Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik word (gelukkig) nooit nageroepen..Ik word wel vaak gepsssssttt en er komen weleens wat mensen op mij af om een praatje te maken..
Op school krijg ik soms wel rare blikken, maar dat komt denk ik doordat iemand een roddel over mij heeft verspreid ofzo..Ik ben er nog steeds niet achter, maar de jongens van havo5 kijken echt vaag naar mij..En nee, ik ben niet afzichtelijk ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik werd laatst een keertje uitgelachen om mn broek.. ook door een paar 14-jarige 'stoere' meisjes.. verder gebeurt het eigenlijk bijna nooit.. als dat vroeger gebeurd zou zijn, had ik die broek waarschijnlijk nooit meer aangetrokken, maar nu kan ik er alleen maar om lachen.. nja, ik irriteer me dr wel aan.. domme mensen..
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ow, ik word echt zo vaak nageroepen en uitgelachen.....elke dag wel een keer of 3 hoor ik "heks" of "kijk uit, anders betovert ze je" of "heej spook". Ik vind het lache....ik vind het leuk dat ik opval, anders zou ik ook stom zijn om me vrij "extravagant" te kleden. Ik negeer het als het ware wel, maar van binne lach ik...en denk ik, wat zijn die mensen zielig die dat roepen. Maar ook voel ik me blij op de een of andere manier, omdat ik dan toch opval...wat dus wel mn bedoeling is
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb het meestal niet door eigenlijk alleen als ik met iemand loop en die vertelt het me dus ik stoor me er niet aan nee.........Als ik wel iets hoor moet ik wel lachen want het zijn meestal ook wel dezelfde soort mensen( dom onintelligent etc,...)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik moet accepteren dat mensen mij uitlachen omdat ik 'apart' ben..maar zouden zíj niet mij moeten accepteren omdat ik er anders uitzie??!
Laatst gewijzigd op 12-04-2002 om 14:14. |
![]() |
|
Haha ja ik word ook wel es uitgelagt, door mensjes die vinden mijn haar lachwekkend, maar da vinnik zelf ook dus ik vinnut nie zo erg erg, maar als ze dus gaan lachen en verder nix durfe te zegge ofzow. dan kijk ik ze heeel erg aan
![]() ![]() ![]()
|
Gebeurt niet zo vaak. Maar ik zit ook op een school waar dat nauwelijks gebeurt. Tja, wel eens 'die zwervers' en ik weet wel dat ze mijn muziek pokkemuziek vinden, maar zij weten ook dat ik heel boos kan worden als ze me om niets uitschelden, dus ze komen nu vriendelijk vragen 'of ik het misschien erg zou vinden als ze andere muziek opzetten' en dan later nog een keer uitleggen watvoor zender ze op hebben gezet enzo. Ook weer een beetje overdreven, maar kan er wel om lachen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo vaak, altijd 'hé lelijkerd', dat soort dingen. Mja, je kan er depri van worden, veranderen kan ik het toch niet (heb niet genoeg geld voor een bezoekje aan de plastisch chirurg). Ik troost me maar met de gedachte dat ik qua intelligentie en sociale instelling meestal ver verheven ben boven dat soort. Of dat ik nog wel eens een mooie GUN koop en ze dan verrot schiet
![]() |
![]() |
|
![]() |
^Marije^ vind zichzelf niet echt extreem maar ^Marije^ heeft begrepen dat er mensen zijn die haar wel willen schoppen omdat zij er zo achterlijk uitziet.
![]()
||
Citaat:
En voor dit soort mensen heb ik maar een woord: jaloers ![]() Jij durft het, dus jij staat boven hun! Klaar! En dat geld even hard voor kakkers die uitgescholden worden of juist de mensen die met de mode meegaan. Als jij wordt uitgescholden om je kleding, dan ben jij sterker dan de rest! Want JIJ durft het ondanks al het gezeik!! [/tsjakka mode]
|
![]() |
hmmmmm..meestal zeggik nix, maar dat legt aan me bui..op skool trouwens wel, maar daar hebbe we al zow veel benamingen gekregen dat het gewoon lachwekkend wordt, dus meestal begin ik keihard te lachen, of als ze gothic roepen zeg ik dat ze maar beter uit kennen kijken want dat ik ze anders 's nachts als ze alleen in hun bedje liggen op kom eten...EN JUAH, kweetet, geef de groep gothic's daar een onwwwwwiiijs slegte naam meej
![]()
|
![]() |
bla. over het algemeen zie ik er niet extreem uit ofzo, maar sommige mensen vinden een wijde broek al genoeg om 'kutalto' te roepen... nja, leuk. maar niet als ze alleen zijn he, ieeee neeee.
verder vind ik dat onze school verschrikkelijk inspiratieloos is. loop ik rond met voetbalkousen, is het enige wat ze kunnen bedenken 'ga je voetballen?' en 'het is al carnaval geweest HÓÓÓÓR'. ![]() als ik met mijn vriend(en) door de stad loop, gaan mensen om ons lachen (uitlachen, toelachen, i don't know) en naroepen, omdat we dan meestal vage dingen aan het doen zijn... maarja. eerst deed ik altijd alsof ik er niks om gaf, terwijl het me weldegelijk iets deed. nu is dat al een stuk minder...
|
Heb ik gelukkig nooit last van. Ja hooguit als ik 'snachts in m'n eentje door Leiden loop en ik langs van die ordi's loop. Dan hoor je wel wat trieste opmerkingen over kakkers en dat soort dingen.
Ik vind dat naroepen trouwens niet echt getuigen van intelligentie. Ik geef toe dat ik ook vaak mensen nakijk en erover smoes met een vriend of vriendin, omdat ze er vaag uitzien ofzo, maar iemand naroepen vind ik vrij dom. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Gebeurt vaak zat, maar ik erger me er niet aan ofzo. Kheb het niet meer zo erg door als mensen me aan zitten te kijken, en als het me wel opvalt glimlach ik gewoon of zeg hoi (aardig he
![]() Heb meestal m'n muziekjes mee op straat dus ik hoor het vaak niet eens, maar als ik nageroepen word en ik hoor het negeer ik het meestal gewoon. Ik vind het wel irritant dat mensen pas beginnen te bleren als je 10 meter verder loopt, en als je je dan omdraait gaan ze nietsvermoedend staan fluiten ![]() Maargoed, ik heb er nou eenmaal voor gekozen om er 'anders' uit te zien, en dit is wat je dan krijgt. Ik kan er niet wakker van liggen ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik zelf word dus gewoon niet nageroepen. Wel een vriendin van mij, omdat zij nogal met iedereen ruzie heeft en dan hoor je van alle kanten 'hoer! slet! kutwijf!'. Ook om haar kleding, een andere vriendin van mij omdat ze er bijv heel dun uitziet.
Ik zelf heb er nooit last van. Had ik t wel zou ik het lekker negeren, zulke mensen zijn geen reacties waard. Me tijd , moeite en misschien wel enige emotie verspillen aan zulk laag volk? Nee bedankt, ik heb betere dingen te doen. En hun kennelijk niet. Hun probleem toch........
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
tiz niet echt na-roepen of uitlachen, mgoet.. heeft iig met uiterlijk te maken
![]() Sta je in een café met je vriendin te zoenen, zien paar lui van een jaar of 18 je voor 2 lesbiennes aan, krijg je toch zo een gratis biertje van ze .. en applaus :] Whehehe ![]() erm.. lama ![]()
|
![]() |
Ik word nooit nageroepen, ik zie er ook niet anders uit dan anderen. Alleen bij mij op dorp (waar bijna alleen maar zwaar gelovige kinderen wonen die het heel raar vinden dat je geen rok aan hebt net als hen) word ik wel es na geroepen: "aaaahh, je mag geen broek aan!" Laatst hadden ze wat nieuws: "Jawor kijk dat dat wijf heeft lichtblauwe voetbalschoenen, hahaha?"
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Jenna [Verhaal] KleinePrinses | 20 | 20-03-2012 16:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wraak! Ieke | 0 | 08-12-2003 20:07 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Lifestyle |
Meiden die zich jongensachtig kleden. Severus | 57 | 27-04-2002 11:06 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |