Advertentie | |
|
![]() |
|
ik speel zo nu en dan op zo'n versterker van andere bands en in de oefenruimte. de bands waar ik van hou hebben ook zo'n ding...
ik heb nu een 115 watt randall combo en ampeg is best prijzig dus ik twijfel nog tussen het sparen voor een ampeg top of het kopen van een hartke top, die wel betaalbaar is verder een fender jazz bass erop perfect geluid, mijns inziens de versterker lekker helder instellen...
|
Marshall basamps zie ik nooit. Marshall gitaaramps...tsja je moet ervan houden. Ik heb een combo(80w met buis in de pre-amp) en ik vind t een geniaal ding. Lekker geluid en de distortion is prima(geen pedalen nodig tis goed zat). Maarja daar ging t hier niet over
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
geen combo.. maar gewoon top en cab.. klonk best lekker.. (alleen 2e keer teveel bass) naja.. zaterdag neem ik maar me eige versterker mee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De beste rock versterker ooit gemaakt is trouwens de JCM 800 2203 van marshall |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
toon je idroom instrument ostenberg | 59 | 21-06-2003 17:32 | |
Games |
Wat voor Hardware gebruik je om te gamen? Tommzz | 60 | 29-05-2003 16:36 | |
Muziek |
Wat voor gitaar/bass setup speel juh?? --GETUPKIDS-- | 95 | 02-05-2003 11:40 | |
Muziek |
pleurez. Verwijderd | 279 | 19-03-2003 22:07 | |
Muziek |
Ik denk dat ik dom ben./Versterkers./Waarom heb ik dat ding gekocht? Rhinus | 18 | 20-11-2002 13:43 | |
Muziek |
Ik ga een bassgitaar kope.. Verwijderd | 40 | 22-06-2002 19:58 |