Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2002, 17:46
Black Reina
Black Reina is offline
ik wor ook vaak nageroepen, als k me dag niet heb dan reageer ik daar op, en dan zijn ze ook wel stil... maarja, mensen vannet kamp, neej daar reageer ik maar niet op want hier isset dan zo dan heb je t hele kamp achter je kont aan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2002, 17:49
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
rosi schreef:

Volgens mij kan je over het algemeen twee verschillende groepen hockeyers onderscheiden.
kakkers> die zien er zo uit
skaters> die zien er anders uit: wijde broek, maar dan vaak wel met een polo'tje ofzo.
Je ziet (tenminste bij ons op de club) haast geen leren heupriemen etc.
Nee.. Hockeyers hier zijn gewoon normale mensen, netjes de mode volgen, klein persoonlijk tintje.

En owke er zijn zware kakkers die daar hockeyen. En ook (zonder polo dus) skaters ja..

Best raar hoe de omgeving invloed kan hebben op een sportclub..
Oud 11-04-2002, 17:52
de
de is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:

zware kakkers..
wat moet ik me daar nu weer bij voorstellen?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 17:54
Roos
Roos is offline
Citaat:
de schreef:

wat moet ik me daar nu weer bij voorstellen?
BMI van boven de 25
Oud 11-04-2002, 17:57
de
de is offline
Citaat:
rosi schreef:

BMI van boven de 25
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 18:36
Paige
Paige is offline
Ik word (gelukkig) nooit nageroepen..Ik word wel vaak gepsssssttt en er komen weleens wat mensen op mij af om een praatje te maken..

Op school krijg ik soms wel rare blikken, maar dat komt denk ik doordat iemand een roddel over mij heeft verspreid ofzo..Ik ben er nog steeds niet achter, maar de jongens van havo5 kijken echt vaag naar mij..En nee, ik ben niet afzichtelijk
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 18:52
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Paige schreef:
Ik ben er nog steeds niet achter, maar de jongens van havo5 kijken echt vaag naar mij..En nee, ik ben niet afzichtelijk
post es een foto dan kunnen we ook oordelen of je lekker bent. kdenk dat de jongens daarom zo vaag naar je kijken
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 19:00
liesje 19
liesje 19 is offline
ik vind het wel vervelend, maar ik erger me er niet echt meer aan. Negeren is het beste denk ik. Tenzij ze aan je gaan zitten of dingen naar je gaan gooien, dan zeg ik er wel wat van.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 19:05
Faery
Faery is offline
Jah, gebeurt geregeld, doet me niet veel. Tiz wel grappig om te horen ... tenzij half vwo6 je na-blaat :]
Oud 11-04-2002, 19:57
Verwijderd
Ik werd laatst een keertje uitgelachen om mn broek.. ook door een paar 14-jarige 'stoere' meisjes.. verder gebeurt het eigenlijk bijna nooit.. als dat vroeger gebeurd zou zijn, had ik die broek waarschijnlijk nooit meer aangetrokken, maar nu kan ik er alleen maar om lachen.. nja, ik irriteer me dr wel aan.. domme mensen..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 20:03
~tHe OnE aNd OnLy~
~tHe OnE aNd OnLy~ is offline
Citaat:
punkrock-bastard schreef:
"Hey Jet je haar kleurt bij je jas"
hehe das trouwens de enigste keer dat ik ben 'nageroepen'

maar m'n haar past inmiddels wel weer gewoon bij m'n jas hoor!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 20:04
wait and bleed
wait and bleed is offline
Nix van aantrekken hoor Dread head!
Als zij zo triest mensen na gaan roepen op straat is dat echt helemaal hun probleem!
Ge woon blij zijn dat je niet zo sneu bent als hun!!!
Greetzzz!

ps: Ik vind je wel kewl!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 20:17
KazzZ
KazzZ is offline
Citaat:
rosi schreef:
[img]foto[/img]

Oke, niet een te beste foto, maar het eerste wat ik vond.
Omgeslagen spijkerbroeken, dieselgympjes, oililysjaal, of een andere sjaal, strak shirtje, nonchi knotje, lichte make-up, bodywarmer, streepjes shirt.
Ik zoek we even een betere..
zo ziet mn gehele klas/school er nou ook uit
Oud 11-04-2002, 20:19
KazzZ
KazzZ is offline
kword nooit echt uitgelachen dacht ik... wel nagestaard door domme dozen soms. Ach,scheit aan.
Oud 11-04-2002, 20:23
Verwijderd
ja nog steeds....al jaren ofzo....
en zo raar zie ik er niet uit vind ik...

