Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2003, 12:30
Verwijderd
Ik hoorde stukjes op de radio, Coldplay klonk heel erg mooi, Live een beetje zeikerig, maar ze speelden wel coole klassiekers
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2003, 13:08
Bast
Bast is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 03-07-2003 @ 13:30:
Ik hoorde stukjes op de radio, Coldplay klonk heel erg mooi, Live een beetje zeikerig, maar ze speelden wel coole klassiekers
erm..wat je op de radio hoorde van LIVE was een opname uit Ahoy 3FM mocht LIVE helaas niet live uitzenden.

Nada surf gemist, Supergrass was wel ok als achtergrondmuziekje. Coldplay was top ook al vind ik het meer een band voor zalen ipv. openlucht. Op LL '99 stonden ze in een kleine tent en daarvan heb ik echt genoten toen. Was minder professioneel dan dit optreden, al vergat Chris dit keer vaker zijn tekst

En LIVE was weer helemaal goed. Niet zo intiem als popsecret, niet zo energiek als in Brussel maar toch een keigoed lekker optreden. Patrick ging helemaal uit z'n dak daar op het podium, was leuk om te zien. Na de hele tour was Ed z'n stem duidelijk wat zwakker maar dat is te verwachten. Maakte niet uit, het was gewoon goed hoor!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 13:13
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
otherside schreef op 02-07-2003 @ 12:34:
hm, was dat heeeelemaal achterin ergens? En zat jij bij Jelle?

En ik vond supergrass echt heel erg cool!
haha ja ik zat bij Jelle! was wel handig, lekker droog.. waar was jij nou?
Oud 04-07-2003, 14:30
Verwijderd
ik vond coldplay echt heel erg goed, supergrass was ook leuk. het verbaasde me alleen dat iedereen voor live scheen te komen. live was wel aardig, maar het is toch niet echt mijn muziek.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Bast schreef op 03-07-2003 @ 14:08:
erm..wat je op de radio hoorde van LIVE was een opname uit Ahoy 3FM mocht LIVE helaas niet live uitzenden.

Nada surf gemist, Supergrass was wel ok als achtergrondmuziekje. Coldplay was top ook al vind ik het meer een band voor zalen ipv. openlucht. Op LL '99 stonden ze in een kleine tent en daarvan heb ik echt genoten toen. Was minder professioneel dan dit optreden, al vergat Chris dit keer vaker zijn tekst

En LIVE was weer helemaal goed. Niet zo intiem als popsecret, niet zo energiek als in Brussel maar toch een keigoed lekker optreden. Patrick ging helemaal uit z'n dak daar op het podium, was leuk om te zien. Na de hele tour was Ed z'n stem duidelijk wat zwakker maar dat is te verwachten. Maakte niet uit, het was gewoon goed hoor!
Echt waar? Ik dacht dat ze alleen de nieuwe nummers niet mochten uitzenden ofzo?

Nouja, dan heb ik opnames gehoord van een concert waar ik zelf bij was, en ik herkende het niet eens!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 15:39
Verwijderd
Tsja khad nada surf dus gemist omdat ik 2 uur in de file had gestaan maar goed twas leuk enneh tijden live stond ik dan niet in t voorste vakl maar wel achter het hek gelijk op de tweede rij dus dat kon ik echt super zien! Ze waren echt goed!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 09:15
mrmiddel
mrmiddel is offline
Nada Surf speelde erg goed, naar mijn mening. Alleen konden enkele echt goeie nummers niet worden gespeeld vanwege de tijdslimiet (nummers als Killian's Red zijn alleen op plaat al ruim 6 minuten), maar het geluid was (tenminste vooraan) erg goed en ze wisten toch de tijd optimaal te benutten. 5 nummers van Let Go, 2 van The Proximity Effect.. en dus geen Popular. Vond het erg goed dus.. jammer dat bijna niemand anders het leek te kennen
Oud 06-07-2003, 11:55
mrmiddel
mrmiddel is offline
Citaat:
birthmark schreef op 05-07-2003 @ 13:45:
de meesten kennen alleen popular, ik ook btw
Jup.. en dat maakt het die jongens nou net zo moeilijk. Want sinds Popular stonden ze 7 jaar lang als one hit wonder te boek, terwijl ze nu terug zijn met een erg sterke, veel volwassener en uitgebalanceerdere plaat. Kink-luisteraars kennen Nada Surf wel. En nee, ik ben niet echt een Kink-luisteraar.. ik heb ze toevallig door een live-optreden in december leren kennen
Oud 09-08-2003, 12:47
Just-Rian
Just-Rian is offline
hét was cool

chris op yellow!
geweldig, geweldig, geweldig
Oud 09-08-2003, 22:50
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 09-08-2003 @ 15:00:
deze draad is OUD
Zit niet zo te zeiken ventje.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 09:04
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 10-08-2003 @ 00:26:
óf lees de icp topic.... of geef me gewoon gelijk want dit is nutteloos....... ( niet dat alles wat ik doe nuttig is) ( vrijwel niks eigenlijk)

btw...... het ventje is 2 jaar ouder....volges mij mag je mag dan geen ventje noemen ..... ( en nee, ik ben ook geen 1,30m dus dan mag het ook niet)
Ik vind jou iig irritant dus d'rom noem ik je maar zo en anders blokkeer je me maar of iets dergelijks. En we zouden hier best nog wel verder kunnen praten.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 12:01
Roxy
Roxy is offline
hij is niet zooo oud, het kan best dat er nog mensen over na willen praten of fotos willen posten..
blijven jullie dan even ontopic, of weg uit dit topic?
Oud 10-08-2003, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Roxy schreef op 10-08-2003 @ 13:01:
hij is niet zooo oud, het kan best dat er nog mensen over na willen praten of fotos willen posten..
blijven jullie dan even ontopic, of weg uit dit topic?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten