Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Vind niet dat jij verder schuld ofzo hebt, zou gewoon lekker door rotzooien!
||
Citaat:
||
Citaat:
Je bedriegt jezelf, je bedriegt de vriendin, je bedriegt je ex. Alle contact verbreken zou ik adviseren. Dus ook dat feestje morgen maar overslaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik snap niet echt hoe je je ex ermee bedriegt?? jezelf trouwens ook niet, als je maar nuchter blijft. maar ik ben het wel gedeeltelijk met je eens, je stelt iemand idd in de gelegenheid tot vreemdgaan en je bént ook de andere vrouw. maar toch vind ik het zijn probleem. edit: ik zou zelf trouwens geen relatie of seks-relatie ofzo met een bezette jongen aangaan (heb ik zelf toen ook niet gedaan) |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
En 20-jarige die wat aanrotzooit met een 15-jarige, en die dingen als 'heb nu al een maand met mijn schatje' in zijn msn naam heeft staan, for christ sake. Daar komt dan ook nog eens bij dat hij 2 mensen bedriegt, dus hij is die 'relatie' nog niet eens waard. En durf jij dit ook nog eens te beweren? ![]() *slaat zichzelf voor de kop* verder is de ts een ongelofelijke doos.
||
Verwijderd
|
Als jij wist dat hij een vriendin had zit je in mijn ogen hardstikke fout. Nu heb jij er misschien nog niet zo heel erg veel last van, maar je staat raar te kijken als een ander meisje je dit eens flikt.
Als ik jou was zou ik me terug trekken en niets meer met die jongen te maken willen hebben. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uberhaupt snap ik echt niet waarom de ts zo dozig doet. Dit soort debielen moeten eens goed voor lul gezet worden ipv achterna worden gelopen door domme wijven als de ts. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je hoort mij verder niet zeggen dat het enkel de verantwoordelijkheid van de jongen is, integendeel, ik zal de laatste zijn die dat beweerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En sorry, maar die vriend is gewoon een grote lul dat hij een verliefd (naïef?) meisje van vijftien zo durft te bedriegen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hmmm ik heb het nooit zelf meegemaakt. Maar ik vind dat die jongen erg puberaal bezig is ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex gaat vreemd...met mij mimi23 | 60 | 26-01-2007 13:14 | |
Psychologie |
Dromen Topic pfano | 160 | 15-11-2006 22:22 | |
Liefde & Relatie |
Ik en hij. shoebiedoe | 42 | 08-11-2006 12:32 | |
Liefde & Relatie |