas ook genoeg over jou
Reageren

Regels voor berichten