Advertentie | |
|
![]() |
|
Klopt, het is geen zuivere beat 'em up meer. Maar dan vraag ik me af, of dat ook de bedoeling is. De besturing an sich klopt wel met de 3D-formule, maar mijn bezwaar is dus dat het allemaal zo statisch en traag is. En dat was in OMF:2097 lang niet zo erg als nu in OMF:BG. Sterker nog, de actie was behoorlijk vlot en je kon, met wat oefening, de sterkste combo's uit je hoed toveren. Wil jij serieus beweren dat deze besturing, per ledemaat, beter is dan de twee knoppen voor armen en benen? Voor 3D misschien, maar dat is irrelevant. Voor 2D was twee knoppen prima, in 3D zijn vier knoppen, imo, gewoon kut. En misschien denk ik wel teveel terug aan OMF:2097, maar dat is niet zo gek als het dezelfde naam draagt. En zelfs als het dat niet had gedaan, had ik het waarschijnlijk nog bijzonder matig gevonden. Het is nu gewoon log beuken geworden, in plaats van doordacht je moves planten op de schedel van je tegenstander.
Dat jij het leuk vindt, mij best. Gelukkig hoor ik van zat andere mensen dat ze het ook übermatig vinden. Als ik met logge robots wil knokken speel ik MechWarrior, en geen BattleGrounds. Jammer maar helaas. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe kun je zeggen dat de besturing voor 3D misschien wel goed is, maar dat het irrelevant is? Het spel is in 3D, dus is de besturing logisch. En met wat oefening kun je nog steeds geweldige combo's uit de kast halen. Het vereist echter méér oefening en precisie, door de overstap naar 3D. En dit kan vele mensen niet bekoren. En het is nog steeds zo dat de key to succes op een hogere moeilijkheidsgraad, het maken van lange combo's is. En dat was ook in OMF: 2097. Probeer het maar eens op een hoge moeilijkheidsgraad, en je zult zien dat je het niet meer red met log beuken. Daar zul je wat tijd in de trainings-room voor moeten hebben genomen.
Het valt mij tegen hoe weinig mensen de overstap naar 3D kan bekoren. Deze overstap zorgt voor een extra graad in realisme, en tevens in moeilijkheid. Vele mensen haken hierdoor al gauw af. Tevens kun je Mechwarrior en OMF:Battlegrounds niet echt vergelijken. Mechwarrior gaat voornamelijk om logge trage robots die elkaar verrot schieten. Dit is toch wel een tikkie anders. |
![]() |
|
Het is irrelevant omdat het een andere dimensie is. Het is dan waarschijnlijk logisch dat er een andere besturing bij komt kijken. Ik vind het echter een slechte besturing, en die in 2097 dus niet. En nee, de overstap kan me niet bekoren. Ik speel nog liever de oude OMF moet ik eerlijk zeggen. Gewoon, de logge besturing maakt het voor mij een middelmatig spel. De 3D in PoP
![]() En over MechWarrior, dat was natuurlijk een erg gedramatiseerde vergelijking en behoeft geen uitleg :> |
![]() |
|
![]() |
Ik heb One Must Fall Battle Grounds nu zo`n 4 dagen geleden gedownload (ja, als die makers niet eens een fatsoenlijke internet site kunnen maken ga ik het spel niet kopen). Wat een verschrikkelijk K*T spel is dat zeg.
Ik had hoge verwachtingen van het spel toen ik hoorde dat het gemaakt werd. Maar na een aantal bezoekjes aan de site van OMF battle grounds verwachtte ik het ergste: Een door de 3d mode onspeelbaar spel . Deze verwachting kwam een aantal dagen geleden uit ![]() Ik startte het spel op, koos m`n oude vertrouwde jaguar en kreeg de schrik van m`n leven. Niets van wat ik zo goed vond aan OMF 2097 was hierin terug te vinden (Geen goede gameplay, absoluut geen snelheid, je kunt niet eens meer je robot aanpassen en upgraden en de graphics zijn in al die jaren alleen maar slechter geworden) Een dikke onvoldoende krijgt het van mij ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Ik zoek fighter games voor de pc Benteknol | 18 | 26-09-2005 18:14 | |
Games |
One Must Fall: Battlegrounds Rerisen Phoenix | 6 | 11-04-2004 22:02 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Games |
Op welke game sta jij te wachten, en waarom. tommiegun | 162 | 20-12-2003 11:00 | |
Games |
Nightfire BestGamer | 3 | 24-06-2003 11:28 | |
Games |
Vechtgame's The Crash Bash | 50 | 09-03-2003 12:52 |