Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Je moet zelf weten wat je doet toch?
Maarik koop alles gewoon..... Ik snap wel dat mensen branden, ik heb zelf ook wel gebrande gehad, maar later kocht ik ze ook nog....... Ten eerste uit respect voor de artiesten, en ten tweede omdat ik het zelf leuker vindt klinken....... Het idee gewoon |
![]() |
|
Ik download wel liedjes, maar die zijn eigenlijk alleen voor op de computer. Ik luister ook altijd muziek achter de computer eigenlijk. Ik heb denk maar 2 gebrande cd's ofzo (met verzamel liedjes). Voor de rest koop ik altijd de cd's. De artiesten moeten toch ook wat verdienen?En de boekjes die bij het album zitten wil ik eigenlijk ook altijd wel hebben.
||
Citaat:
ohja
|
Ik koop al mijn CD's. zo vind ik ze veel waardevoller (mooi boekje en cd) en ben ik er VEEL zuiniger op. Ik download alleen dingen waar ik niet meer aan kan komen, of niet meer worden gemaakt, of simpelweg nooit officieel zijn uitgebracht (live-sets). Ik koop geen singles, behalve van Underworld (en van Leftfield, als die nog zou bestaan), omdat ik daar gewoon heel erg fan van ben
![]()
||
Citaat:
|
Koop zoveel mogelijk, zoveel mn budget toelaat, down ook heel veel, brand nooit albums gewoon op cd, hoogstens mp3's als mn hd te vol raakt. Waarom? Omdat ik de albums gewoon of echt wil hebben of niet, maar als ik ze niet heb wel de goede muziek wil kunnen luisteren
![]()
|
soms, als ik geen geld heb, kopieer/download ik wel eens iets. maar meestal probeer ik cd's te kopen. ook al zijn die nogal duur. dan kijk ik naar aanbiedingen ofzo. ik koop liever 'n cd van 'n euro of 10. wat ik dus ook meestal doe.
|
kheb 2 cd's geleend van de bieb en gebrand
![]() *voelt zich een beetje crimineel* Echte cd's vind ik toch echt te duur. Het gaat voor mij toch gewoon om de muziek. het hoesje ziet er misschien minder uit. (bij mij trouwens nieteens, want ik heb de plaatjes op fotopapier gekopieerd en het ziet er gewoon mooier uit dan het orgineel) Maar als je de cd in de speler doet, hoor je geen verschil meer.
||
Citaat:
- gebrande cd's gaan veeeeel eerder kapot dan originele cd's... zeker als je niet op speciale audio-cd-rtjes brand..., dus dat verschil is over een x aantal jaren wel te horen ![]() |
![]() |
|
wa ik al in een eerder soortgelijk topic heb gezegd:
ik heb simpelweg niet de financiele middelen om alles te kopen, terwijl ik wel goede muziek in mijn huiskamer wil hebben, en ik ga dat dan niet laten omdat ik even geen geld heb, nee dan wil ik die muziek wel kunnen horen, daar gaat het om, om zoveel mogelijk coolheid te beleven ('orgasmes' niet seksueel) in een dag/leven. Verder verdient de artiest nauwelijks aan plaatverkoop, maar het label wel. de DIY labels zijn wel cool (reflections bijvoorbeeld).
|
veel downloaden, als het tot leuk word bestempeld dan brand ik soms wat... kopen doe ik eigenlijk alleen bij concerten, niet in winkels, is vaak duurder en ik vind het idee van bij de band zelf zeg maar kopen leuker.. ow ja heel soms wat over het internet..
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik koop alleen de cd's van de muziek waar ik iedere dag naar zou kunnen luisteren (wat ik dan ook vaak doe), voor de rest ben ik begonnen met het verzamelen van de singles van mijn favoriete band, voornamelijk voor de kwaliteit en de b-sides.
Voor de rest brand ik cd's voornamelijk met muziek van verschillende bands waavan ik slechts enkele nummers van mooi vind. Het voordeel van een cd branden blijft dat je zelf de volgorde kan bepalen.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Laptop] wat is een goede laptop voor een gamer? Brian | 21 | 01-08-2005 20:17 | |
Software & Hardware |
[DVD] DVD brander advies aniki | 28 | 24-12-2003 14:54 | |
Muziek |
Piraterij attrib | 31 | 15-04-2003 19:02 | |
Games |
Fifa 2003 The Senna Fan | 26 | 07-09-2002 22:01 | |
Games |
stelling: games zijn te duur Verwijderd | 54 | 08-04-2002 22:25 | |
Games |
Waar games downloaden ? Bonzi2oo2 | 10 | 18-11-2001 16:06 |