triest
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 20:31
Gaia
Gaia is offline
Ow, ik word echt zo vaak nageroepen en uitgelachen.....elke dag wel een keer of 3 hoor ik "heks" of "kijk uit, anders betovert ze je" of "heej spook". Ik vind het lache....ik vind het leuk dat ik opval, anders zou ik ook stom zijn om me vrij "extravagant" te kleden. Ik negeer het als het ware wel, maar van binne lach ik...en denk ik, wat zijn die mensen zielig die dat roepen. Maar ook voel ik me blij op de een of andere manier, omdat ik dan toch opval...wat dus wel mn bedoeling is
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 20:58
damaetas
damaetas is offline
negeren
Oud 11-04-2002, 21:17
/\N/\L Sushi
/\N/\L Sushi is offline
ligt aan mn geestelijke toestand maar t varieert van negeren tot terug roepen tot stompen
Oud 11-04-2002, 21:46
SpiT
SpiT is offline
Citaat:
rosi schreef:

Als je zo nodig apart wilt zijn, moet je ook maar accepteren dat je nageroepen word. Ga dan niet zeiken "oh, ze lachen me uit". Dat kan je toch verwachten.
Ik wil niet zonodig apart zijn maar ik wil me zelf zijn...dus ik hoef het niet leuk te vinden als mensen me uitlachen....ook al zou ik dat moeten accepteren
Oud 11-04-2002, 23:50
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Ik heb het meestal niet door eigenlijk alleen als ik met iemand loop en die vertelt het me dus ik stoor me er niet aan nee.........Als ik wel iets hoor moet ik wel lachen want het zijn meestal ook wel dezelfde soort mensen( dom onintelligent etc,...)
Oud 12-04-2002, 05:43
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
SpiT schreef:

Ik wil niet zonodig apart zijn maar ik wil me zelf zijn...dus ik hoef het niet leuk te vinden als mensen me uitlachen....ook al zou ik dat moeten accepteren
Idd. Te belachelijk voor woorden dat iedereen er maar hetzelfde uit zou moeten zien.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 06:44
SpiT
SpiT is offline
Citaat:
SpiT schreef:

hm volgens mij moest dit op de naam dreadje gepost worre, ik ben SpiT, maar ik ben het er wel meej eenz
Oud 12-04-2002, 07:05
dreadje
dreadje is offline
Citaat:
SpiT schreef:

En ik wil er nog iets aan toevoegen (deze reactie was ook van mij maar op de naam van m'n zusje...ik vergeet steeds dat je opnieuw moet inloggen )

Ik moet accepteren dat mensen mij uitlachen omdat ik 'apart' ben..maar zouden zíj niet mij moeten accepteren omdat ik er anders uitzie??!

Laatst gewijzigd op 12-04-2002 om 14:14.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 07:13
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Haha ja ik word ook wel es uitgelagt, door mensjes die vinden mijn haar lachwekkend, maar da vinnik zelf ook dus ik vinnut nie zo erg erg, maar als ze dus gaan lachen en verder nix durfe te zegge ofzow. dan kijk ik ze heeel erg aan en ga ik hil hard neplachen ofzow dan wete ze helemaal nie hoe ze moete reagere. In ieder geval ga ik nooit verlege weglope ofzow
Oud 12-04-2002, 08:41
J.R.
J.R. is offline
Ik word wel eens nageroepen. Vooral 'Kutkakker' en 'Kuthockeyer' krijg ik regelmatig naar m'n hoofd geslingerd. Ach, ik kan er wel om lachen, maar ik heb ook teamgenoten die dan gelijk zeggen: 'Iemand moet t geld hebben' of 'Kutarbeider' Maar dat vind ik persoonlijk te ver gaan.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 08:42
Morphia
Morphia is offline
Gebeurt niet zo vaak. Maar ik zit ook op een school waar dat nauwelijks gebeurt. Tja, wel eens 'die zwervers' en ik weet wel dat ze mijn muziek pokkemuziek vinden, maar zij weten ook dat ik heel boos kan worden als ze me om niets uitschelden, dus ze komen nu vriendelijk vragen 'of ik het misschien erg zou vinden als ze andere muziek opzetten' en dan later nog een keer uitleggen watvoor zender ze op hebben gezet enzo. Ook weer een beetje overdreven, maar kan er wel om lachen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 10:19
Verwijderd
Zo vaak, altijd 'hé lelijkerd', dat soort dingen. Mja, je kan er depri van worden, veranderen kan ik het toch niet (heb niet genoeg geld voor een bezoekje aan de plastisch chirurg). Ik troost me maar met de gedachte dat ik qua intelligentie en sociale instelling meestal ver verheven ben boven dat soort. Of dat ik nog wel eens een mooie GUN koop en ze dan verrot schiet
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 10:41
[DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
heej kuthippie of heej kuthond..

of als ik langskom meteen.. psst psssttt

eigenlijk..

boeit het me niet

zolang ze me maar niet gaan slaan ensow..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 10:45
shanli
shanli is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Nee, ik word (bijna) nooit nageroepen, maar ik zie er ook niet echt extreem uit...
Oud 12-04-2002, 11:55
^Marije^
^Marije^ is offline
^Marije^ vind zichzelf niet echt extreem maar ^Marije^ heeft begrepen dat er mensen zijn die haar wel willen schoppen omdat zij er zo achterlijk uitziet. Verder ben ik een hoer, een heks en meer van dat soort zaken. Het niveau in mijn dorp/krater daalt met de minuut....
Oud 12-04-2002, 12:40
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
^Marije^ schreef:
^Marije^ vind zichzelf niet echt extreem maar ^Marije^ heeft begrepen dat er mensen zijn die haar wel willen schoppen omdat zij er zo achterlijk uitziet. Verder ben ik een hoer, een heks en meer van dat soort zaken. Het niveau in mijn dorp/krater daalt met de minuut....
Minuut? Dat noem ik met de seconde..

En voor dit soort mensen heb ik maar een woord: jaloers
Jij durft het, dus jij staat boven hun! Klaar! En dat geld even hard voor kakkers die uitgescholden worden of juist de mensen die met de mode meegaan. Als jij wordt uitgescholden om je kleding, dan ben jij sterker dan de rest! Want JIJ durft het ondanks al het gezeik!!

[/tsjakka mode]
Oud 12-04-2002, 13:27
~**FrAncEs**~~
~**FrAncEs**~~ is offline
hmmmmm..meestal zeggik nix, maar dat legt aan me bui..op skool trouwens wel, maar daar hebbe we al zow veel benamingen gekregen dat het gewoon lachwekkend wordt, dus meestal begin ik keihard te lachen, of als ze gothic roepen zeg ik dat ze maar beter uit kennen kijken want dat ik ze anders 's nachts als ze alleen in hun bedje liggen op kom eten...EN JUAH, kweetet, geef de groep gothic's daar een onwwwwwiiijs slegte naam meej maar de reactie die ze daar opgeven is gewoon super grappig..maar het beste ken je maar gewoon nie reageren
Oud 12-04-2002, 13:46
Black Sugar
Black Sugar is offline
Meestal doe ik er niets op uit en doe ik alsof ik het niet eens heb gehoord. Soms lach ik heel overdreven en zeg dan: en er zijn mensen met humor Nouja, dat doe ik tenminste meestal als een vriendin erbij is als mensen van die "o zo leuke en originele" grapjes maken.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 14:55
Stevill
Stevill is offline
ik vind het echt prachtig al die mensen als ze me uitlachen want van binnen lach ik ze 1000 keer harder uit en als ik er zin in heb dan ga ik naar ze toe en gek doen ofzow
Oud 12-04-2002, 14:58
playboy2002
playboy2002 is offline
Nee, zie er niet zo extreem en apart uit dat ik wordt nageroepen en uitgelachen....
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 15:05
AtHell
AtHell is offline
ik zie dr fun uit mensen roepen niet, soms wel nen opmerking op niveau *kuch* dus daar is altijd wel een weerwoord tegen.
Oud 12-04-2002, 15:25
punkyfish
punkyfish is offline
bla. over het algemeen zie ik er niet extreem uit ofzo, maar sommige mensen vinden een wijde broek al genoeg om 'kutalto' te roepen... nja, leuk. maar niet als ze alleen zijn he, ieeee neeee.

verder vind ik dat onze school verschrikkelijk inspiratieloos is. loop ik rond met voetbalkousen, is het enige wat ze kunnen bedenken 'ga je voetballen?' en 'het is al carnaval geweest HÓÓÓÓR'. laatst had ik van die sokken om mijn handjes/armpjes aan, hoorde ik telkens als ik ergens langsliep, die mensen fluisteren 'oe, zag je dat! dat was een sok!'.

als ik met mijn vriend(en) door de stad loop, gaan mensen om ons lachen (uitlachen, toelachen, i don't know) en naroepen, omdat we dan meestal vage dingen aan het doen zijn...

maarja. eerst deed ik altijd alsof ik er niks om gaf, terwijl het me weldegelijk iets deed. nu is dat al een stuk minder...
Oud 12-04-2002, 15:48
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nooit last van, misschien komt dat omdat ik normaal ben.
Oud 12-04-2002, 16:21
xsten
xsten is offline
Heb ik gelukkig nooit last van. Ja hooguit als ik 'snachts in m'n eentje door Leiden loop en ik langs van die ordi's loop. Dan hoor je wel wat trieste opmerkingen over kakkers en dat soort dingen.
Ik vind dat naroepen trouwens niet echt getuigen van intelligentie. Ik geef toe dat ik ook vaak mensen nakijk en erover smoes met een vriend of vriendin, omdat ze er vaag uitzien ofzo, maar iemand naroepen vind ik vrij dom.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 18:36
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
xsten schreef:
Ik vind dat naroepen trouwens niet echt getuigen van intelligentie. Ik geef toe dat ik ook vaak mensen nakijk en erover smoes met een vriend of vriendin, omdat ze er vaag uitzien ofzo, maar iemand naroepen vind ik vrij dom.
Idd
Oud 13-04-2002, 16:26
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Gebeurt weles, kan dr meestal wel om lachen.
Ik word niet echt vaak nageroepen maar meer nagekeken..
ach..ik kijk ook weles mensjes na als ik vind dat ze dr apart uitzien
Oud 13-04-2002, 16:42
Dying Bride
Dying Bride is offline
Gebeurt vaak zat, maar ik erger me er niet aan ofzo. Kheb het niet meer zo erg door als mensen me aan zitten te kijken, en als het me wel opvalt glimlach ik gewoon of zeg hoi (aardig he )

Heb meestal m'n muziekjes mee op straat dus ik hoor het vaak niet eens, maar als ik nageroepen word en ik hoor het negeer ik het meestal gewoon.

Ik vind het wel irritant dat mensen pas beginnen te bleren als je 10 meter verder loopt, en als je je dan omdraait gaan ze nietsvermoedend staan fluiten

Maargoed, ik heb er nou eenmaal voor gekozen om er 'anders' uit te zien, en dit is wat je dan krijgt.

Ik kan er niet wakker van liggen
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 16:55
MissLopez
MissLopez is offline
ik zelf word dus gewoon niet nageroepen. Wel een vriendin van mij, omdat zij nogal met iedereen ruzie heeft en dan hoor je van alle kanten 'hoer! slet! kutwijf!'. Ook om haar kleding, een andere vriendin van mij omdat ze er bijv heel dun uitziet.

Ik zelf heb er nooit last van. Had ik t wel zou ik het lekker negeren, zulke mensen zijn geen reacties waard. Me tijd , moeite en misschien wel enige emotie verspillen aan zulk laag volk?
Nee bedankt, ik heb betere dingen te doen. En hun kennelijk niet.

Hun probleem toch........
Oud 13-04-2002, 16:56
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
Citaat:
Dying Bride schreef:
Gebeurt vaak zat, maar ik erger me er niet aan ofzo. Kheb het niet meer zo erg door als mensen me aan zitten te kijken, en als het me wel opvalt glimlach ik gewoon of zeg hoi (aardig he )

Heb meestal m'n muziekjes mee op straat dus ik hoor het vaak niet eens, maar als ik nageroepen word en ik hoor het negeer ik het meestal gewoon.

Ik vind het wel irritant dat mensen pas beginnen te bleren als je 10 meter verder loopt, en als je je dan omdraait gaan ze nietsvermoedend staan fluiten

Maargoed, ik heb er nou eenmaal voor gekozen om er 'anders' uit te zien, en dit is wat je dan krijgt.

Ik kan er niet wakker van liggen
ik heb precies het zelfde goh hoe zou dat nou toch komen zeg
Oud 13-04-2002, 18:10
Faery
Faery is offline
tiz niet echt na-roepen of uitlachen, mgoet.. heeft iig met uiterlijk te maken

Sta je in een café met je vriendin te zoenen, zien paar lui van een jaar of 18 je voor 2 lesbiennes aan, krijg je toch zo een gratis biertje van ze .. en applaus :]

Whehehe

erm.. lama
Oud 13-04-2002, 18:23
Verwijderd
owja.. mensen willen me ook wel het woodje 'kankerjoden' naroepen, omdat ik een anti-nazi patch op mn tas heb zitten.. maargoed, die zijn gewoon zielig en krijgen van mij gewoon een mooie middelvinger

discriminatie
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 18:24
Verwijderd
Ze kijke wel raar op afentoe maar ik negeer da gewoon.. soms n discussie aangaan is ook wel koewl.. maar ligt er aan met wie..
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:
die zijn gewoon zielig en krijgen van mij gewoon een mooie middelvinger
en ik geef je GROOT gelijk
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 18:33
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik word nooit nageroepen, ik zie er ook niet anders uit dan anderen. Alleen bij mij op dorp (waar bijna alleen maar zwaar gelovige kinderen wonen die het heel raar vinden dat je geen rok aan hebt net als hen) word ik wel es na geroepen: "aaaahh, je mag geen broek aan!" Laatst hadden ze wat nieuws: "Jawor kijk dat dat wijf heeft lichtblauwe voetbalschoenen, hahaha?"
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 18:48
Verwijderd
Citaat:
SE schreef:
en ik geef je GROOT gelijk
me's happy to hear that
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten